• http://www.quizlet.nl/quiz/252025/before-sunriseth/

    Zouden jullie het eerste deel eens willen proberen a.u.b.?
    Het is gebaseerd op de film Before Sunrise, alleen met een jeugdiger kantje

    xxx


    C'etait bien

    niemand?


    C'etait bien

    Ik ken die film niet maar ik zal hem ff maken x]


    The aliens are attacking from mars! ö

    Ik ken die film niet maar ik zal hem ff maken x]


    dankje *femkebeest* is lief


    C'etait bien

    Ik heb hem gedaan! ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb hem gedaan! ^^


    jij bent ook hartstikke lief je hebt zelfs een reactie achtergelaten dus moet ik je wel heel eeerrrgg lief vinden XD

    xx


    C'etait bien

    (...)

    jij bent ook hartstikke lief je hebt zelfs een reactie achtergelaten dus moet ik je wel heel eeerrrgg lief vinden XD
    xx

    wahah, jaa dat moet je (A)
    Nééj, ik vind hem echt leuwk. Dus snel verder meid! =)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    wahah, jaa dat moet je (A)
    Nééj, ik vind hem echt leuwk. Dus snel verder meid! =)

    is dat niet moeilijk ik heb nu zo een 2 lezers:S
    njh mss plaatst ik zometeen wel het 2de deel :d


    C'etait bien

    (...)
    is dat niet moeilijk ik heb nu zo een 2 lezers:S
    njh mss plaatst ik zometeen wel het 2de deel :d

    joepie! ^^ Ik heb bij mijn nieuwe serie ondertussen 7 lezers --' Dusj... maar normaal gezien gaat hij wel meer worden gemaakt. Denk ik toch. Het is eigenlijk te zien. =S Ik haat dat als ze niet gemaakt worden. Dan is het zo van, is hij slecht fseu? ='(


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    joepie! ^^ Ik heb bij mijn nieuwe serie ondertussen 7 lezers --' Dusj... maar normaal gezien gaat hij wel meer worden gemaakt. Denk ik toch. Het is eigenlijk te zien. =S Ik haat dat als ze niet gemaakt worden. Dan is het zo van, is hij slecht fseu? ='(


    heb ik ook , maar wete ik heb hier nog 3 accounts (zip) en op 1 account heb ik maar 1 lezer en op het andere heb ik dan heel veel lezers en op het andere zijn het er een gemiddeld aantal :d

    xx


    C'etait bien

    (...)

    heb ik ook , maar wete ik heb hier nog 3 accounts (zip) en op 1 account heb ik maar 1 lezer en op het andere heb ik dan heel veel lezers en op het andere zijn het er een gemiddeld aantal :d
    xx

    Ik heb owk nog een account hier. [/shht^^]
    En op die andere heb ik wel 150 lezers fzo. Niet dat het echt veel is, maar vergeleken met 7 ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind dat dan jammer dat ik maar zo weinig lezers heb. Omdat reacties van mensjes dan zo echt superpositief zijn && dan wordt die niet gemaakt ='(


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind dat dan jammer dat ik maar zo weinig lezers heb. Omdat reacties van mensjes dan zo echt superpositief zijn && dan wordt die niet gemaakt ='(


    ja heb ik ook dan denk ik van moetk het verhaal nu deleten?
    en ja hoor ik zwijg over uw andrs account hier (K)


    C'etait bien

    (...)

    ja heb ik ook dan denk ik van moetk het verhaal nu deleten?
    en ja hoor ik zwijg over uw andrs account hier (K)

    Dankje ^^ Ik van de joue owk hoor =)
    Ik denk dat ook veel. En ik heb er owk wel al veel gedelete >< Maar ik wil eens een quiz maken me iemand, maar dat lukt me nooit ^^ Ofwel vergeet ik een vervolg te maken oftewel gaat die andere van Q af --" ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Dankje ^^ Ik van de joue owk hoor =)
    Ik denk dat ook veel. En ik heb er owk wel al veel gedelete >< Maar ik wil eens een quiz maken me iemand, maar dat lukt me nooit ^^ Ofwel vergeet ik een vervolg te maken oftewel gaat die andere van Q af --" ><

    haha XD

    kijk e khad zonet 2de deel getypt en dan internet valt uit :@nu moetk ik gans opnieuw beginnen

    pfff


    C'etait bien

    (...)
    haha XD

    kijk e khad zonet 2de deel getypt en dan internet valt uit :@nu moetk ik gans opnieuw beginnen

    pfff

    OMG! Das echt keierg! Heb ik ook eens gehad --' Ik was zooo fucking boos, dat ik het gewoon gelaten heb en niet meer verder heb gedaan. En zo paar dagen later had ik weer zin om verder te typen. Ik was zo gefrustreerd ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right