• Vanmorgen is Sinterklaas geweest bij ons!;o
    Veel mandarijntjes,en chocolade,ik krijg een nieuwe fiets (die ik vandaag ga kopen) en een duoticket voor de bios (:

    Ik ben nu veel chocolade aan het eten xD
    Wat hebben jullie gekregen?
    x

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Give me a long kiss goodnight

    Veel chocolade, mandarijntjes, marsepein en snoep (samen met mijn tweelingzus en 2 broers natuurlijk)
    En dan heb ik samen met mijn tweelingzus 2 uitbreidingssets van de Sims 2 gekregen.

    We krijgen nog wel cadeautjes, maar staat een maximum bedrag en ondanks onze leeftijden (ik en tweelingzus: 17, Stijn:20 Bart:22) moeten we nog steeds een tekening of brief maken of we krijgen niets.

    SIMS 2 ;o

    cool! (krul)


    Give me a long kiss goodnight

    (...)
    SIMS 2 ;o

    cool! (krul)

    Volgend jaar komt de Sims 3 uit!^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Volgend jaar komt de Sims 3 uit!^^


    *koopt*

    ik heb ook sims! xD


    Give me a long kiss goodnight

    (...)
    Vond je het leuk? zwarte piet spelen?

    Tuurlijk. Ik doe het al jaren >< Je kan kinderen helemaal happy maken met een handje pepernoten!


    Bored.

    (...)
    Tuurlijk. Ik doe het al jaren >< Je kan kinderen helemaal happy maken met een handje pepernoten!

    xD Hoe was je gekleed?


    Give me a long kiss goodnight

    (...)
    Tuurlijk. Ik doe het al jaren >< Je kan kinderen helemaal happy maken met een handje pepernoten!

    Ja en de uren werk nadien om dat zwart gedoe van je gezicht te halen maakt het helemaal compleet. ^^

    (...)
    Ja en de uren werk nadien om dat zwart gedoe van je gezicht te halen maakt het helemaal compleet. ^^

    (krul)omg!><


    Give me a long kiss goodnight

    (...)
    xD Hoe was je gekleed?

    Nou, als Zwarte Piet ==' Ik kan het niet beschrijven. Ik zal eens kijken of ik er ergens een foto van kan krijgen ><


    Bored.

    (...)
    Ja en de uren werk nadien om dat zwart gedoe van je gezicht te halen maakt het helemaal compleet. ^^

    Indeed. Ik ben anderhalf uur bezig geweest om al die schmink ook uit mn gehoorgang te krijgen! Ja, je wordt als zwarte piet ook ín de oren geschminkt en ook ín je neus >< Alles om kinderen voor de gek te houden!


    Bored.

    omgosh xD
    ik krijg vndaga lippiercing :Y)


    Imperfection Is Beautiful

    Ik heb maar 1 ding gekregen ^^
    De CD van Christina Aguilera - Decade of Hits ^^
    En daar ben ik blij mee..


    Stop wishing, Start doing..

    niks..


    your eyes are like stars in the night.