• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

[ bericht aangepast op 19 aug 2026 - 6:56 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 19 aug 2026 - 16:54 ]

I, the soul called Wanderer, love you, human Ian. And that will never change, no matter what I might become.

Leodh schreef:
    > officieel topic incoming
    and looks like sooooomebody didn't check out the houserules of their own site when adding in a stupid feature.. at this point; we are that petty.
    I live for petty mods <3

Let me in, let me in.

Leodh schreef:
    > officieel topic incoming
    and looks like sooooomebody didn't check out the houserules of their own site when adding in a stupid feature.. at this point; we are that petty.

Wat zou er gebeuren als je de admin bant?

Historically, us queers have never asked for permission to exist. - Heartstopper

Lysander schreef:
    ^ Tbh vraag ik me al sinds het begin af of deze dude niet gewoon al de persoonsgegevens heeft van onze accounts en die shit heeft doorverkocht/AI ermee traint etc :W

maar serieus, zou onze schrijfsels hier gebruikt mogen worden voor ai training zonder dat we daar akkoord mee gaan??

--

glowfaery schreef:
    (...)

maar serieus, zou onze schrijfsels hier gebruikt mogen worden voor ai training zonder dat we daar akkoord mee gaan??

Op zich maakt dat in deze tijden al niet meer zoveel uit. Alles wat we hier posten is heel publiek en weinig afgeschermd op het internet. Je kan er dus sowieso van uitgaan dat alles wat hier openbaar staat al door de grote AI tools gebruikt wordt voor training.

Historically, us queers have never asked for permission to exist. - Heartstopper

Babygirlvo schreef:
    (...)

Op zich maakt dat in deze tijden al niet meer zoveel uit. Alles wat we hier posten is heel publiek en weinig afgeschermd op het internet. Je kan er dus sowieso van uitgaan dat alles wat hier openbaar staat al door de grote AI tools gebruikt wordt voor training.

dat weet ik idd! maar vind het een andere casus als het door de eigenaar van de website wordt gedaan, zou het dan niet in de voorwaarden of iets moeten staan?

--

glowfaery schreef:
    (...)

dat weet ik idd! maar vind het een andere casus als het door de eigenaar van de website wordt gedaan, zou het dan niet in de voorwaarden of iets moeten staan?

Goh, ik ben geen GDPR expert, maar ik vermoed dat alles wat openbaar te vinden is (aka alles wat je via Google kan vinden) daar niet onder valt of dat de AI wetgeving daar nog te laks in is op dit moment.

Wat persoonsgegevens betreft is een ander verhaal, dat zou wel duidelijk vermeld moeten worden. Als die gegevens gebruikt worden en dat wordt niet meegedeeld is dat volgens mij een mogelijk strafrechtelijke case. Maar laten we ervan uitgaan dat dat niet gebeurd.

Wel even voor de duidelijkheid: wat het gebruik van beschikbare internetpagina's betreft, ik ben het er niet mee eens dat AI dat op die manier gebruikt. Net zoals ik het fucked up vind dat AI bedrijven boeken op grote schaal kopen om in te putten en dan te vernietigen.

glowfaery schreef:
    (...)

Kuch, rechtzaak anyone?

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

SPECS schreef:
    (...)

Kuch, rechtzaak anyone?

q meetup in de rechtbank

--