Catmint schreef:
Random question, hebben mensen hier goede ideeën voor brunch gerechten/hapjes voor tijdens d&d? Wij gaan zondag vroeger d&d spelen dan normaal en een soort brunch erbij doen, maar ik heb geen idee wat ik kan/wil maken gezien het ook wel een beetje handig te eten moet zijn (ivm d&d) en ik wil ook niet om 6 uur uit m'n bed moeten de zondag om alles voor te bereiden.
Mijn groep luncht altijd samen voor we dnd spelen. Niet heel spannend, meestal gewoon met een aantal stokbroden en verschillende smeersels, maar (kant & klare) pannenkoeken doen het ook altijd goed. En wafels en kaneelbroodjes kun je ook vrij makkelijk zelf maken <3
Tijdens het spelen zorgen we dat we altijd wat verschillende snacks hebben die makkelijk voor iedereen te pakken zijn; fruit, m&ms, pepernoten, dat soort dingen. Af en toe worden er koekjes gebakken of arretjescake gemaakt etc. maar meestal houden we het simpel.
En vragen of er specifieke cravings/dieetwensen zijn! Als iedereen dingen meeneemt is dat meestal niet nodig, maar als wij hosten dan vragen we altijd even of we specifieke dingen in huis moeten halen (werkt ook uitstekend als reminder als je party soms kan vergeten dat ze dnd gepland hadden)
Misschien niet heel spannend allemaal voor een brunch, maar zo houden we tijd over om het spel zelf voor te bereiden (en uit te slapen)
[ bericht aangepast op 8 dec 2025 - 14:46 ]
Mati en sheva yelu. This action will have no echo.