Heey mensen!
Misschien weten sommige onder jullie het al maar ik heb een nieuwe quiz namelijk : Does This Darkness Has A Name? ~Proloog~
Er bestaat al 1 deel van maar ik geraak niet echt verder.
Daarom heb ik jullie hulp nodig! Als je je geroepen voelt om me te spelen in me quiz, laat dan hier weten welk rolletje je wil en wie weet zie je je naam er vroeg of laat wel in verschijnen!
Hieronder de rolletjes!
Tijdelijke vriendin voor Bill [Dat meisje gaat bedrogen worden door Bill maar blijft er nog in en Bill en zij worden weer gewone vrienden]:
Vriendin voor Andreas :
Beste vriendin van Tom :
Beste vriendin van Gustav :
Beste vriendin van Georg :
Beste vriendin van Bill :
Beste vriendin van Andreas :
Hysterische Groupie 1 :
Hysterische Groupie 2 :
Hysterische Groupie 3 :
Hysterische Groupie 4 :
Dit waren de rolletjes!
Alvast bedankt voor diegen die mee willen helpen en oowyah.
Van die Quiz is dus al 1 deel hé
Xxx-Mii(H)
- Home
- Forum
- Quizzen promoten
- Gezocht : Rollen voor in mijn quiz!
Gezocht : Rollen voor in mijn quiz! - Quizzen promoten
-
4 juni 2008 - 17:154 juni 2008 - 18:42
Beste vriendin van Andreas weet ik er ook nog wel eentje voor ^^
Noor xLollypop4 juni 2008 - 18:424 juni 2008 - 18:42oke pak haar anders dna maar voor die bf van andreas!!! zal ze ook wel goed vinden evelien: eefkeu
*He's the one.
4 juni 2008 - 18:434 juni 2008 - 18:44Wrm ben ik zo traag vandaag ach aj de boeie heeft ze maar pech xd
Omdaa je traag bent -_-
Die was droog x)
Rose houdt van Renée&Benjamin . <3
4 juni 2008 - 18:47Wrm ben ik zo traag vandaag ach aj de boeie heeft ze maar pech xd
Omdaa je traag bent -_-
Die was droog x)
tja ik ebn alleen rap voor shoppen en TH*He's the one.
4 juni 2008 - 19:00Wrm ben ik zo traag vandaag ach aj de boeie heeft ze maar pech xd
Omdaa je traag bent -_-
Die was droog x)
tja ik ebn alleen rap voor shoppen en TH
Daar is 't ook alleen voor nodig he
4 juni 2008 - 19:01Wrm ben ik zo traag vandaag ach aj de boeie heeft ze maar pech xd
Omdaa je traag bent -_-
Die was droog x)
Idd,, voor de rest BOEIE
wnr komt da volgend deel van deze serie!! ik wil emzelf weer zien schitteren,!!! <3*He's the one.
4 juni 2008 - 19:03Wrm ben ik zo traag vandaag ach aj de boeie heeft ze maar pech xd
Omdaa je traag bent -_-
Die was droog x)
Idd,, voor de rest BOEIE
wnr komt da volgend deel van deze serie!! ik wil emzelf weer zien schitteren,!!! <3
In myn quiz ga je ookk schitteren he ma'am!
Dus rustig aan he
4 juni 2008 - 19:06Wrm ben ik zo traag vandaag ach aj de boeie heeft ze maar pech xd
Omdaa je traag bent -_-
Die was droog x)
Idd,, voor de rest BOEIE
wnr komt da volgend deel van deze serie!! ik wil emzelf weer zien schitteren,!!! <3
Dus rustig aan he
haha ik schitter in elke serie dat ik mee doen (en dat zijn er een pak dat ik al niet weet in welke ik allemaal meedoe ik overdrijf ni hoor!!!)wnr komt trouwens het volgende deel?????
(A)anders kom ik je Killen(6)
<3*He's the one.
4 juni 2008 - 19:11Wrm ben ik zo traag vandaag ach aj de boeie heeft ze maar pech xd
Omdaa je traag bent -_-
Die was droog x)
Idd,, voor de rest BOEIE
Dus rustig aan he
haha ik schitter in elke serie dat ik mee doen (en dat zijn er een pak dat ik al niet weet in welke ik allemaal meedoe ik overdrijf ni hoor!!!)wnr komt trouwens het volgende deel?????
<3
Morgen komen er 2 delen
Maar goed joh
Ik schitter ook in zo veel quizzen..
In eentje ben ik zelfs in ''t begin de grootste bitch maar daarna nie meer
En trouwens, Als je me kilt kan ik zowieso niet verder gaan en heb je 1 quiz minder om in te schitteren x)Rose houdt van Renée&Benjamin . <3
4 juni 2008 - 19:14Wrm ben ik zo traag vandaag ach aj de boeie heeft ze maar pech xd
Omdaa je traag bent -_-
Die was droog x)
Idd,, voor de rest BOEIE
Dus rustig aan he
<3
Morgen komen er 2 delen
Maar goed joh
En trouwens, Als je me kilt kan ik zowieso niet verder gaan en heb je 1 quiz minder om in te schitteren x)
oke als je morgen, er 2 opzet dan Kill ik ej niet meer,!!!!!! ik heb morgen toch niets te doen voor school!!!
<3*He's the one.
4 juni 2008 - 19:17Wrm ben ik zo traag vandaag ach aj de boeie heeft ze maar pech xd
Omdaa je traag bent -_-
Die was droog x)
Idd,, voor de rest BOEIE
Dus rustig aan he
<3
Morgen komen er 2 delen
Maar goed joh
En trouwens, Als je me kilt kan ik zowieso niet verder gaan en heb je 1 quiz minder om in te schitteren x)
oke als je morgen, er 2 opzet dan Kill ik ej niet meer,!!!!!! ik heb morgen toch niets te doen voor school!!!
<3
Okeey dan:P
Doe je trouwens ook myn andere quizjes?Rose houdt van Renée&Benjamin . <3
4 juni 2008 - 19:18Zo Charissa ben je me aan het bedriegen!?
'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.
4 juni 2008 - 19:18Wrm ben ik zo traag vandaag ach aj de boeie heeft ze maar pech xd
Omdaa je traag bent -_-
Die was droog x)
Idd,, voor de rest BOEIE
Dus rustig aan he
<3
Morgen komen er 2 delen
Maar goed joh
<3
Okeey dan:P
Doe je trouwens ook myn andere quizjes?
nee maar mss ga ik er seffes aan beginnen want ik verveel me toch maar,!!!!! is het goed!!!
<33333333333333333*He's the one.