• Hi. [:

    Ik, wij hadden laatst Drama les, fzo. en toen hadden we dus complimenten rondje [:'Dat je goede dingen over die gene zegt] '& toen zijn iemand, dat ik orgineel was in mijn uiterlijk [: Wie heeft dat nog wel eens meer gehoord over zichzelf?

    x.D [:Ik ben erg levenloos. i know n.n']

    Ikke :D
    En dat ze respect hebben voor me vanwege mn stijl (A)

    Vrijwel niemand is echt origineel qua uiterlijk, bijna allemaal zijn we wel in een hokje te plaatsen.
    Maar toch altijd een leuk compliment om te krijgen :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik kreeg gewoon een complimentje van een jongen achter de kassa in een winkel over m'n haaaaaar ^^
    [Toen het roze er nog niet aan het uitgroeien was +_+]
    Nuja, hij leek me wel vrij gay x)


    One man's fun is another's hell.

    Ik hang altijd zo, dwz, dat ik niet rechtop loop, maar een beetje gebogen en dat mijn schouders altijd naar beneden hangen. Ik vind dat gwn lekker lopen :P

    mijn ma vindt dat ik te veel zwart draag.
    en mijn vriendinnen bewonderen me omdat ik meesten een hello kitty button draag.

    dus ik denk wel dat ik kinda bekend sta voor m'n uiterlijk? x'D


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    helaas, ik ben niet orgineel in uiterlijk.

    maar ja je kan niet alles hebben he :)


    It's heavy but you are not the only one

    Eh, mijn vriendin zegt dat ik er altijd heel leuk uitzie, als dat telt. x'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik krijg best wel vaak complimentjes om mijn haar. x]
    Ik liep een keer in de stad, en toen kwam er een meisje op me af en zei dat ik leuk haar had.
    Kijk daar wordt ik nou vrolijk van. Is weer eens wat anders dan een rotje naar je hoofd, zoals dat tegenwoordig gaat. :']


    Mew <3

    Ik wel van ene paar mensen xD


    One of the Duo Of Evilness