• Soms moet je gewoon even iets raars kwijt. Iets waarvan je denkt: 'Dit mag nooit het daglicht zien' – en dan tóch wil je het delen. Van die dingen waarvan je denkt: 'Waarom ben ik zo?'

Heb je ooit iets gedaan waarvan je denkt: “Waarom ben ik zo?”
    Welkom. Hier delen we de meest random, grappige of licht gênante verhalen – gewoon omdat het kan.

Geen oordelen, geen schaamte. Alleen maar lachjes achter onze vuistjes. We reageren met: “We listen, we don’t judge" en dan verteld de volgende zijn verhaal. And remember: we listen and we don't judge, (behalve als je ananas op pizza gooit. Grapje. Of niet.)

Dus… wat wil jij opbiechten?

[ bericht aangepast op 8 april 2025 - 19:16 ]

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

We listen and we don't judge.

Ik had zin in chips. Ik nam een paar chipjes. En nog een paar. En toen was de zak leeg. Shit.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

We listen and we don't judge because we've all been there :Y)

Ik had een... achem onkuise gedachte, and I kid you not. Toen ik mij omdraaide naar het raam waar twee shirt hingen te drogen, hing daar dit:

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Hahahahahhahahaha ik ga stuk om jullie! Kinda love dat we al 2 pagina's hebben

We listen and we don't judge, but find it hella hilarious

Ik heb een wisteria voor mijn balkon gekocht ondanks alle waarschuwingen van iedereen dat het een onstuimig ding is cause I just so love that flower and I'm impulsive AF and am now stuck in an endless obsession as though how to care for it oops (ik heb totaal geen adhd ofzo)

[ bericht aangepast op 20 april 2025 - 13:52 ]

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

Laleah schreef:
    Hahahahahhahahaha ik ga stuk om jullie! Kinda love dat we al 2 pagina's hebben

We listen and we don't judge, but find it hella hilarious

Ik heb een wisteria voor mijn balkon gekocht ondanks alle waarschuwingen van iedereen cause I just so love that flower and I'm impulsive AF and am now stuck in an endless obsession as though how to care for it oops (ik heb totaal geen adhd ofzo)

Hahahaha we listen, understand, and don't judge.

Ik moet deze maanden eigenlijk een ritme van 8K woorden per week vasthouden, en in plaats daarvan worden de eerste 1000 heel goed verzorgd en opnieuw verbeterd en gaat de verdere voortgang, eh... [einde fragment]

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

We listen and we don't judge 🤭

Ik ga vanmiddag zo hard een leugen vertellen om onder een verjaardag uit te komen, want mijn introverte zelf heeft even space nodig in anticipatie van 4 hele sociale dagen hierna. Ik weet dat ik me schuldig moet voelen... but I don't :')

Zoya schreef:
    We listen and we don't judge 🤭

Ik ga vanmiddag zo hard een leugen vertellen om onder een verjaardag uit te komen, want mijn introverte zelf heeft even space nodig in anticipatie van 4 hele sociale dagen hierna. Ik weet dat ik me schuldig moet voelen... but I don't :')

We listen and we don't judge (zeker niet omdat we dit zelf ook doen)

Ik hoop stiekem ergens dat ik afgekeurd word vanmiddag voor de brandweer. Niet omdat ik het niet meer wil doen, want love fire, maar zodat ik een "excuus" heb om buiten deze sector te gaan zoeken qua werk. Love brandweer, heb het 2 jaar met plezier gedaan op werk en ben daardoor veel te lang blijven zitten, omdat ik dat graag deed, alleen niet als vrijwillige. Maar als ik medisch niet door de keuring kom (en let's face it, ik heb de conditie van een verlepte luiaard) dan heb ik niet meer die "restrictie" in mijn hoofd. Al ga ik wel met vuur spelen missen dan.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

We listen and we don’t judge.

Iedere keer dat ik naar Londen ga (na een werktrip of voor mezelf), breng ik toch wel veel tijd in mijn hotelkamer door omdat ik het solo gewoon niet meer zo lang uithou om out and about the zijn. Ik doe de dingen die ik wil doen en dan trek ik me toch wel snel terug. Feels bad, want in bed liggen rotten kan ik thuis ook and this shit is expensive. Ik ben gewoon moe. (‘:

Wacht, ik doe dit op elke trip. :’l

[ bericht aangepast op 8 mei 2025 - 12:17 ]

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

We listen and we don't judge the elderly

De sensor van mijn ruitenwisser is een beetje overgevoelig dus af en toe, op een stralende dag als deze, slaat hij aan zonder reden. Mijn ruitenwissers gaan dan één keer heen en weer, en daarna is het weer klaar. Stiekem vind ik dit vreselijk cute, want het lijkt alsof mijn auto naar mij zwaait. Dus ik zwaai altijd terug :')

We listen and we don't judge (en vinden het cute).

Ik snap niet waarom maar ik voel me ongemakkelijk en gespannen in 1 op 1 situaties met mannen, zelfs al zijn dat hele goede vrienden...

We listen and we don't judge (en kunnen ook een beetje relaten<3)

Ik heb zonet 25 papieren bootjes moeten plooien op het werk en word hiervoor betaald :')

Even the smallest can change the course of the future

We listen and we are jealous.

Ik ben bezig met het uitvogelen van een conversatie en heb zonet waarschijnlijk het woord 'ballen' minstens vijftien keer getypt. (typing this out without any context whatsoever cracked me up oop)

[ bericht aangepast op 13 mei 2025 - 15:00 ]

help

We listen and we don't judged (but we did giggle)

Er is geen telefoon. Er is geen mail. Er is ook weinig motivatie. Dus nu ben ik gewichtjes aan het heffen naast de werkcomputer zodat ik dat niet daarna hoeft te doen lol

Niet ik die zonet tegen haar ijs blies in de hoop dat het opwarmde...

Do it scared, but do it anyway.

Ben & Jerry's en cola gehad, en dan compenseren door óók mango en ananas te eten. En dan verbaasd zijn over de sugar rush.

We listen and we don't judge!

Soms word mijn brein hyperbewust van slikken en vergeet ik letterlijk hoe het moet zonder steeds lucht mee te slikken :') Ontzettend irritant, want ik krijg er vet veel buikpijn van. I would really like to be able to perform basic functions pls 🫠