• haaj(A)

    ik moet zo weer na school over een half uur,maar ik wou vragen tot hoelaat jullie naar school moeten ?

    en ik vind school echt saai en ik krijg bijna elke dag wel straf xD en da is best erg want ik moet nog 4 jaar op die piep school(heb ruzie met een jongen en ik heb al 2 x gevochten ;))

    vinden jullie school ook zo onbelangrijk(het is wel belangrijk maar ik vind van niet xD)


    naja doeii

    xoxo


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik moet normaal gezien om half 9 in de school zijn en ben om half 5 uit,, maar ik ben ziekies vandaag


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    ooow, ik moet Zo weg :D


    WOEPSIE, IK MOET NU WEG !:)

    ike begiin om 10 over half 9 en dan 4 van de 5 dagen tot half 4 ¬¬
    en dan de dinsdag tot 1 uur.. ¬¬
    wij hebben echt teveel lesuren ¬¬


    A Noble was Born in Chaos

    was de 1e 2 uur vrij vandaag :d dus ik ga zometeen weg, bus van 10 voor 10. dan ben ik op het station rond half. en dan met de bus naar mijn school. en dan kom ik 5 min te laat in de les :') en ik moet tot 4 uur Ôo


    -

    Ik ben huismoeder dus nix geen schooltijd voor mij xD


    muziek altijd overal

    ik moet bijna altijd om kwart over 8 denk ik


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    ik sta om 6 uur op en neem om 7 uur half 8 de buss

    ik vind school neit zo boeient heb eigk best veel problemen daar...
    iedere leraar kent mij ook en zo omdt ik altijd of heel druk ben in de klas of heel depri en dan zegt ik nix of ben dan aant schreeuwen dat mensen bij mij weg moeten gaan en zo
    heb 3 x gevogten geloof ik
    1x met een jongen en die noemden mijn moeder een hoer
    1x met een andere jongen die zij dat ze bij mijn broer maar een kogel door zen kop heen moesten schieten ( hij zat in hel leger)
    1x met een meisje weet neit waarom

    Vndg raport gehad :O

    dikke 5,2 en 5,3 :O

    boeienttt kheb schijt xD


    Listen to your heart and your dreams come true ~