• Hi. [:

    Ik, wij hadden laatst Drama les, fzo. en toen hadden we dus complimenten rondje [:'Dat je goede dingen over die gene zegt] '& toen zijn iemand, dat ik orgineel was in mijn uiterlijk [: Wie heeft dat nog wel eens meer gehoord over zichzelf?

    x.D [:Ik ben erg levenloos. i know n.n']

    Ik niet n_n' Ben lekker een WannaB :]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Euhm in een of ander lagere school klas hadden ze eens gezegd dat ik een pipilangkous uiterlijk had omdat ik altijd een vlecht had?!

    Telt dat? x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik wel.
    door mn mentor en mn familie en mn vriendinnen.
    XD


    AAP

    uh... nee?
    Ik ben ook niet origineel

    @Rawwwrx3

    Hmm. telt wel.

    Ik nie
    Ze hebben nog nooit een compliment aan me geven O.O


    death to the one at the end of the serenade.

    Heb ik wel eens gehoord,maar ik ben helemaal geen emo ofzo en ik ben ook helemaal geen gothic of wat dan ook,ik ben gewoon raar,wat ik heb heeft bijna niemand anders op mijn school x] ik loop altijd met gekleurde sjaaltjes en beenwarmers rond x] en heb mijn haar altijd in een rommelige knot zitten && mijn nagellak is altijd heel maf,ik zit meer aan de streetstyle kant ;P als ik zeg dat ik TH goed vind ofzo ..kijken ze allemaal zo ; :O jij? 'had niet verwacht van je'xD


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ow ooit noemde ze me... kleurrijk en maf...
    Dat was toen ik kortje rokjes, panties, groene beenwarmers en een roos topje droeg... ow ja en rollerskatede ...
    Mar nu ben ik pik zwart xD


    death to the one at the end of the serenade.

    Pff, neexD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik hoor alleen dat
    ehm
    niets eigenlijk.


    I recycle my thoughts.

    volgens tekenen èn verzinnen enzo wel maar uiterlijk nog nooit..xD


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    De meeste vinden me maar raar. Maar sommige die vinden me stijl bijzonder en orgineel. En ook knap dat ik het durf te uiten, maar dat vatte ik in het begin niet helemaal. >.<


    bla bla bla

    Hmmm...ik krij da best wel vaak te hore eigluk...
    Maar jhaa..ik krijg of coarse ook wel veel negatieve reactie's en strafwerk op school omda ik 'niet de gepaste kledij voor op een jezuïtencollege' draag:S
    Moet iedereen dan echt mooi in het rijtje lope en iedereen standaard dezelfde klere drage??
    Tsjaa...ik ben echt niet mezelf als ik gewoon all stars, n jeans en n effe tshirt zou drage..nix daartege ofzoo natuurlijk maar nanou in die klere is nii de Nanou di hier achter haar pc zit


    Live for something or die for nothing

    Heb ik wel eens gehoord,maar ik ben helemaal geen emo ofzo en ik ben ook helemaal geen gothic of wat dan ook,ik ben gewoon raar,wat ik heb heeft bijna niemand anders op mijn school x] ik loop altijd met gekleurde sjaaltjes en beenwarmers rond x] en heb mijn haar altijd in een rommelige knot zitten && mijn nagellak is altijd heel maf,ik zit meer aan de streetstyle kant ;P als ik zeg dat ik TH goed vind ofzo ..kijken ze allemaal zo ; :O jij? 'had niet verwacht van je'xD

    Wel, bij mij is dat duzz nét hetzelfde...acht helemaal:o


    Live for something or die for nothing

    heel de familie zegt dat :D