• Weer even een positiviteitstopic. Soms zie ik ze al in andere topics voorbij komen: kleine of grote overwinningen, momentjes waar we trots op zijn. Laten we die af en toe met elkaar gaan delen en vieren! (:

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Heb ik succesvol "nee" gezegd? Ja!

Also: genetwerkt vandaag!

Omnia mutantur, nihil interit

Elke keer als ik angst voel, lukt het me om dat toe te laten ipv te gaan piekeren en het voelt als veel vooruitgang :3

Ik heb me niet ziekgemeld vandaag, en de mail -die ik dit weekend al wilde sturen naar werk- gestuurd. En ik leef nog!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Angst, paniek en onrust. Ik stond op het punt erin mee te gaan en ineens werd ik opstandig, en besloot ik al mijn kennis in de praktijk te brengen en te bewegen. Opstaan uit die freeze modus. En nu is de paniek weg :'D

Ik zit op bed met een slapende kat aan mijn voeten. Dit is een overwinning voor mijn leven y'all

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Ik realiseer mij net dat ik in 2025 geen enkele nacht in kleding in bed heb doorgebracht! Voorheen had ik altijd periodes waarin opstaan en omkleden zo'n uitdaging was dat ik me gewoon voor het slapengaan omkleedde zodat ik 's ochtends alleen uit bed hoefde te komen (wat soms niet lukte) en in 2025 heb ik gewoon altijd 's ochtends omgekleed 🥹

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Okeokeoekeoke, ik ben best heel blij met vandaag. Ik zou met wat vrienden naar de Efteling gaan, alleen ik zat er mega tegenop te kijken vanwege de weersomstandigheden + het feit dat ik bijna nooit daadwerkelijk zin heb om te gaan doen wat ik ooit in een goede bui gepland heb lol. Zat de laatste dagen de hele tijd op het punt om het af te zeggen, maar uiteindelijk toch besloten om te gaan omdat ik niet weer that person wilde zijn die het af laat weten.

Het was uiteindelijk super gezellig en ja, de hele parkeerplaats was 1 groot ijsveld en het was oprecht doodeng om er weg te rijden (of überhaupt overheen te lopen), maar het is wel gelukt. Volgende keer maak ik wel de keuze om een andere keer te gaan wanneer er nog ijs ligt though. Het was zo niet normaal glad en de auto's staan daar zo dicht op elkaar. Het voelt echt als een wonder dat ik dat hele pad ben uitgereden zonder tegen een geparkeerde auto aan te glijden want de rem deed het amper. (':

Caution first, always.