•       Hallo lieve Q.’ers,

Misschien kennen jullie de trend: de Hear Me Out cake:
          een cake met daarop foto’s van characters die zo slecht zijn, maar ergens toch zo goed? Van welke crush zeggen andere mensen direct: ‘you okay mate?’

Nu ben ik Hear Me Out personages aan het zoeken voor m’n bookclub volgende week en ik was ineens benieuwd:
          wat zijn de Hear Me Out personages van Q.ers?

Drop je meest hot takes!

🎂

[ bericht aangepast op 8 okt 2025 - 21:16 ]

Ekko schreef:
    I would like to add!!

https://www.instagram.com/reel/DPhXS74j_yA/?igsh=MWt4YXphMHc5eDhsYg==

Whoever this dude is

Ohhh yes yes yes very good one :3

Meanwhile:

Dramatic

Ekko schreef:
    I would like to add!!

Whoever this dude is
    Give me 5 of those, pls

Renna schreef:
    (...)
    Ohhh yes yes yes very good one :3

Meanwhile:

OMG JA
    Bes je bent hier te goed in

Paracosmoses schreef:
    (...) OMG JA
    Bes je bent hier te goed in

Wel dat was Loïs, maar ik vind het een hele eer om met haar verward te worden hehe

Even the smallest can change the course of the future

Frodo schreef:
    (...)

Wel dat was Loïs, maar ik vind het een hele eer om met haar verward te worden hehe
    Dear lord waar zat ik met m’n gedachten? (‘:

MIJN EXCUSES LOÏS 🙏🏻

Paracosmoses schreef:
    (...) Dear lord waar zat ik met m’n gedachten? (‘:

MIJN EXCUSES LOÏS 🙏🏻

No worries!! <3

Frodo schreef:
    (...)

Says Queen Q :'D

On topic, either one of these two:

Dramatic

HAHAHA YES! Hiervoor leef ik :Y)

Tijd om mijn lijst even te posten want ik ben net zo unhinged (en blijkbaar heb ik hierin een bepaalde type ofzo)

De eerste. Mijn username verraad het al BUT I WILL DIE ON THAT HILL! xD

Verder in de categorie unhinged characters:

Dan de 'other category'

Ik heb nog een hele hoop meer maar dit is het voor nu xD

[ bericht aangepast op 15 okt 2025 - 16:49 ]

"I whisper 'what the fuck' to myself at least 50 times a day."

Ekko schreef:
    I would like to add!!

Whoever this dude is

HIM! AAAH YES! :$ :9~

Ik wil hem wel voor een paar nachtjes xD

Ik zou hier eigenlijk gewoon mijn Pinterest algoritme van de afgelopen maand kunnen posten (':
    Even een voorbeeld:

Is het dan bij jullie ook zo dat jullie eigenlijke partners juist helemaal niet zo zijn? Mijn vriend is echt helemaal niet intimiderend en/of arrogant, maar juist een van de zachtste mensen die ik ken. I love it en zou het nooit ruilen voor iets anders (oprecht, als kind van gescheiden ouders geloof ik toch dat ik mijn levenspartner gevonden heb), maar ik vind het wel gek / interessant dat mijn brein dan juist het tegenovergestelde interessant vindt in fictie.

Mijn brein breint zoals het breint.

Frisk schreef:
    Ik zou hier eigenlijk gewoon mijn Pinterest algoritme van de afgelopen maand kunnen posten (':
    Even een voorbeeld:

Is het dan bij jullie ook zo dat jullie eigenlijke partners juist helemaal niet zo zijn? Mijn vriend is echt helemaal niet intimiderend en/of arrogant, maar juist een van de zachtste mensen die ik ken. I love it en zou het nooit ruilen voor iets anders (oprecht, als kind van gescheiden ouders geloof ik toch dat ik mijn levenspartner gevonden heb), maar ik vind het wel gek / interessant dat mijn brein dan juist het tegenovergestelde interessant vindt in fictie.

Relatable, al ben ik ook geen fan van overly burly/tryhard intimidating dudes lol

help

Frisk schreef:
    Even een voorbeeld:

Hahaha absoluut, mijn partner heeft maximale golden retriever vibes: kan met iedereen, eindeloos loyaal & a fucking idiot. We zijn echt het stereotype bi girlfriend x goldie gamer boyfriend 😂

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Frisk schreef:
    Even een voorbeeld:

HELL YEAH GIRL!

Ik ben single af....

Maar mijn exen... Ja lichaam niet hetzelfde type maar innerlijk wel. Allemaal golden retrievers :|

Ekko schreef:
    (...)

Hahaha absoluut, mijn partner heeft maximale golden retriever vibes: kan met iedereen, eindeloos loyaal & a fucking idiot. We zijn echt het stereotype bi girlfriend x goldie gamer boyfriend 😂
    Honestly this is the best combo 🙏🏻

Achem

All of y'all

https://www.instagram.com/reel/DOXB_seDKLS/?igsh=NnQ1cGFlNGl4dDh4

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ekko schreef:
    Achem

All of y'all

https://www.instagram.com/reel/DOXB_seDKLS/?igsh=NnQ1cGFlNGl4dDh4

:9~

Gods, I am way too long single for this...