• Ja ik vraag me dat af. Ik had een serie met Th die na 1 dag over de 100x was gedaan zonder de spotlight en nu heb ik er 1 zonder Th. En die word like 11 keer gedaan oO


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Meestal is dat wel.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    IDD, ik heb toch die ETF serie HUNN, nou die wordt maar 5 keer gemaakt, daaroom heb ik dus die topic geopend met die geniaale ideeen


    Ice-cream Rockt more than you x3

    jah dat is wel zo, maar ik ga ook geen serie lezen zonder th (Hoe geobserdeert dat ook klinkt xD) maar dan kan je evengoed een slecht geschreven boek gaan lezen hé

    Die had 'k maar da vind 'k nie leuk om te schrijven oO


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik denk dat het gewoon ligt omdat Tokio Hotel er niet in voorkomt. Want er zyn wel veel Tokio hotel fans hier, enjaa (':
    ik weett nie he, maar ik denk dat . x


    Some people make the world special just by being in it

    het is denk ik idd zo dat serie's zonder th minder gemaakt worden. al mijn serie's zijn zonder th en de laatsten worden 15 keer gemaakt of zo.

    Ja maar ik vind dat zo stom omdat de serie's zonder Tokio Hotel vaak 1000x beter zijn :$


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    jah dat is wel zo, maar ik ga ook geen serie lezen zonder th (Hoe geobserdeert dat ook klinkt xD) maar dan kan je evengoed een slecht geschreven boek gaan lezen hé

    wat heeft th ermee te maken of het goed geschreven is of niet?

    Tja, ik maak ook alleen serie's waar TH in voorkomt :').


    I recycle my thoughts.

    (...)
    wat heeft th ermee te maken of het goed geschreven is of niet?

    Inderdaad! Zelf vind ik serie's zonder Th juist mooier! [/uitzonderingen zijn der]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Tja, ik maak ook alleen serie's waar TH in voorkomt :').



    Buiten de serie van Mariko maak ik ook enkel th-serie's :')


    I need you like a heart needs a beat

    Tja, ik maak ook alleen serie's waar TH in voorkomt :').

    Ja oké, maar tsjaa waar komt dat dan door?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Ja oké, maar tsjaa waar komt dat dan door?

    Weet niet. Ik ben gewoon door deze site gewend geraakt om TH-serie's te lezen en geen gewone verhalen. Terwijl ik wel gewoon boeken lees zonder TH :').
    Gewoon een ding dat vanzelf gaat.


    I recycle my thoughts.

    ja!
    Mijn sirie, waar th nog in voor moet komen, en mensen weten dat. die wrod wel zupper vaak gemaakt, nu heb ik een sirie ofer een geesten meisje, en di word maar 5x gemaakt ofzo ><
    en mijn TC word nog vaker gemaakt!
    terwel ik persondelijk mijn Sirie ofer dat geeftmeisje tog het allerbeste vind..


    Dunno ><

    Ik schrijf niet over TH en toch worden mn series nog aardig goed gemaakt ^^ Hoewel 'White Night Fantasy' het beter deed. Maar ik vertik het om over een band te schrijven waar ik geen fan van ben om meer lezers te krijgen.
    Ik denk dat het algemeen bekend is dat series zonder één of andere beroemdheid of zonder verkrachting enz. minder gemaakt worden.


    Bored.