•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

Don't walk. Run, you sheep, run.

ikwilnietikwilnietikwilniet

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Wanneer je FairyLoot September YA book op Vinted 73 keer gefavoriet wordt, maar niemand 'em koopt... Broskis, ik vraag er net zoveel voor als dat ik heb betaald, fek uf.

[ bericht aangepast op 21 sep 2025 - 13:29 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Waarom ben ik 9–1–1 niet eerder bij gaan kijken? This shit is so good.

•

Ik ben het verbouwen zo zat

hnnnnnnnngggg

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Vandaag is zo’n ’ik–ben–sip’ dag.

•

TW

Het was echt een vreselijk slecht idee om met EMDR aan deze herinnering te plukken voordat ik op vakantie ging. Ik werd tijdens de sessie compleet nonverbal en het werd zwart voor mijn ogen, en nu is alles al dagenlang zo donker in mijn hoofd dat die SH / suicidal thoughts weer compleet de overhand hebben.

Ik wil niet nog een avond alleen zijn 🫠 maar er is niemand

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Why do I suck at my job? :') In de daginfo zetten 'denk aan de weeklijst' en dan niet de weeklijst geven, die al 3 dagen hier op tafel lag, geprint en aangepast door m'n collega. AAAAAAAAAAA ffs man

Edit: Gelukkig zijn de ploegen die op waren nog wel zo snugger geweest hier rond te neuzelen op kantoor, want de lijst is wel ingevuld en afgevinkt. Phew

[ bericht aangepast op 22 sep 2025 - 7:22 ]

Catmint schreef:
    Why do I suck at my job? :') In de daginfo zetten 'denk aan de weeklijst' en dan niet de weeklijst geven, die al 3 dagen hier op tafel lag, geprint en aangepast door m'n collega. AAAAAAAAAAA ffs man

Edit: Gelukkig zijn de ploegen die op waren nog wel zo snugger geweest hier rond te neuzelen op kantoor, want de lijst is wel ingevuld en afgevinkt. Phew

Bewijs dat het uiteindelijk altijd wel weer goedkomt en je dus niet zo streng op jezelf hoeft te zijn als je een keer een foutje maakt ❤️

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Caverna schreef:
    (...)

Bewijs dat het uiteindelijk altijd wel weer goedkomt en je dus niet zo streng op jezelf hoeft te zijn als je een keer een foutje maakt ❤️

Thanks <3 Het is best lastig om niet met zulke kleine dingetjes gelijk zo te denken, omdat ik het idee heb dat ik niet op m'n plek zit, maar je hebt wel gelijk ^^

Also, iemand heeft vannacht m'n FairyLoot toch gekocht op vinted. Yay, ben ik er ook gelijk vanaf.

Echt mijn TL is zo verwarrend.

Oke je wilt ivm mijn gezondheid dat ik 18 per week ga werken zodat ik weer energie opbouw om dat project te gaan doen en zelf te gaan solliciteren. Oke prima, maar vervolgens wel zeggen dat je moeite heb met de afmelding van vanmorgen voor de FIT (functioneren in team) terwijl je vorige week DIE KEUZE bij MIJ liet?! maar wel zeiken dat ik deze week zwaar over die 18 uur heen ga :W

Wat wil je nou van me? Je bent echt verwarrend met je beslissingen...

"I whisper 'what the fuck' to myself at least 50 times a day."

geen respectloos gezeik meer van iemand is zo fijn

Don't walk. Run, you sheep, run.

Pff. Dit wordt nog een drukke week.. Vandaag eerst werk terwijl degene die mjj begeleid vandaag duidelijk stress heeft, dan met ov thuis zien te komen (auto is echt chiller voor me, zelfs met files), en daarna komt vanavond die vriend nog langs waarbij ik steeds over grenzen heen lijk te gaan. Hopelijk kan ik dat vanavond wel gewoon aangeven..
    Daarna morgen school met mijn chaotische klas, en DEH met een vriendin. Woensdag weer DEH voor een rondleiding, donderdag musicalles, en vrijdag t/m zondag weer werk. Ik word hier nu al moe van. (Goed en rustig mijn dagen inplannen, wat is dat?)

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Wow, dat gesprek was irritant.
    Ik weet dat ze enorm haar best doet om anderen niet op de tenen te trappen, maar fuck, het lukt niet.
    "Ja, maar in formele mails is het niet vriendelijke groetjes."
    "Ik stuur geen formele mails."
    "Ja, maar ik leer mijn leerlingen van het 3de..."
    "Ok, maar ik stuur geen formele mails."
    Of het nu groetjes of vriendelijke groetjes is... Dat jij dat overdreven vindt, prima. Maar fuck off. Ik begin mijn mail ook met 'lieve leerlingen', gewoon omdat ik dat wil. En naar collega's zijn mijn groetjes ook klein en extra vriendelijk. Echt waar. Mierenneuker.

Ze keek niet echt blij toen ik zei dat ik het toch niet ging aanpassen, maar goed (':

Mijn brein breint zoals het breint.

i wanna cry

Even the smallest can change the course of the future