• Soms moet je gewoon even iets raars kwijt. Iets waarvan je denkt: 'Dit mag nooit het daglicht zien' – en dan tóch wil je het delen. Van die dingen waarvan je denkt: 'Waarom ben ik zo?'

Heb je ooit iets gedaan waarvan je denkt: “Waarom ben ik zo?”
    Welkom. Hier delen we de meest random, grappige of licht gênante verhalen – gewoon omdat het kan.

Geen oordelen, geen schaamte. Alleen maar lachjes achter onze vuistjes. We reageren met: “We listen, we don’t judge" en dan verteld de volgende zijn verhaal. And remember: we listen and we don't judge, (behalve als je ananas op pizza gooit. Grapje. Of niet.)

Dus… wat wil jij opbiechten?

[ bericht aangepast op 8 april 2025 - 19:16 ]

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

Ik bijt de kop eraf:

Toen ik een jaar of 11 was, was ik groot fan van Pippie langkous. Ik dacht 'wat zij kan, kan ik ook' and proceded to swing from the changelier.. Ik kwam met het hele ding naar beneden zetten en haalde mijn rug open aan mijn hoogslapertrapje. It was not a fun day. :$

[ bericht aangepast op 8 april 2025 - 19:18 ]

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

^We listen, but we don't judge (vind het vooral zielig voor kleine jij haha)

Ik heb een irrationele aversie tegen/angst voor haar elastiekjes :')

[ bericht aangepast op 8 april 2025 - 20:21 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

We listen and we don't judge.

Ik dik m'n fear voor spinnen en mijn ick voor onweer misschien een beetje aan zodat m'n vriend 'de held' uithangt... Ik schrik me nog steeds helemaal dood van een random spin, en die dikke zwarte spinnen zou ik het liefst verbranden (incl huis soms), en als het onweert schrik ik 9/10 keer van de knal, maar ik vind bliksem best mooi om te zien en als Harry de Hooiwagen gewoon lekker in z'n hoek blijft zitten vind ik het inmiddels wel prima.

[ bericht aangepast op 8 april 2025 - 23:05 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

^ We listen & we giggled a little

Ik gooide Dreft in mijn koffie in plaats van het sopje en de melk was net opgemaakt 🫠

|| I told you not to play with the misfit toys ||

^ We listen & we giggled a little more, but we don't judge

Ik zat vandaag de hele dag in een naar humeur rond wat moeilijkheden met een bepaalde docent, was de wil om te schrijven (en te leven) een beetje kwijt, en kwam pas om negen uur 's avonds op het miraculeuze idee om misschien mijn anti-anxiety meds in te nemen. Als ik deze inneem terwijl het eigenlijk net niet nodig is word ik er enorm moe van, maar ik was toch al moe, dus fuck it we ball. MAAR: als het stiekem wel erg hard nodig is en ik neem het in, functioneert mijn brein daarna voor zo'n vijf uur weer als. een. normaal. mens. Ergo: ik heb net rustig vijfhonderd woorden geschreven en zit kiplekker rechtovereind in bed.

somehow tho is dit een revelation die slechts het Dory-geheugen ingaat en daarna de volgende keer weer opnieuw ontdekt moet worden.

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

We listen and we don't judge (and we recognize)

Ik heb net een zak suikervrije marshmallows opgegeten en nu ben ik misselijk

We listen and we don't judge ^

Ik wilde de zak chips rechttrekken om alle kleine kruimeltjes eruit te krijgen (jum) en toen trok ik in mijn ongeduld de hele bodem eruit, dus nu ligt alles op de vloer.(cat)

Ik vond daarstraks een stukje koek in de zetel, van de koek die ik er gisterenavond heb gegeten. Still ate it. En het was niet eens lekker

Even the smallest can change the course of the future

-

[ bericht aangepast op 16 april 2025 - 22:08 ]

Omnia mutantur, nihil interit

Ik heb net 5 VIP upgrades gekocht voor mijn lievelingsband, en ben in totaal 3000 euro kwijt. :X

Still worth tho (doeg)

Your Butt is Mine!

Ik sprokkel al twee weken woorden bij elkaar, maar als ik bij een smutscène kom knal ik er zo 1500 woorden uit :'))

Every villain is a hero in his own mind.

We listen and we don't judge 😌

Ik was zo verloren in mijn ADHD-rageclean dat ik mijn telefoon ergens heb opgeruimd en ik weet niet waar rip

We listen and we don't judge!

Ik wil kopen kopen kopen

We listen and we don't judge!

Ik ga misschien stiekem voor één keer de voetbal van mijn kind afzeggen omdat ik écht geen zin heb om door de regen te moeten fietsen (tenzij het straks droog is, dan niet).

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

We listen and we don't judge 🐣

Tijdens mijn zwangerschap was ik verslaafd aan perziken en de geur ervan en hing ik letterlijk in de supermarkt erboven die geur opsnuivend, waarna ik mijzelf moest dwingen om door te lopen om niet als een complete malloot over te komen 😂