Hoe zou jij naar aanleiding van de Stijl en karakter de TH-members noemen als ze geen bill,Tom,Gustav en Georg zouden heten.
-
3 dec 2008 - 20:09Zelf heb ik goed nagedacht alleen wist ik het echt niet (dit is dus een Pittig spelletje)3 sep 2010 - 18:48
Bill: Tico
Tom: Toby
Georg: Dylano
Gustav: MilanDon't live in the past. Just live Here &nd Now. Do what you need to do. And everything will be allright in the future.
3 sep 2010 - 18:50Georg= Jaryll
Tom= Dylano.
Bill= Leo.
Gustav= Boer Harms.[ bericht aangepast op 3 sep 2010 - 18:51 ]
If you don't understand my silence, you will never understand my words.
3 sep 2010 - 19:03Bill > Joe
Tom > Ziggy Joe wtf, i don't know hahha.
Gustav > Hans
Georg > Henkit's so empty living behind these castle walls
3 sep 2010 - 19:034 sep 2010 - 11:19euhm omg zo moeilijk
Bill= Fabian
Tom= David
Georg= John
Gustav= Robin
I changed.
4 sep 2010 - 11:39DarkPassion schreef:
Bill = Armestet (Ofzo)
Tom = Romeo
Georg = Ghijs
Gustav = Boer Harms
Zie je Gustav al zingen?
'Ik bin Boer Harms, ik kom uut Drenthe en ik hol van disko. Ik weet het is niet te geleuv`n moar dat is zo. Als ik die disko heur dat tril ik op mien benen. Dan zegt mien vrouw; ach krieg ie weer die rare weeën. Zonder disko in mien huus kan ik niet lev`n. Laat ze die andere prut maar aan de koei`n geev`n'
Hahahaha -strijkBeeeeeeeesje :-)
6 sep 2010 - 17:09ik had laatst een droom dat Tom, Bill heette en Bill heette Tom. vaag
My heart is yours and so am I
25 sep 2010 - 17:08Ik ga my nu es lekkr late gaan...ongeveer:
Bill: Kay(nee ikk eb de G van gay nie verplaatst door een K!!)
Tom: Lodewijk(OMFG!!!xDHoe kom ik erop??)
Georg: Barry.
Gustav: Teddy...(kheb et opgezogt n tis ook ne jongensnaam(A))[ bericht aangepast op 25 sep 2010 - 17:09 ]
25 sep 2010 - 18:08goh,k weet ni,ma zo iets speciaal da ge ni vaak hoort
I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'
25 sep 2010 - 22:56DarkPassion schreef:
Bill = Armestet (Ofzo)
Tom = Romeo
Georg = Ghijs
Gustav = Boer Harms
Zie je Gustav al zingen?
'Ik bin Boer Harms, ik kom uut Drenthe en ik hol van disko. Ik weet het is niet te geleuv`n moar dat is zo. Als ik die disko heur dat tril ik op mien benen. Dan zegt mien vrouw; ach krieg ie weer die rare weeën. Zonder disko in mien huus kan ik niet lev`n. Laat ze die andere prut maar aan de koei`n geev`n'
Jij bent geniaal. :'DDon't cry because it's over. Smile because it happened.
25 sep 2010 - 22:59Ik vind Tom wel een Jantje. Vraag me niet waarom. Nee, vraag maar wel. Een vriendin van mij schreef een keer met watervaste stift onder mijn poster. 'Lekkere Jantje met een kleine heerlijk Jantje' Juist.
25 sep 2010 - 23:50Bill = Ben
Tom = Michael
Georg = Mats
Gustav = Bert"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson