•       Hallo lieve Q.’ers,

Misschien kennen jullie de trend: de Hear Me Out cake:
          een cake met daarop foto’s van characters die zo slecht zijn, maar ergens toch zo goed? Van welke crush zeggen andere mensen direct: ‘you okay mate?’

Nu ben ik Hear Me Out personages aan het zoeken voor m’n bookclub volgende week en ik was ineens benieuwd:
          wat zijn de Hear Me Out personages van Q.ers?

Drop je meest hot takes!

🎂

[ bericht aangepast op 8 okt 2025 - 21:16 ]

Yall are just sharing conventionally attractive people with makeup on atp

help

Merrin schreef:
    Yall are just sharing conventionally attractive people with makeup on atp
    It’s the ✨vibes✨

Ik heb er nog eentje in de categorie non-animal, but probably too old for most people here:

Dr. Charles van Chicago Med

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Paracosmoses schreef:
    (...) It’s the ✨vibes✨

But thats not what hear me out is about bro

help

Merrin schreef:
    (...)

I'm on this side :') The masked guys who chase you through the woods zijn letterlijk een dark romance trope en heel erg geliefd, so not really Hear Me Out meer denk ik.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Elkaar's HMO's gaan bekritiseren doet ook niets om dit topic te dienen jongens <3 De essentie is dat anderen zouden reageren met "you ok mate??", laten we dat aanhouden.

Lekker laten viben en/of post een nieuwe Hear Me Out.

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ekko schreef:
    Elkaar's HMO's gaan bekritiseren doet ook niets om dit topic te dienen jongens <3 De essentie is dat anderen zouden reageren met "you ok mate??", laten we dat aanhouden.

Lekker laten viben en/of post een nieuwe Hear Me Out.

Ik bekritiseer ook helemaal niemand, maar voel me wel enorm bekritiseerd door deze reactie. Ik kan er eerlijk niet tegen als ik een mening deel om toe te voegen aan een conversatie om dan basically te horen te krijgen dat ik mijn mond moet houden 'om de vibes goed te houden'. Dat neemt een beetje het punt weg van een openbaar forum waarop je volwassen conversaties met elkaar kan houden.

Dit is ook geen persoonlijke aanval/kritiek op jou, maar die 'lekker laten viben' schiet me echt in het verkeerde keelgat en hoewel ik dat meestal voor mezelf hou, wilde ik er nu wel iets over zeggen omdat het een frustratie is die té vaak voorkomt met dingen die hier gezegd worden.

Maak ik dit groter dan het is? Probably, maar zeg alsjeblief niet waar mensen het wel/niet over mogen hebben. Dat is gigantisch triggerend voor mij en ik ben er zeker van dat er nog genoeg andere mensen hier al overschotten aan ervaring hebben waarin ze gezegd worden dat ze hun mening voor zich moeten houden.

Tldr i dont hate u but that comment made me angry.

Als dit topic toch niet bedoeld is om conversaties te starten, my bad. Ignore my whole rant. Ik moest het gewoon even voor mezelf neerschrijven.

help

Hé, ik zie dat mijn verwoording je echt raakt, dat is natuurlijk nooit de bedoeling geweest. Ik zie wat je triggerde en ik snap uit ervaring dat dat heel wat met je doet. Your feelings are valid. Hoewel dat misschien zo overkwam, wil ik je absoluut niet het gevoel geven dat je dingen niet mag zeggen. Dat was juist de hele motivatie van mijn bericht, dat mensen zich comfortabel voelen om hun dingen te delen!

Iets met intentie en in de vertaling verloren gaan. Oprecht niet mijn bedoeling om je te raken, I hope you know that! <3

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Merrin schreef:
    (...)

I started the topic so I guess I know? (‘:

Anyhow, de masked boys waren driemaal vertegenwoordigd op de HMO cake afgelopen vrijdag en de helft van de bookclub zat echt met open mond te staren of we wel okay waren – het was goud. 😂

Lysander schreef:
    As ik er echt over nadenk, heb ik er vast nog veel meer. Maar Commodus is toch altijd de eerste aan wie ik denk bij dit soort dingen.

Vroeger had ik echt een boek kunnen schrijven over hoe hij zo mootheeerfuckinggg goed geacteerd is door Joaquin Phoenix but it's been too long to remember all the reasons. Hij is gewoon hot af don't judge me. It's the eyes.
    Deze mf was overigens ook represented dus ik was trots op m’n bookclub girlies. 🙏🏻

Paracosmoses schreef:
    (...)I started the topic so I guess I know? (‘:

Anyhow, de masked boys waren driemaal vertegenwoordigd op de HMO cake afgelopen vrijdag en de helft van de bookclub zat echt met open mond te staren of we wel okay waren – het was goud. 😂

Oh was vergeten dat jij het hele concept bedacht hebt, juist.

I wasn't gonna be sassy but u made it irresistable, thanks. Have fun.

help

Merrin schreef:
    (...)

Oh was vergeten dat jij het hele concept bedacht hebt, juist.

I wasn't gonna be sassy but u made it irresistable, thanks. Have fun.
    Girl, niet om ‘t een of ander maar jij startte dit gedoe en verweet mij ervan het concept niet te begrijpen? 😂

Edit: spelling

[ bericht aangepast op 21 okt 2025 - 18:37 ]

Paracosmoses schreef:
    (...) Girl, niet om ‘t een of ander maar jij startte dit gedoe en verweet mij ervan het concept niet te begrijpen? 😂

Edit: spelling

Leuk om te weten dat jij ik die even mijn mening (geen verwijt, geen idee waar je dat vandaan haalt) geef (die btw ook gedeeld werd, wat natuurlijk helemaal oké is) meteen als 'gedoe' bestempelt. Heel validerend, dankjewel.

help

Ekko schreef:
    Hé, ik zie dat mijn verwoording je echt raakt, dat is natuurlijk nooit de bedoeling geweest. Ik zie wat je triggerde en ik snap uit ervaring dat dat heel wat met je doet. Your feelings are valid. Hoewel dat misschien zo overkwam, wil ik je absoluut niet het gevoel geven dat je dingen niet mag zeggen. Dat was juist de hele motivatie van mijn bericht, dat mensen zich comfortabel voelen om hun dingen te delen!

Iets met intentie en in de vertaling verloren gaan. Oprecht niet mijn bedoeling om je te raken, I hope you know that! <3

Waarbij ik trouwens nog even wil zeggen dat ik dit net wel een heel fijn, duidelijk gecommuniceerd berichtje vond, dankjewel 💛 (and i mean that in a non-sassy way btw)

help

Merrin schreef:
    (...)

Leuk om te weten dat jij ik die even mijn mening (geen verwijt, geen idee waar je dat vandaan haalt) geef (die btw ook gedeeld werd, wat natuurlijk helemaal oké is) meteen als 'gedoe' bestempelt. Heel validerend, dankjewel.
    Np girl 🙏🏻 ✨