• Ja, wordt ik dus net uitgesloten omdat mijn geaardheid anders is..
    Vind je dat nog normaal?!
    Hier wordt ik du echt zoo pissed van!
    Zoiets doe je toch niet?!
    Ik ga andere mensen er ook niet anders om behandelen, dus waarom doen ze dat met mij dan wel?!


    Fuck the system; minimalise the damage

    (...)

    Ik val op meisjes...'k snap dus echt niet wat er zo anders aan is...


    Snap ik ook niet. Zulk gedrag slaat gewoon nergens op. Het is gewoon respectloos, maar dat is bijna deze hele wereld tegenwoordig.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dat zuigt >.<
    Dat doe je toch niet ? Ik vind mensen stom die zoiets doen >.< Serieus als ze tegen mij zeggen da ze tegen homo's of bi's of lebiennes fzoiets hebben krijgen ze direct een hele preek hoor >.<
    Kinderachtige mensen >.<

    Ik snap dat gedrag van mensen nooit.
    Wat is er nou erg aan als je op hetzelfde geslacht valt?
    Persoonlijk vind ik het niet erg ik heb genoeg vriendinnen die bi zijn.
    Ik vind het gedrag van mensen hierdoor heel laag dat ze mensen hierom uitschelden.
    Maar sommige mensen kan je dat niet aan hun verstand brengen.
    Zelf weet ik nog niet wat ik ben ik denk hetero maar het kan altijd nog bi wezen n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    Snap ik ook niet. Zulk gedrag slaat gewoon nergens op. Het is gewoon respectloos, maar dat is bijna deze hele wereld tegenwoordig.


    'k Snap echt niet wat ik kan doen..Ik kan toch moeilijk doen alsof ik het niet ben?! Dat zou al helemaal fout zijn!


    Fuck the system; minimalise the damage

    Ze zijn bang dat je op 1 van hun zal vallen. Wat natuurlijk een domme reden is om iemand uit te sluiten. Ik vind het echt super rot voor je,en weet hoe het is. Ze doen het namelijk ook bij mij>.<


    Music is the new sex

    soms is het alsof we nog in de jaren 90 leven!!HALLO 21ste eeuw!! ik vindt dat je in dézé eeuw elkaar wel mag respecteren...wat maakt het in hemelsnaam uit dat je bi bent!?[ik ben zelf hetro]maar ík persoonlijk maak er niet zo'n drama van hoor!!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)

    'k Snap echt niet wat ik kan doen..Ik kan toch moeilijk doen alsof ik het niet ben?! Dat zou al helemaal fout zijn!


    Ja, idd. Zulke dingen verbergen kost echt superveel moeite en energie. Je moet trots op jezelf kunnen zijn!
    Wat je moet doen... Gewoon negeren werkt het beste. Je moet je vooral niet schamen voor jezelf. Je bent wie je bent en niemand veranderdt dat, ook jou voorkeur niet.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    soms is het alsof we nog in de jaren 90 leven!!HALLO 21ste eeuw!! ik vindt dat je in dézé eeuw elkaar wel mag respecteren...wat maakt het in hemelsnaam uit dat je bi bent!?[ik ben zelf hetro]maar ík persoonlijk maak er niet zo'n drama van hoor!!



    Lesbisch, niet bi ;] Geen interesse in jongens x]


    Fuck the system; minimalise the damage

    sorry maar dat bedoelde ik dus!:$

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    mensen die je pesten omdat je geaardheid anders is .. hebben geen leven .

    Iedereen is hetzelfde, jij ook. Jij bent geen aliën. Ik ben ook biseksueel en wordt soms ook uitgescholden, puur omdat ik anders ben.


    -