•       Hallo lieve Q.’ers,

Misschien kennen jullie de trend: de Hear Me Out cake:
          een cake met daarop foto’s van characters die zo slecht zijn, maar ergens toch zo goed? Van welke crush zeggen andere mensen direct: ‘you okay mate?’

Nu ben ik Hear Me Out personages aan het zoeken voor m’n bookclub volgende week en ik was ineens benieuwd:
          wat zijn de Hear Me Out personages van Q.ers?

Drop je meest hot takes!

🎂

[ bericht aangepast op 8 okt 2025 - 21:16 ]

Hoe heb ik al die tijd dit topic gemist :o
    De meeste van mijn lijst zijn al genoemd. (Kovu, Nick Wilde...) Maar ik heb nog twee toevoegingen:

Driemaal raden in welk fandom ik vroeger zat x']

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Moriendi schreef:
    Je weet dat je echt oud bent geworden wanneer je Pirates of the Caribbean: Curse of the Black Pearl na ik weet niet hoeveel jaar weer eens kijkt en je nu crusht op Commodore Norrington ipv Jack Sparrow of Will Turner. Elizabeth moet niet zo moeilijk doen en gewoon trouwen met deze man, hallo, what a catch.

ik heb een autoriteitsprobleem waardoor ik ineens team deze man was toen ik de film herkeek

Tijd voor koffie.

Zaalvoetbalclub schreef:
    (...) ik heb een autoriteitsprobleem waardoor ik ineens team deze man was toen ik de film herkeek

Ik heb een mannenmetautoriteit-probleem waardoor ik ineens team deze man was toen ik de film herkeek. (blush)😏️

[ bericht aangepast op 4 jan 2026 - 12:33 ]

hodie mecum eris in paradiso

Ik had een zeer grote crush op deze uit Kingdom Hearts (‘: een van mijn favo games.

(Roxas)
    Hij had gewoon een goede storyline en zijn verhaal was so sad.

Oh en of course:

Geen slechterik, maar goed. Worth mentioning. 😂

[ bericht aangepast op 4 jan 2026 - 13:15 ]

It's never gonna happen, Guys.

Oeh ik was helemaal aan het crushen op Sebastian Shallow van Hogwarts Legacy; die chemie tussen MC en Sebastian in het begin was insane en ik baalde echt dat er geen romantische storyline was...

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Caverna schreef:
    Oeh ik was helemaal aan het crushen op Sebastian Shallow van Hogwarts Legacy; die chemie tussen MC en Sebastian in het begin was insane en ik baalde echt dat er geen romantische storyline was...

Oh eens! Al vond ik Ominis ook leuk!

It's never gonna happen, Guys.

Slughorn schreef:
    (...)

Oh eens! Al vond ik Ominis ook leuk!

Ik vond Ominis leuker, haha

Ich liebe dich 27.12.23

Since I'm replaying BOTW

help

Merrin schreef:
    Since I'm replaying BOTW

I agree and raise you: