• Soms moet je gewoon even iets raars kwijt. Iets waarvan je denkt: 'Dit mag nooit het daglicht zien' – en dan tóch wil je het delen. Van die dingen waarvan je denkt: 'Waarom ben ik zo?'

Heb je ooit iets gedaan waarvan je denkt: “Waarom ben ik zo?”
    Welkom. Hier delen we de meest random, grappige of licht gênante verhalen – gewoon omdat het kan.

Geen oordelen, geen schaamte. Alleen maar lachjes achter onze vuistjes. We reageren met: “We listen, we don’t judge" en dan verteld de volgende zijn verhaal. And remember: we listen and we don't judge, (behalve als je ananas op pizza gooit. Grapje. Of niet.)

Dus… wat wil jij opbiechten?

[ bericht aangepast op 8 april 2025 - 19:16 ]

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

We listen and we don't judge!

Soms voel ik mezelf echt een psychopaat door wat mijn brein voor lugubere dingen verzint :x

Every villain is a hero in his own mind.

We listen and we don't judge

In line met dat van Ringwraith, maar dan de andere kant op: Ik zou willen dat ik juist weer wat meer fantasie had. De 10 verhalenideeën tegelijkertijd van vroeger heb ik al jaren niet meer gehad. 1 idee is al moeilijk en ik moet er echt over nadenken i.p.v. dat het gewoon opborrelt... Maar als mensen zeggen 'ooh dan heb je toch vet veel ideeën' doen alsof het zo is, in de hoop dat je het soort van manifest

[ bericht aangepast op 21 mei 2025 - 14:38 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

We listen and we don’t judge.

Ik wilde net een hapje komkommer eten tijdens het koken, maar had knoflook in mijn andere hand en je raadt het al… Nu stinkt mijn hele mond naar knoflook 😂😅

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

We listen and we are confused by this confession, more garlic is always more better :Y)

Nu ik steeds meer gemakken in moet gaan leveren merk ik dat ik echt heel erg verwend ben wow. Het idee dat ik zometeen een auto ga kopen zonder bluetooth, ik zie er gewoon tegenop :') Ik wil gewoon mijn eigen muziek kunnen draaien 😭😭

|| I told you not to play with the misfit toys ||

We listen and we don't judge (en ik kan een aux naar usb-C kabel aanraden, want ik heb ook geen bluetooth in m'n auto, enkel CD speler en dus een aux-poort)

Heb ik net m'n recentste drama van irl in m'n verhaal gestoken? Perhaps. Kwam het toevallig zo uit? Ja eigenlijk wel, ik had opgeschreven in m'n korte chapter outline dat de belangrijkste Female Side character ooit betrayed is door een destijds vriend/vriendin, maar had nog niks bedacht hiervoor. Well, I may have just used the entire shit that just went down in my life, because it feels like a big betrayal in a way. So I made it slightly more story-fit doordat de ex-vriendin de FSC (female side character) framed voor het breken van iets belangrijks, met dus de reden van de irl betrayal waarom said ex-friend dat heeft gedaan, en heb dat er nu in gestoken. Soort van manier van verwerken I suppose? Right?

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

We listen and we actively support using writing as a form of emotional processing. Yay you for that actually

Toen ik 11 of 12 was had ik geen enkele impuls controle en had ik een obsessie met casting websites, dus zette ik een casting call neer op één van die sites voor een totaal echte en niet verzonnen film die sowieso gemaakt ging worden over piraten met een crossdressing hoofdpersoon en zeemeerminnen of zo. Ook al ben ik twaalf en niet goed in mijn ideeën verwoorden, krijg ik heel veel mailtjes met mensen die audities willen doen en panikeer ik want ik wist niet dat liegen consequenties zou hebben dit keer (ik lieg rond deze tijd ook online over een tweelingzus hebben, viool spelen, boog te kunnen schieten, en meer). Ik bluf me er onhandig uit en kom er een jaar daarna achter dat mensen die ik online ontmoet heb het gezien hebben op een slaapfeestje omdat ze beginnen over audities die ze wilden doen toen ze twaalf waren en dus was het blijkbaar niet in een vacuüm gebeurd helaas

[ bericht aangepast op 16 juli 2025 - 17:22 ]

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Zoya schreef:
    We listen and we are confused by this confession, more garlic is always more better :Y)

Nu ik steeds meer gemakken in moet gaan leveren merk ik dat ik echt heel erg verwend ben wow. Het idee dat ik zometeen een auto ga kopen zonder bluetooth, ik zie er gewoon tegenop :') Ik wil gewoon mijn eigen muziek kunnen draaien 😭😭

Haha ik kan afraden om een heel teentje knoflook in je mond te stoppen hoor XD

inktzwart schreef:
    We listen and we actively support using writing as a form of emotional process. Yay you for that actually

