• Willen jullie hem please maken? *puppyoogjes* Hieronder staat waar ie over gaat:
    Het leven van de zeventienjarige Elaine Swan loopt van zijn leien dakje. Haar cijfers op school zijn als die van een uitmuntende leerlinge, ze heeft lieve en zorgzame vrienden(innen) en een leuke vriend. Bovendien is ze erg populair, zonder een verschrikkelijke tut te zijn. Kortom: een meisje waar menigeen jaloers op is. Ze is erg gedreven en wil er alles voor doen om haar droom te verwezenlijken: professioneel balletdanseres worden en meedansen in ‘Het Zwanenmeer’. Ze traint dag in, dag uit, maar haar plannen lijken door onverwacht en afgrijselijk nieuws in het water te vallen. Ze is namelijk ziek, ernstig ziek. Doktoren stellen vast dat ze Neoplasma Malignum heeft, ook wel kanker genoemd. Zal het haar lukken om zich hier doorheen te slaan en haar ziekte te overwinnen? En bovenal: zal ze ooit nog kunnen dansen?
    Link: http://www.quizlet.nl/quiz/251944/white-pigeons--deel-een/
    Alvast bedankt!
    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Nobody?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik zal 'em maken! =)
    Want ik weet hoe hard het is als je quizjes niet gemaakt worden ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Heel erg bedankt! (flower)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik zal he maken hij klinkt mooi :)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hij's echt pràchtig mensjes, dus jullie moeten hem allemaal maken! Ö
    <33.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wow inderdaad hij is super mooi het lijkt net alsof je het zelf beleefd!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wow inderdaad hij is super mooi het lijkt net alsof je het zelf beleefd!<3

    Echt hé! Niet normaal Ö


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Bedankt allemaal dat jullie 'm willen maken en voor jullie liefe reacties! (flower)(H) Dat vind ik egt geweldig!

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    k zal m ook maken, klinkt heel mooi ^^
    x

    k zal m ook maken, klinkt heel mooi ^^
    x

    Hij is owk héél mooi ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Hij is owk héél mooi ^^
    idd!
    dit moet je maken!
    x

    (...) idd!
    dit moet je maken!
    x

    Vind ik ook! Iedereen MOET hem maken!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right