Catmint schreef:
Random question, hebben mensen hier goede ideeën voor brunch gerechten/hapjes voor tijdens d&d? Wij gaan zondag vroeger d&d spelen dan normaal en een soort brunch erbij doen, maar ik heb geen idee wat ik kan/wil maken gezien het ook wel een beetje handig te eten moet zijn (ivm d&d) en ik wil ook niet om 6 uur uit m'n bed moeten de zondag om alles voor te bereiden.
Dit zijn mijn go-to's! Ik heb er even een aantal uitgehaald die hierboven al genoemd zijn hihi
- Cocktailworstjes in croissantdeeg uit blik, dat is echt 12/10 en relatief goedkoop voor een grote batch. Je kan ook gewone knakworstjes kopen en in stukjes snijden, is goedkoper.
- Zelf cinnasticks maken. Plakje bladerdeeg in dunne plakken snijden en bestrooien met suiker en kaneel. Ovenstanden heb ik geen idee van, ik experimenteer meestal :'). Bonuspunten als je vanilledip erbij maakt (glazuur maar dan van vanillesuiker). Al met al kost het weinig tijd. Is wel wat meer messy boven je DnD board.
- Zelf kaasstengels maken. Plakje bladerdeeg in dunne plakken snijden en bestrooien met geraspte kaas. Zelfde ding met ovenstanden, denk dat ze niet langer dan 15 min op 180 moeten maar ik rond je oven blijven en beetje aankijken. Sorry I'm a chaotic cook aa
[ bericht aangepast op 8 dec 2025 - 14:26 ]
|| I told you not to play with the misfit toys ||