• http://www.quizlet.nl/quiz/252025/before-sunriseth/

    Zouden jullie het eerste deel eens willen proberen a.u.b.?
    Het is gebaseerd op de film Before Sunrise, alleen met een jeugdiger kantje

    xxx


    C'etait bien

    (...)
    OMG! Das echt keierg! Heb ik ook eens gehad --' Ik was zooo fucking boos, dat ik het gewoon gelaten heb en niet meer verder heb gedaan. En zo paar dagen later had ik weer zin om verder te typen. Ik was zo gefrustreerd ><

    DAMN egt hé ik heb da dus neig veel of te wel wil Quizlet ni mee werken ofzo


    grrr!


    C'etait bien

    (...)
    DAMN egt hé ik heb da dus neig veel of te wel wil Quizlet ni mee werken ofzo
    grrr!

    Ja, Q valt bij mij owk veel uit =S En das zoo hatelijk! >< Pff, ik wil dat me quizen gemaakt worden. En topics erover maken helpen owk geen zeer --"


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Ja, Q valt bij mij owk veel uit =S En das zoo hatelijk! >< Pff, ik wil dat me quizen gemaakt worden. En topics erover maken helpen owk geen zeer --"


    bwoa nog redelijk stuur s de link naar mn GB dan zalkt ng wel s probere maar nu ff ni kga eerst deel 2 afwerken en dan voor mn examen wiskunde tgn morgen studeren ;)

    xx


    C'etait bien

    (...)

    bwoa nog redelijk stuur s de link naar mn GB dan zalkt ng wel s probere maar nu ff ni kga eerst deel 2 afwerken en dan voor mn examen wiskunde tgn morgen studeren ;)
    xx

    en kan je het al? =)
    Ik begin pas volgende week maandag met examens. Gelukkig! <3


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Maar ik ben er mee door. Ik hoor je nog wel! En nog veel succes met je wiskunde! =)
    <33.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    en kan je het al? =)
    Ik begin pas volgende week maandag met examens. Gelukkig! <3


    pff we moeten zo 6 hoofdstukken kennen kmoet er nog 2 leren dus tvalt nog mee

    en gij hebt geluk :o

    welke richting volg je?


    C'etait bien

    (...)

    pff we moeten zo 6 hoofdstukken kennen kmoet er nog 2 leren dus tvalt nog mee

    en gij hebt geluk :o

    welke richting volg je?

    economie - wiskunde (ASO)
    jij? x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (ASO) latijn-moderne talen

    xx


    C'etait bien

    (ASO) latijn-moderne talen

    xx

    latijn? Ö
    jaman ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ma kgaan drmee stoppe tis mij te saai na de examen ga ik humane gaan volgen XD


    C'etait bien

    ma kgaan drmee stoppe tis mij te saai na de examen ga ik humane gaan volgen XD

    hih ^^ Humane, ken der veel die dat doen =)
    Waar woont ge eigenlijk?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    hih ^^ Humane, ken der veel die dat doen =)
    Waar woont ge eigenlijk?


    ergens in oost-vlaanderen

    gij?


    C'etait bien

    (...)

    ergens in oost-vlaanderen

    gij?

    west-vlaanderen ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    west-vlaanderen ^^


    tof welke kanten?


    C'etait bien

    (...)

    tof welke kanten?

    In Roeselare ^^
    De midden fso? >< Ben slecht in aardrijkskunde ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right