• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 5 dec 2025 - 22:25 ]

Mijn brein breint zoals het breint.

Ekko schreef:
    (...)

Sakura, die is mij te zoet. Ik hou zelf heel erg van de eucalyptus en de citrus/sandelhout. Het is ook nog eens kledingparfum dus die moet je de hele dag ruiken 🥲

Doorgeven met kerst is wel een optie dan. Ben zelf wel fan van Sakura stuff van de Rituals (heb altijd Sakura of Yozakura tegenwoordig), maar kledingparfum hoeft van mij dan weer net niet :')

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

vergankelijk schreef:
    (...)

Dat zal vast meevallen! En je kunt altijd een volgende keer nog naar enkele onderwerpen vragen en er weer op inhaken. Ook nog eens heel attent (:! Hopelijk was het ondanks dat wel leuk!

Thank you! Ik overdenk gewoon te veel 😅 Maar verder was het wel erg gezellig en zij lijkt ook wel graag nog een keer te willen meeten. We zullen alleen moeten wachten tot het nieuwe jaar, want december drukte, haha.

Vandaag mag wel over zijn. Het eerste jaar.

Omnia mutantur, nihil interit

Mijn hond heeft vandaag een nieuwe hondenvriend gemaakt tijdens surprise avond. Hij droeg zelfs een strikje, speciaal voor haar. 🤵‍♂️ We stan a sharp dressed man. 🐶

hodie mecum eris in paradiso

Ugh, alsjeblieft bel morgen, ik kan deze spanning echt niet meer aan. :')

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Temeraire schreef:
    Hartstikke leuk om afgesproken te hebben met een nieuw persoon, maar ik kan niet stoppen met denken aan de vragen die ik haar niet gesteld heb een hoe ik te veel over mezelf heb gesproken naar mijn idee. Elke keer probeer ik minder de aandacht naar mezelf te trekken en elke keer faal ik weer, meh.

Omg ik snap deze struggle zó goed, ik ging ook altijd mezelf evalueren na elke sociale gelegenheid. Maar ik leer nu NIVEA: niet invullen voor een ander. Want jij hebt helemaal geen idee hoe zij het ontvangen heeft en ik weet 100% zeker dat als je alleen maar vragen had gesteld, dat die stem in jouw hoofd had gezegd dat je veel te veel vragen had gesteld en waarom was je niet gewoon een keer rustig en liet je haar uitpraten, oid.

Als je iets spannends vindt, gaat je zenuwstelsel in gevaarmodus (en een nieuw iemand ontmoeten is spannend), en het mogelijke gevaar is in dit geval afwijzing. En als de staat van je zenuwstelsel in standje "gevaar" zit, probeert je hoofd daar logica in te vinden en controle over te krijgen. "Story Follows State" heet dat. Maar ja, de situatie is al voorbij en je kunt niet meer in het moment iets veranderen, maar jouw lichaam snapt dat niet en dus gaat ie maar proberen achteraf alsnog de controle proberen te pakken - door heel idiote "had ik maar..." gedachten in je hoofd te stoppen. Maar jouw gedachten zijn niet de waarheid. Het zijn maar gedachten. ♥️ En gedachten worden gekleurd door eerdere ervaringen uit het verleden, patronen die je hebt opgebouwd en - voornamelijk - angst.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Waarom voelt m'n linkeroor alsof ik in een vliegtuig/tunnel zit en wil het niet poppen? ;-; This is getting annoying

Waar kan je in godsnaam drie of vier weken heen in februari?

Omnia mutantur, nihil interit

Nee, mijn Frans is daar niet goed genoeg voor. Daar gaat dus, alweer, een potentiële job. :W

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Random question, hebben mensen hier goede ideeën voor brunch gerechten/hapjes voor tijdens d&d? Wij gaan zondag vroeger d&d spelen dan normaal en een soort brunch erbij doen, maar ik heb geen idee wat ik kan/wil maken gezien het ook wel een beetje handig te eten moet zijn (ivm d&d) en ik wil ook niet om 6 uur uit m'n bed moeten de zondag om alles voor te bereiden.

I am colddd why are trains always so chilly? Its winter, turn off the airconditioning (!) and turn the heating on!

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Catmint schreef:
    Random question, hebben mensen hier goede ideeën voor brunch gerechten/hapjes voor tijdens d&d? Wij gaan zondag vroeger d&d spelen dan normaal en een soort brunch erbij doen, maar ik heb geen idee wat ik kan/wil maken gezien het ook wel een beetje handig te eten moet zijn (ivm d&d) en ik wil ook niet om 6 uur uit m'n bed moeten de zondag om alles voor te bereiden.

Wrapjes? En dan gewoon een paar wraps maken, in stukjes zagen met een prikker erin, dan kan niet alles eruit vallen en is het makkelijk hap slik weg. Kan prima de avond van tevoren al bereid worden eventueel.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik ben naar de Hornbach geweest (overwinning), wandelend (overwinning 2), en ik heb spulletjes gekocht waar ik blij van word zonder rekening te houden met of anderen het ook leuk vinden (overwinning 3), en ik ben maar een beetje uitgeput (overwinning 4)!

Ik ga dit ook maar even in het overwinningstopic plaatsen xD

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Catmint schreef:

- Koude wraps 's avonds al klaarmaken
    - Fruitsalade
    - Spiesjes met mozzarella, basilicum en tomaat
    - Bladerdeeg hapjes met geitenkaas en spinazie (dit is wel wat meer werk)
    - Spiesjes met meloen, ham en mozzarella

Zoiets?

Tijd voor koffie.

Catmint schreef:

Dit zijn mijn go-to's! Ik heb er even een aantal uitgehaald die hierboven al genoemd zijn hihi

- Cocktailworstjes in croissantdeeg uit blik, dat is echt 12/10 en relatief goedkoop voor een grote batch. Je kan ook gewone knakworstjes kopen en in stukjes snijden, is goedkoper.
    - Zelf cinnasticks maken. Plakje bladerdeeg in dunne plakken snijden en bestrooien met suiker en kaneel. Ovenstanden heb ik geen idee van, ik experimenteer meestal :'). Bonuspunten als je vanilledip erbij maakt (glazuur maar dan van vanillesuiker). Al met al kost het weinig tijd. Is wel wat meer messy boven je DnD board.
    - Zelf kaasstengels maken. Plakje bladerdeeg in dunne plakken snijden en bestrooien met geraspte kaas. Zelfde ding met ovenstanden, denk dat ze niet langer dan 15 min op 180 moeten maar ik rond je oven blijven en beetje aankijken. Sorry I'm a chaotic cook aa

[ bericht aangepast op 8 dec 2025 - 14:26 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||