• Bekijk ook eens de ondersteunde video's

    http://www.youtube.com/watch?v=4jg5JeM-kOc
    http://www.youtube.com/watch?v=nrvrzqEVfac
    http://www.youtube.com/watch?v=uj-jsix Dz1c [[zonder spatie, anders deed hij het niet]
    http://www.youtube.com/watch?v=nIE7_EvFYZ0

    ->
    http://nl.youtube.com/watch?v=BhWS4rIvKvE

    Lees dan het andere topic nochmal en realiseer je dan dat het echt niet kan.

    Verspreid deze video's of het verhaal uit het andere topic. Laat andere fans inzien dat ze abnormaal bezig zijn.
    Gooi je beste duits erin, vertaal het desnoods, maar laat het tot je doordringen alsjeblieft.

    Topic waar het over gaat:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=19319

    Ik wil hier niets over zeggen en toch zet ik deze domme reactie.


    I recycle my thoughts.

    ik vind die mensjes eng.. o.o


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind dit dus niet normaal meer hé, al dat hysterische gedoe om een paar jonmgens met make-up en liedjes xD Ik zelf ben ook TH fan maar kom op zeg, je Idool kneusingen e.d. oplaten lopen? Dan ben je toch gek of licht dat nou aan mij? Bij mij op school zitten ook jongens die kunnen zingen,gitaarspelen, bassist zijn of kunnen drummen, maar altijd als zij op school komn sleur ik ze toch ook neit van hun fiets fzo. JEUZUS mensen moet ff normaal doen.

    Ik vind dit dus niet normaal meer hé, al dat hysterische gedoe om een paar jonmgens met make-up en liedjes xD Ik zelf ben ook TH fan maar kom op zeg, je Idool kneusingen e.d. oplaten lopen? Dan ben je toch gek of licht dat nou aan mij? Bij mij op school zitten ook jongens die kunnen zingen,gitaarspelen, bassist zijn of kunnen drummen, maar altijd als zij op school komn sleur ik ze toch ook neit van hun fiets fzo. JEUZUS mensen moet ff normaal doen.

    *siet het voor sich*
    whaha.. da lijkt me best dom maar goed o.o xP mr idd die lui sijn like sick in their heads..


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    *siet het voor sich*
    whaha.. da lijkt me best dom maar goed o.o xP mr idd die lui sijn like sick in their heads..


    Zwaar gestoord zijn ze, alsof ze zo uit eht gekken huis zijn weggelopen fzeuw xD, Ik vind dat ToHo ze een mep moet verkopen, mss dat eht dan tot ze door dringt xD

    (...)

    Zwaar gestoord zijn ze, alsof ze zo uit eht gekken huis zijn weggelopen fzeuw xD, Ik vind dat ToHo ze een mep moet verkopen, mss dat eht dan tot ze door dringt xD


    lijkt me grappig
    gaat bill die bitches slaan met sijn tas xD


    We can only learn to love by loving.

    Ik kan geen youtube filmpjes kijken, maar is wil hier als nog voor de 2e keer mijn mening posten:
    Je hebt echt gelijk, je zegt in een keer alle dingen waar ik zo bang voor ben. De jongens kunnen deze druk niet aan, en dankzij alle fans die ze opjagen (thuis opwachten, voor hotels staan te gillen ect.) word die druk alleen maar groter! En wrm doen wij zo zeuren over hun nieuwe album?! Laat ze er liever wat langer over doen zodat ze uitgerust zijn en dat de liedjes iets te betekenen hebben, dan een afgeraffelt album waarna ze nog half gespannen zijn en de liedjes van die standaart kut nummers zijn waar iedere boyband over zingt! Waarom zijn wij als fans zoveel veel eisend?! Hun zijn ook maar mensen?!
    xx Anouk


    Tears are crashing out of my eyes

    Owjha, ik had een idee.
    We zouden via hotmail jou stuk tekst aan iedereen door kunnen sturen die TH fan is. Zo versprijden we het bericht gemakkelijk, en zien meerdere fans in dat ze fout bezig zijn!


    Tears are crashing out of my eyes

    Owjha, ik had een idee.
    We zouden via hotmail jou stuk tekst aan iedereen door kunnen sturen die TH fan is. Zo versprijden we het bericht gemakkelijk, en zien meerdere fans in dat ze fout bezig zijn!

    Ik hou niet van doorstuurmailtjes.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Ik hou niet van doorstuurmailtjes.
    ik ook niet -.-. En dit is helemaal niets nieuws.. Cherished helpt jullie er alleen maar even aan herrinneren voor het geval het jullie nóg niet opgevallen was..


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)

    lijkt me grappig
    gaat bill die bitches slaan met sijn tas xD


    Ja, idd of met de braadpan, maar nu weer ff serieus xD Die druk dat is toch te gek, kijk wat er met britney is gebeurd. ZOmeteen scheert Bill zijn kop ook nog kaal fzo, Of krijgt Tom boulima of Gaat Gustav het doen emt een paparazzo of wete ik veel wat. ALs het zo doorgaat duurt het niet lang meer voordat de jongens door draaien. En ze net zoals Birtney worden...

    (...)

    Ja, idd of met de braadpan, maar nu weer ff serieus xD Die druk dat is toch te gek, kijk wat er met britney is gebeurd. ZOmeteen scheert Bill zijn kop ook nog kaal fzo, Of krijgt Tom boulima of Gaat Gustav het doen emt een paparazzo of wete ik veel wat. ALs het zo doorgaat duurt het niet lang meer voordat de jongens door draaien. En ze net zoals Birtney worden...


    *ligt fcking plat*
    weetje dat laatste lijkt me nog best wel grappig o.o xD mr die andere 2 sijn eng.. maar ik vind die fans nog 1000 x erger dan paparazzo's o.o


    We can only learn to love by loving.


    WOW *heeft alles gelezen en weet dat dit een late reactie is* Zo heb ik er eigenlijk nog nooit echt tegenaan gekeken, maar nu ik het zo lees, en zie in de filpmjes is het veel heftiger dan het op het eerste gezicht lijkt. En als ik er dan zo over nadenk komt het eigenlijk op het zelfde neer als iedereen hierzo zegt, Het kan gewoon nooit goed gaan zo.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Owjha, ik had een idee.
    We zouden via hotmail jou stuk tekst aan iedereen door kunnen sturen die TH fan is. Zo versprijden we het bericht gemakkelijk, en zien meerdere fans in dat ze fout bezig zijn!

    van mij mag je ;)

    Owjha, ik had een idee.
    We zouden via hotmail jou stuk tekst aan iedereen door kunnen sturen die TH fan is. Zo versprijden we het bericht gemakkelijk, en zien meerdere fans in dat ze fout bezig zijn!

    Hyves is toch wel genoeg? Of anders doe je het niet via hotmail, maar via de Tokio Hotel hyve, en wordt het automatisch naar alle leden verstuurd, ofzo?:3
    x.


    ok