• Hoooooooooi!!!

Het is inmiddels jaaaaren geleden dat ik hier voor het laatst (actief) online ben geweest. Heel even was ik bang dat Quizlet niet meer bestond, maar hallelujah-er is alleen een andere naam. Is Rutger er nog? Wat is er nog meer veranderd???

Ik ben de laatste tijd het schrijven weer iets meer aan het uitproberen en zodoende dacht ik aan Q... wat een wonder dat ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord nog wist (grapje, niet echt een wonder, ik ben de fora doorgestruind tot ik mezelf tegenkwam zodat ik in ieder geval mijn gebruikersnaam kon achterhalen, daarna heb ik gewoon alle mogelijke wachtwoorden geprobeerd).

Ik heb zo'n fantastische tijd gehad op deze website dat ik er oprecht een beetje emo van word dat ik hier al zo lang niet meer ben geweest!!!!

Hoe gaat het met jullie?????? Zijn hier nog mensen van (minstens) 10 jaar geleden?????

Ik word overmorgen 25 en ben dus (zoals je ziet) een tikkeltje nostalgisch... Wat heb ik veel meegemaakt en geleerd hier op Q.. nog steeds wijd ik mijn liefde voor schrijven aan mijn duizenden (miljoenen?) uren op deze website, dus ik ben zo dankbaar dat het nog steeds bestaat.

Nou voordat ik echt moet huilen stop ik maar even, hahahaha.

Liefs,
    Evi

@ Derks & SPECS : Ik denk dat er een misverstand is ontstaan over hoe sommige berichten bedoeld waren. Uiteindelijk gaat het erom dat Guido beloften heeft gedaan die hij niet is nagekomen. Derls, ik had gehoopt dat je de situatie zou kalmeren of bemiddelen in plaats van olie op het vuur te gooien. We hoeven het niet allemaal 100% eens te zijn over de details, maar laten we het hierbij laten. Ik stel voor dat we het topic gebruiken voor iets zinvollers dan deze discussie.

[ I will always love you ]

Cecia schreef:
    @ Derks & SPECS : Ik denk dat er een misverstand is ontstaan over hoe sommige berichten bedoeld waren. Uiteindelijk gaat het erom dat Guido beloften heeft gedaan die hij niet is nagekomen. Derls, ik had gehoopt dat je de situatie zou kalmeren of bemiddelen in plaats van olie op het vuur te gooien. We hoeven het niet allemaal 100% eens te zijn over de details, maar laten we het hierbij laten. Ik stel voor dat we het topic gebruiken voor iets zinvollers dan deze discussie.

Oh, dus als iemand jou bijvalt dan is dat toegestaan, maar omdat ik afvraag waarom Jolijn zo aangevallen wordt is dat meteen olie op het vuur? (cat)

Jolijn probeerde te kalmeren/bemiddelen door de 50K te ontkrachten. Maar toen werd het ineens een rechtvaardigingspelletje.

Ach ja, dat is ook wel een beetje Q. Altijd drama. But I still love this site.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Niet om dramatisch te doen, maar ik had even mijn driemaandelijkse nostalgiemomentje over Q en opende met veel angst en beven het forum en om te zien dat er 10 MINUTEN GELEDEN NOG IS GEPOST???? De roze font van SPECS en de groene van Derks lieten me bijna huilen HAHA. EN DOODDOENERVO EN FROUKJE PRONGSPOTTER ZIJN ER OOK NOG.

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Derks schreef:
    (...)
    Tbh ik lees niet waar überhaupt vandaan komt dat Jolijn Guido's gedrag om te verdwijnen rechtvaardigt? In de reacties ben jij degene die dat er ineens bijhaalt terwijl zij alleen maar een korte samenvatting gaf van wat er gebeurd is (en dat het toch wel om zo'n 1200 euro ging). Waar de fuck komt überhaupt 'het rechtvaardigen' vandaan? . . .

"en laten we eerlijk zijn; Quizlet draaiende houden kost ook geld en een admin verdient (in mijn ogen) ook wel een loon voor zijn tijd. Dus ja hij zal vast iets van ongeoorloofde winst gemaakt hebben."
    Oh, zij was degene die een samenvatting gaf wat er gebeurd was? Waar? Vast overheen gelezen, ik zie enkel dat er werd gereageerd op mijn samenvatting, waarop ze toen alleen reageerde over het geld. Heb ik nog geen reactie op mijn vraag: Wat heeft hij gedaan voor de site naast (wellicht) wat bugs? Welja, het zal vast een loon voor zijn verdiende, en korte, tijd geweest zijn.

[ bericht aangepast op 22 maart 2025 - 18:56 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Derks schreef:
    (...)

Oh, dus als iemand jou bijvalt dan is dat toegestaan, maar omdat ik afvraag waarom Jolijn zo aangevallen wordt is dat meteen olie op het vuur? (cat)

Jolijn probeerde te kalmeren/bemiddelen door de 50K te ontkrachten. Maar toen werd het ineens een rechtvaardigingspelletje.

Ach ja, dat is ook wel een beetje Q. Altijd drama. But I still love this site.

Meteen een mooie welkom hé; nostalgie all around 🙃

help

Miesmuizer schreef:
    Niet om dramatisch te doen, maar ik had even mijn driemaandelijkse nostalgiemomentje over Q en opende met veel angst en beven het forum en om te zien dat er 10 MINUTEN GELEDEN NOG IS GEPOST???? De roze font van SPECS en de groene van Derks lieten me bijna huilen HAHA. EN DOODDOENERVO EN FROUKJE PRONGSPOTTER ZIJN ER OOK NOG.

Haiiii! Mijn roze letters gaan nog lang nergens naartoe, leuk dat je terug bent (bloos)

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Miesmuizer schreef:

Hehehe, zeker wel!

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

RSK schreef:
    (...)

Meteen een mooie welkom hé; nostalgie all around 🙃
    Haha, ik had ergens op pagina 1 in dit topic gelukkig al Evi terug verwelkomd 😉

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Miesmuizer schreef:

Hihihi jaa natuurlijk! (cop)

Three words, large enough to tip the world. I remember you.