Het is misschien stupid, maar dat je je eraan gaat ergeren .. -.-' Net zoals paar maanden terug had iemand een topic geopent omdat mensen 'hun' zeggen inplaats van 'zij' Geloof ik. (In iedergeval iets HEEEEL doms) En daar ergerde die persoon zich heel erg aan. En wie weet zijn die mensen nog niet zo goed in Engels. Zeg dan ff dat ze een foutje hebben en ga hier niet een topic over maken met OEH daar erger ik me kapot aan.
OMG Sorry hoor, maar hier kan IK me eraan ergeren --' Niet iedereen is even slim. Ik heb zelf ook best veel fouten met Nederlands. NOU EN
Nja, dat hun en zij, sorry, maar das gewoon geen correct Nederlands, en als je dat wel spreekt kan dat echt súper irritant zijn.
En ik vind met die engelse titels, ik bedoel, ik kan geen frans, ik gebruik ook geen franse titels, ookal zou ik dat wel leuk vinden. Maar, de kans dat er uberdomme spellingsfouten in staan is me daar te groot voor. Sowieso is het een beetje lui om niet eens even te checken of het wel klopt, als je het niet weet, vraag het dan ff aan iemand of typ het gewoon in bij google, zie je al snel genoeg of het lukt. Ik ben goed in engels is kijk zelfs altijd nog even na of alles écht klopt.
Ik erger me er dus ook aan.
Mew <3