Ekko schreef:
Elkaar's HMO's gaan bekritiseren doet ook niets om dit topic te dienen jongens <3 De essentie is dat anderen zouden reageren met "you ok mate??", laten we dat aanhouden.
Lekker laten viben en/of post een nieuwe Hear Me Out.
Ik bekritiseer ook helemaal niemand, maar voel me wel enorm bekritiseerd door deze reactie. Ik kan er eerlijk niet tegen als ik een mening deel om toe te voegen aan een conversatie om dan basically te horen te krijgen dat ik mijn mond moet houden 'om de vibes goed te houden'. Dat neemt een beetje het punt weg van een openbaar forum waarop je volwassen conversaties met elkaar kan houden.
Dit is ook geen persoonlijke aanval/kritiek op jou, maar die 'lekker laten viben' schiet me echt in het verkeerde keelgat en hoewel ik dat meestal voor mezelf hou, wilde ik er nu wel iets over zeggen omdat het een frustratie is die té vaak voorkomt met dingen die hier gezegd worden.
Maak ik dit groter dan het is? Probably, maar zeg alsjeblief niet waar mensen het wel/niet over mogen hebben. Dat is gigantisch triggerend voor mij en ik ben er zeker van dat er nog genoeg andere mensen hier al overschotten aan ervaring hebben waarin ze gezegd worden dat ze hun mening voor zich moeten houden.
Tldr i dont hate u but that comment made me angry.
Als dit topic toch niet bedoeld is om conversaties te starten, my bad. Ignore my whole rant. Ik moest het gewoon even voor mezelf neerschrijven.
help