• Hebben jullie die laatste afleveringen gezien?
    Omg, ik vond ze echt spannend <3 Jullie?


    I live for the applause, you will die for it.

    ik keek het ook :d vond het alleen wel een raar einde, maar die aflevering met dat toneelspel over hunzelf vond ik echt geweldig xd


    -

    missed it o.o

    men ik ben echt helemaal into dat door mn broertje :'D Ik volg het serieus [/weird]


    Ik volg het ook helemaal door mezelf xD
    Ik ben er echt verslaaft aan geworden fzo >.<

    ik ook!!

    maar ik had ze al maanden terug gezien :P

    ik al in juni ofzo xD

    OMG Ik vondt het geweldig =D
    [/Vorige week gezien Xd]

    ik heb hem een maand geleden al gezien op internet maar ik wil een vervolg laat zuko dan zijn moeder gaan zoeken ofzo.. maar er mag geen einde zijn aan avatar(huil)


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    whaaa, ik zit serieus alles nu op http://www.avatarchapter.net/ aant kijken xD
    hihihi:P echt al de hele week:P
    maar ik vind dat Katara en Zuko iets hadden moeten krijgen:(


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Ook xD
    Maar toch is de serie raar xD
    Hij is de laatse luchtmeester ..
    Hoe gaat de volgende avatar dan leren luchtsturen ? xD

    Aang krijgt kinderen met Katara en die kinderen zijn dan luchtmeester en leren dat zo aan hun kinderen en ook aan de nieuwe avatar (A)


    Let the Night embrace you

    Wat wel raar was. Zuko vroeg aan zijn vader wat er met zijn moeder is gebeurd, daarna zag je daar ook niks meer van terug. En wat is er nu met Azula, hebben ze ook niks meer van laten zien.


    idd maar ik en vele van me school denkden dat er daar door en vervolg komt=]


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    ik probeer zo vaak mogelijk het te zien!

    mrja ik hen niet altijd tijd, Of k moet leren -.-

    kan iemand me miss ff bijpraten,?
    dhan snap ik het weer wat beter :D


    I solemny swear i am up to no good

    Omg, ik vond het ook vet cool! [/ookhelemaalverslaafd!] P.s er komt ook een film van Avatar he! Ze zijn nu acteurs aan het zoeken Ö


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    'k heb het ook gezien allen jammer dat er zoo weinig afl. van avatar zijn ik zou wel willen dat alles verder ging netzoals naruto :P


    I'm REBELLIOUS

    Omg, ik vond het ook vet cool! [/ookhelemaalverslaafd!] P.s er komt ook een film van Avatar he! Ze zijn nu acteurs aan het zoeken Ö

    OMG OMG OMG :D

    Dan ga ik heeeen ! =D

    die móet ik zien :O:D


    I solemny swear i am up to no good