• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

[ bericht aangepast op 19 aug 2026 - 6:56 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 19 aug 2026 - 16:54 ]

I, the soul called Wanderer, love you, human Ian. And that will never change, no matter what I might become.

I have no words for what’s happening to the site :/

-

Anyway, ik zie zo op tegen de bruiloft deze week. Het voelt gewoon so off. And I know my head is making things so big right now.. En het zal waarschijnlijk oké zijn, but still. Het is een ontzettend lange dag en waarschijnlijk te veel voor de staat waarin ik verkeer.

Maar deze dag skippen kan ook niet echt.

En ik zou waarschijnlijk weer thuis moeten gaan slapen. But I’m scared I will break down again and I can’t handle more..

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Now would you look at that 😇
    verder nog steeds niks but A WIN IS A WIN

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Leodh schreef:
    Now would you look at that 😇
    verder nog steeds niks but A WIN IS A WIN

LOOK AT WHAT LOOK AT WHAT, IS SOMETHING HAPPENING???

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

We kunnen weer muziek maken :D

omfg how did that happen, is dit zo ineens of zou RJ ons gehoord hebben?

Leodh schreef:
    We kunnen weer muziek maken :D

Thank god!

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Zoya schreef:
    omfg how did that happen, is dit zo ineens of zou RJ ons gehoord hebben?

🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Pff. Zaterdag open dag op werk, gisteren onderweg/ bij de generale van de Kick-Off geweest van 10:30 tot 22:15, en vandaag om 6 uur wegrijden voor werk. Iets wat ik min of meer ook de komende dagen ga hebben. En dan is het ook meteen een drukke dag op werk tot nu toe.
    Is het al vrijdag?

Wel eindelijk iets van musical gehoord, en we gaan nu in mei optreden. Ben benieuwd naar wat we gaan doen!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

deze subsidie komt weer voor mijn nek, kan nooit rust

--

Ik ben doodop van die extra uren, maar ook: er was cake op de vergadering. So I'll take it. :Y)

I, the soul called Wanderer, love you, human Ian. And that will never change, no matter what I might become.

good lord the bar was LOW

Ik was zo verrast over dat hij het hele huis heeft schoongemaakt toen ik weg was. Ik kan mij niet herinneren wanneer hij dat voor het laatst in zijn eentje heeft gedaan. Ik kan me wel herinneren wanneer hij voor het laatst BELOOFDE om dat te doen - mijn verjaardag twee maanden geleden - maar vervolgens alleen de toiletten heeft gedaan met het excuus dat hij druk was omdat hij besloot naar een festival te gaan.

Weet je wanneer de laatste keer is dat ik in mijn eentje het huis heb schoongemaakt? Vorige week. En de week daarvoor. En de week dáárvoor. En die daarvoor. But when he does it? big surprise! En dan ook nog de guts hebben om TWEE keer hierover te appen zodat hij zijn applaus in ontvangst kan nemen. Deze gozer verliest zijn beste vriend door zijn eigen egocentrische gedrag en denkt dat hij het terug kan winnen door mijn bed te verschonen? You want me to feel grateful, but all I feel is disgust.

Ofcourse hes into AI :W dit maakt me zo sip I cant

[ bericht aangepast op 31 aug 2026 - 18:43 ]

Love is the message

Ouderavond ook weer gehad. Wel een dag van 8 tot half 9 erop zitten, maar dan heb je ook wat

Let me in, let me in.

Oh wat fijn om na meer dan een jaar weer eens geschreven te hebben

What if he's written 'mine' on my upper thigh, only in my mind?