• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 5 dec 2025 - 22:25 ]

Mijn brein breint zoals het breint.

Aaah so excited! :D

Every villain is a hero in his own mind.

Ik lig al uren wakker omdat? Juist, omdat ik mijn eigen ademhaling kan horen en dat is een sensory no-no.

What the fuck is wrong with me (cat)

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ik kan niet meer

[ bericht aangepast op 7 dec 2025 - 12:19 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Dit weekend was echt heerlijk. 💛
    En, het beste is: het is nog niet voorbij!

Hopelijk kan ik volgende week met mijn man mee rijden in de vrachtwagen met onze kleine. Zou wel weer eens leuk zijn

Ich liebe dich 27.12.23

Beter zetten we morgen de kerstboom neer.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Hartstikke leuk om afgesproken te hebben met een nieuw persoon, maar ik kan niet stoppen met denken aan de vragen die ik haar niet gesteld heb een hoe ik te veel over mezelf heb gesproken naar mijn idee. Elke keer probeer ik minder de aandacht naar mezelf te trekken en elke keer faal ik weer, meh.

Temeraire schreef:
    Hartstikke leuk om afgesproken te hebben met een nieuw persoon, maar ik kan niet stoppen met denken aan de vragen die ik haar niet gesteld heb een hoe ik te veel over mezelf heb gesproken naar mijn idee. Elke keer probeer ik minder de aandacht naar mezelf te trekken en elke keer faal ik weer, meh.

Dat zal vast meevallen! En je kunt altijd een volgende keer nog naar enkele onderwerpen vragen en er weer op inhaken. Ook nog eens heel attent (:! Hopelijk was het ondanks dat wel leuk!

Omnia mutantur, nihil interit

Rituals gekregen van Sint, in de enige geur uit het hele assortiment die ik niet lekker vind 😭😭

Ekko schreef:
    Rituals gekregen van Sint, in de enige geur uit het hele assortiment die ik niet lekker vind 😭😭
    OMG, welke?!

Ekko schreef:
    Je hebt meteen een Kerstcadeau voor iemand anders? (fish)

Tijd voor koffie.

Sunchild schreef:
    (...)OMG, welke?!

Sakura, die is mij te zoet. Ik hou zelf heel erg van de eucalyptus en de citrus/sandelhout. Het is ook nog eens kledingparfum dus die moet je de hele dag ruiken 🥲

-sigh-

ik kan niet focussen als er iemand naast me zit te praten. m'n moeder is nu aan het bellen met m'n oma, en elke keer als ze wat zegt op een bepaalde intonatie, verschiet mijn focus van waar ik mee bezig ben naar haar zin en daarmee raak ik de draad helemaal kwijt. meh :cc

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Ekko schreef:
    (...)

Sakura, die is mij te zoet. Ik hou zelf heel erg van de eucalyptus en de citrus/sandelhout. Het is ook nog eens kledingparfum dus die moet je de hele dag ruiken 🥲
    Oeh, de Jing lijn? Die is zo damn lekker!

Ik zou het gewoon als cadeau recyclen. Of, verkopen via Vinted – wordt vast snel verkocht zo voor Kerst!

Ik zie nu extra op tegen werk morgen. Heb er gewoon buikpijn van :/

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said