Toen ik 11 of 12 was had ik geen enkele impuls controle en had ik een obsessie met casting websites, dus zette ik een casting call neer op één van die sites voor een totaal echte en niet verzonnen film die sowieso gemaakt ging worden over piraten met een crossdressing hoofdpersoon en zeemeerminnen of zo. Ook al ben ik twaalf en niet goed in mijn ideeën verwoorden, krijg ik heel veel mailtjes met mensen die audities willen doen en panikeer ik want ik wist niet dat liegen consequenties zou hebben dit keer (ik lieg rond deze tijd ook online over een tweelingzus hebben, viool spelen, boog te kunnen schieten, en meer). Ik bluf me er onhandig uit en kom er een jaar daarna achter dat mensen die ik online ontmoet heb het gezien hebben op een slaapfeestje omdat ze beginnen over audities die ze wilden doen toen ze twaalf waren en dus was het blijkbaar niet in een vacuüm gebeurd helaas

We listen and we don't judge (wat een verhaal)

En door jouw confession heb ik een eigen. Vroeger ging ik met een vriendin op zo'n anonieme chat-website waar je met mensen volledig anoniem kon chatten. En toen kwamen we op een gegeven moment iemand tegen die we kenden. En toen hebben we ons tóch voorgedaan als iemand anders en allemaal informatie uit hem gehaald. Dikke catfishing, niet oké :')

We listen and dont judge

Het feit dat ik best veel positiever denk over mijn eigen lijf op vakantie omdat ik andere mensen kan kijken vind ik best erg negatief van mijzelf🙈 want iedereen mag en moet trots zijn op hoe hij of zij eruit ziet..

Change is for weirdos ~ Niall Horan

We listen and we don’t judge.

Ik volg heel graag live trials via law commentary channels op Youtube en stiekem vind ik het (heel selfishly) jammer dat de Karen Reid retrial binnenkort afgelopen is, want dat is echt een nonstop bron aan bizarre gebeurtenissen. Liegende witnesses, corrupte politieagenten, gebrek aan bewijs, een judge die overduidelijk mega biased is tov de prosecution, en dan nog alle andere mensen te maken hebben met de case die mega shady dingen hebben gedaan om bewijs weg te maken.
    Het gaat echt even afkicken zijn wanneer het achter de rug is. Het voelt alleen zo dubbel, want het gaat basically over een mensenleven (als in, levenslang gevangenis) en iedereen involved (Karen Reid zelf maar ook de nabestaanden van het slachtoffer) gaan door zoveel stress.
    Het is gewoon zo interessant tho. ;x

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Vandaag eerst maar de McDonalds en daarna nog een pizza eten 🙈

Caverna schreef:

Vandaag eerst maar de McDonalds en daarna nog een pizza eten 🙈

We listen and we dont judge!

Gisteren frietjes gegeten, en vandaag zijn les parentes niet thuis dus drie keer raden wat we nu gaan doen. Weeeer frietjes natuurlijk! Boerenkool zou ook lekker geweest zijn, maar heb helaas niet de energie dat te gaan doen. Frietjes tho :Y)

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Ik heb gisteren waarschijnlijk iemand per ongeluk een gratis tank benzine gegeven :') Zucht.

Ik heb een nieuwe auto en bij deze moet het tankklepje open met een hendel. Ik zat dus aan de verkeerde hendel te jassen (motorkap open, oeps), en eer ik erachter kwam wat het probeem was, dacht ik dat mijn tankbeurt 'verlopen' was. Ik meen mij te herinneren dat ik wilde tanken en dat hij het niet deed, but idk anymore. Anyway, ik proberen opnieuw mijn pin in te voeren, zegt het station dat mijn pas niet wordt geaccepteerd. Ik drie keer proberen, maar noppes niks nada. Een aantal uitbundige vloeken later (sorry random dudes aan de andere kant van de pomp) heb ik de tankklep dicht gejast, de motorkap dichtgeslagen en ben ik weggereden.

Echter, het gereserveerde geld is wel afgeschreven van mijn rekening, dus ik vrees dat de tanker na mij ontzettend veel geluk had. Gelukkig voor mij had ik maar 87 euro op mijn rekening staan, want het kan tot 200 euro gaan natuurlijk. You're welcome stranger, hope it made your day :')

Ik wil toch deze gem nog even uit het stof halen, want ik geniet er zo van om al jullie verhalen te lezen c:

Ik heb een egel geschopt. Drie keer. 💀

Het was pikkedonker en ik liep de achtertuin uit, en plotseling bleef mijn voet hangen achter iets zachts. In een wanhopige poging niet op mijn plaat te gaan èn niet op deze 'lekke voetbal' te blijven staan, schopte ik al struikelend het arme ding per ongeluk drie keer voordat het de bosjes in werd geyeet. 😭

Mijn vriend heeft bij een vogelasiel en egelopvang gewerkt en die zei dat hij waarschijnlijk hartstikke oké was, want ze kunnen blijkbaar best wel wat hebben. Dat weerhoudt hem er niet van om mij er iedere keer aan te herinneren als we een egel zien. 'Niet schoppen hè?' (-_-")

[ bericht aangepast op 16 juli 2025 - 17:12 ]

Whahahhahaa oh, we listen and we don't judge

Een rustiger Q dan voorheen weerhoudt mij niet van dan maar gewoon mijn eigen reacties rondselen: anyone wanna give feedback on my story? Heb de stoute schoenen aan :Y)

Three words, large enough to tip the world. I remember you.