• Een Jaar geleden had ik een Idee om een Quiz te maken ^^ TH en Jij*De Beste Vriendin Vn Bill* Ik heb hem een tijdje terug nog eens gelezen en ik schaam mij diep over mijn schrijfstijl die ik toen had. Nu is mijn vraag, zou ik heel mijn Serie vernieuwe? of denken jullie dat het tijdverspilling gaat zijn?
    *Eerlijk antwoorden Bitte ^^*


    .-

    Wordt hij veel gemaakt? Dan maakt dat toch niet uit ^^ Ze doen hem toch, dus waarom zou jij dan de moeite doen en daar heel veel werk in steken? ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hmm als jij het zelf wil moet je t tog gewoon doen? K had ook een serie die ik laatst helemeaal heb verwijderd omdat k m niet mooi meer vond. Dat was mn allereerste verhaal en k vond die schrijfstijl dus egt niet meer mooi. Nu ben k m aan t herschrijven. Dus ik zou t gewoon doen!

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Wordt hij veel gemaakt? Dan maakt dat toch niet uit ^^ Ze doen hem toch, dus waarom zou jij dan de moeite doen en daar heel veel werk in steken? ><


    De mijne werd ook best wel veel gemaakt toen, maar k heb t eigenlijk gewoon gedaan omdat k t zelf graag wou. Ikzelf vond t verhaal gewoon niet meer mooi en toen had ik er ook geen plezier meer in om verder te schrijven eraan. Maarja, das mij mening :Y)

    xxx B(K)



    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    ik weet niet wat veel is hier op quizlet de eerste is 1106x gedaan, Maar men laaste quiz 17x en dat komt mss omdat ik Ongeveer 5 Maand niet meer actief was.. ik denk dat ik na het exaam alles ga herschreven bedankt voor de typ!


    .-

    (...)

    De mijne werd ook best wel veel gemaakt toen, maar k heb t eigenlijk gewoon gedaan omdat k t zelf graag wou. Ikzelf vond t verhaal gewoon niet meer mooi en toen had ik er ook geen plezier meer in om verder te schrijven eraan. Maarja, das mij mening :Y)

    xxx B(K)

    owkééj, das eigenlijk owk wel een feit >< Als je het zelf niet meer goed vind, dan moet je hem maar gewoon herschrijven als je wil ^^
    Ik voeg me bij GodIsWithUs =)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik weet niet wat veel is hier op quizlet de eerste is 1106x gedaan, Maar men laaste quiz 17x en dat komt mss omdat ik Ongeveer 5 Maand niet meer actief was.. ik denk dat ik na het exaam alles ga herschreven bedankt voor de typ!

    1106 Ö van mij worden die amper 150x gemaakt >< En mu nieuwe op dit account, amper 6 >< En toch vinden de makers het een goed idee, maar neej hoowr. Het lukt me niet om hem meer te laten maken --"


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    1106 Ö van mij worden die amper 150x gemaakt >< En mu nieuwe op dit account, amper 6 >< En toch vinden de makers het een goed idee, maar neej hoowr. Het lukt me niet om hem meer te laten maken --"

    Dan ga ik jou quiz lezen ^^


    .-

    (...)
    Dan ga ik jou quiz lezen ^^

    Hah, dat was niet de bedoeling hoowr. Moet je niet als je niet wil >< Was gewoon effe mededelen ^^ Maaruh toch bedankt anders! <33.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Hah, dat was niet de bedoeling hoowr. Moet je niet als je niet wil >< Was gewoon effe mededelen ^^ Maaruh toch bedankt anders! <33.


    Ik wil de jouwe ook wel maken! Maar eerst heb k nog een bak hw liggen, heb de hele dag niks gedaan :O


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    (...)
    Hah, dat was niet de bedoeling hoowr. Moet je niet als je niet wil >< Was gewoon effe mededelen ^^ Maaruh toch bedankt anders! <33.

    Ik vind dat jij wel heel mooi kan schrijven! en nu ben ik zeker gemotiveerd om de mijne te herschrijven xD^^
    @ GodIsWithUs ik heb ook nog geen klop gedaan en ik heb vrijdag exaam (A)


    .-

    (...)

    Ik wil de jouwe ook wel maken! Maar eerst heb k nog een bak hw liggen, heb de hele dag niks gedaan :O

    Hoef je niet zu. Ik heb owk nog huiswerk! --' Ben lui geweest vandaag >< En mu quiz moet je natuurlijk wel aanspreken hé. Het onderwerp tenminste.. x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Ik vind dat jij wel heel mooi kan schrijven! en nu ben ik zeker gemotiveerd om de mijne te herschrijven xD^^
    @ GodIsWithUs ik heb ook nog geen klop gedaan en ik heb vrijdag exaam (A)

    Dankje. En dan moet je hem maar herschrijven ^^ En laat me dan ix weten hé! (A)
    Ik begin maandag met de examens. Ineens wiskunde --' En ik heb owk nog niets gedaan =S


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Trouwens bedankt voor je reactiez! (K)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Dankje. En dan moet je hem maar herschrijven ^^ En laat me dan ix weten hé! (A)
    Ik begin maandag met de examens. Ineens wiskunde --' En ik heb owk nog niets gedaan =S

    Ik met -denkt na- Nederlands xD mijn buisvak xD
    Maar da is zo, ik kan nederlands prate ^^ ik heb decelectie en ik kan der ni aan doen, da ik er nooit door ben xD voor nederlands dan toch xD


    .-

    (...)
    Ik met -denkt na- Nederlands xD mijn buisvak xD
    Maar da is zo, ik kan nederlands prate ^^ ik heb decelectie en ik kan der ni aan doen, da ik er nooit door ben xD voor nederlands dan toch xD

    Nja, daar kan je inderdaad niets aan doen. Maar dat moet wel ambetant zijn. Pff, ik haat de examens! En dan vooral 2 vakken op een dag --"


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right