•       Hallo lieve Q.’ers,

Misschien kennen jullie de trend: de Hear Me Out cake:
          een cake met daarop foto’s van characters die zo slecht zijn, maar ergens toch zo goed? Van welke crush zeggen andere mensen direct: ‘you okay mate?’

Nu ben ik Hear Me Out personages aan het zoeken voor m’n bookclub volgende week en ik was ineens benieuwd:
          wat zijn de Hear Me Out personages van Q.ers?

Drop je meest hot takes!

🎂

[ bericht aangepast op 8 okt 2025 - 21:16 ]

Lysander schreef:
    (...)
    NIET DAVY JONES
    Ik begrijp je, ngl. De lore is ook gewoon te goed. En zijn theme.

Sorry maar ik ben echt een sucker voor overpowered bad guys met een body count, een tragic backstory en een epic themesong :')

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Iemand hier Tropic Thunder gezien? Ngl, Kirk Lazarus is echt al sinds 2011 my boy. RDJ met lachwekkend slechte felblauwe contactlenzen, blond haar, een australisch accent en fucked up mental health? Sign me up. Oprecht een van de beste parody personages ooit.

Lincoln Osiris can still get it. Kirk Lazarus' character's character in de film. 💀

[ bericht aangepast op 21 okt 2025 - 22:18 ]

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Ekko schreef:
    (...)

Sorry maar ik ben echt een sucker voor overpowered bad guys met een body count, een tragic backstory en een epic themesong :')

Sucker? Pun intended? 🐙

Lysander schreef:
    (...)
    Sucker? Pun intended? 🐙

Omfg Jamie 💀

|| I told you not to play with the misfit toys ||

ALSO
    RALPH FIENNES
    Jong, oud, kalend, Voldemort. Idc. Die man kan zo doodeng zijn, maar hij kan ook schattig lachen dus. *hides*

[ bericht aangepast op 21 okt 2025 - 22:40 ]

Catmint schreef:
    Oké oké, Puss van Puss In Boots vind ik niet heel erg een HMO zelf, dus ik geef hem een honourable mention nu. Zeg nou zelf, latin dancing cat voiced by Antonio Banderas, sign me up. Maar is best een common like volgens mij.

BUT, I'll raise you,

Abraham deLacy
    Giuseppe Casey

Thomas O'Malley

Thomas is zó goed.

Puss mag er ook zeker op van mij. Alles wat niet menselijk is, is vrijwel direct een HMO. 😂

Catmint schreef:
    Oké oké, Puss van Puss In Boots vind ik niet heel erg een HMO zelf, dus ik geef hem een honourable mention nu. Zeg nou zelf, latin dancing cat voiced by Antonio Banderas, sign me up. Maar is best een common like volgens mij.

BUT, I'll raise you,

Abraham deLacy
    Giuseppe Casey

Thomas O'Malley

Over Puss in Boots gesproken ...

Oh en also

Yes, this is the dad from inside out

En als laatste:

From Earwig and the Witch hehe

[ bericht aangepast op 22 okt 2025 - 10:31 ]

Even the smallest can change the course of the future

Ekko schreef:
    (...)
    Maar je mag mij alleen uitlachen als je zelf ook gaat 👀

Vooruit, eerlijk is eerlijk. Ik heb er ook meerdere uiteraard, maar ben deze week wel achter een nieuwe tragische gekomen.
    Henri Bontenbal mag op mijn Hear Me Out-taart

hodie mecum eris in paradiso

Unhinged... All of them 😂😂

I love them all (H)

"I whisper 'what the fuck' to myself at least 50 times a day."

Moriendi schreef:
    (...)
    Vooruit, eerlijk is eerlijk. Ik heb er ook meerdere uiteraard, maar ben deze week wel achter een nieuwe tragische gekomen.
    Henri Bontenbal mag op mijn Hear Me Out-taart
    MEID

Protect the people.

Omatikaya schreef:
    (...)MEID

I THOUGHT THIS WAS A SAFE SPACE

hodie mecum eris in paradiso

Voor mij is Azula uit Avatar: The Last Airbender echt zo’n “Hear Me Out”-personage. Ze is eigenlijk superslecht, maar toch fascinerend en stiekem indrukwekkend slim. Ook Loki uit de Marvel films, want tja, hij blijft toch charmant ondanks alles wat hij fout doet.