• Hoooooooooi!!!

Het is inmiddels jaaaaren geleden dat ik hier voor het laatst (actief) online ben geweest. Heel even was ik bang dat Quizlet niet meer bestond, maar hallelujah-er is alleen een andere naam. Is Rutger er nog? Wat is er nog meer veranderd???

Ik ben de laatste tijd het schrijven weer iets meer aan het uitproberen en zodoende dacht ik aan Q... wat een wonder dat ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord nog wist (grapje, niet echt een wonder, ik ben de fora doorgestruind tot ik mezelf tegenkwam zodat ik in ieder geval mijn gebruikersnaam kon achterhalen, daarna heb ik gewoon alle mogelijke wachtwoorden geprobeerd).

Ik heb zo'n fantastische tijd gehad op deze website dat ik er oprecht een beetje emo van word dat ik hier al zo lang niet meer ben geweest!!!!

Hoe gaat het met jullie?????? Zijn hier nog mensen van (minstens) 10 jaar geleden?????

Ik word overmorgen 25 en ben dus (zoals je ziet) een tikkeltje nostalgisch... Wat heb ik veel meegemaakt en geleerd hier op Q.. nog steeds wijd ik mijn liefde voor schrijven aan mijn duizenden (miljoenen?) uren op deze website, dus ik ben zo dankbaar dat het nog steeds bestaat.

Nou voordat ik echt moet huilen stop ik maar even, hahahaha.

Liefs,
    Evi

Wat leuk dat je terug binnen komt waaien! (: ik weet niet of je mij nog herkent maar ik was er alleszins 10 jaar geleden ook haha
    ik begin me oud te voelen

Even the smallest can change the course of the future

Frodo schreef:
    Wat leuk dat je terug binnen komt waaien! (: ik weet niet of je mij nog herkent maar ik was er alleszins 10 jaar geleden ook haha
    ik begin me oud te voelen

Jaaa ook jou herken ik nog! Zo grappig, blijft toch allemaal hangen dus, na zo'n tijd

Welcome back! ^^

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Welkom terug! Het is altijd leuk om weer iemand terug te krijgen op de site. :Y)

Caution first, always.

Haha welkom terug! Het is hier vol met nostalgische mensen zoals jij die vroeger heel actief waren en nu zijn blijven hangen of teruggekeerd zijn :3

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Welkom terug!!

Life is a beautiful struggle

Heeyy. Ja ik ken jou ook nog wel 😊

Ich liebe dich 27.12.23

ProngsPotter schreef:
    (...)

Whahahhaha dit is zo'n mood :W Welkom terug! Leuk dat je het schrijven weer bent gaan oppakken, wil het een beetje vlotten? ^^

Exactly 💯 Ik wilde hetzelfde zeggen maar je bent me voor haha.

Welkom terug naar het schrijfleven!

Heel kort en beknopt uitgelegd:
    Rutger stopte met Q. Guido werd aangewezen voor vervolger voor Q. Guido had plannen voor Q door middel van een inzameling (50K), inzameling was een scam en na de inzameling verdween Guido als sneeuw voor de zon.
    Vrij snel kwam RJ als nieuwe Beheerder. Er was een cease-and-desist en we hadden een bepaalde datum waarvoor de naam + logo veranderd moest worden. (Hoewel, if you ask me, we were there first with Quizlet so didn't have to change but okay 🤷)

And here we are.

[ bericht aangepast op 18 maart 2025 - 14:47 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

ProngsPotter schreef:
    (...)

Whahahhaha dit is zo'n mood :W Welkom terug! Leuk dat je het schrijven weer bent gaan oppakken, wil het een beetje vlotten? ^^

Oei, heb je vraag helemaal over het hoofd gezien! Het gaat reeedelijk, ik doe mee met een challenge vanuit mijn universiteit waarbij we de beginzin van een bestaand boek krijgen, en dan zelf een nieuwe tweede en derde zin moeten verzinnen! Het is echt een fijne manier om er weer een beetje terug in te komen vind ik:) Nu lees ik mijn oude verhalen van op Q weer terug en begint het al helemaaaal te kriebelen. Dus stukje bij beetje steeds een beetje meer :-)

Radinov schreef:
    (...)

Rutger stopte met Q. Guido werd aangewezen voor vervolger voor Q. Guido had plannen voor Q door middel van een inzameling (50K), inzameling was een scam en na de inzameling verdween Guido als sneeuw voor de zon.
    Vrij snel kwam RJ als nieuwe Beheerder. Er was een cease-and-desist en we hadden een bepaalde datum waarvoor de naam + logo veranderd moest worden. (Hoewel, if you ask me, we were there first with Quizlet so didn't have to change but okay 🤷)

And here we are.

Haha, zie mn reactie hierboven!!!

En jeeeetje wat een drama zeg. Nou gelukkig bestaat de boel nog <3

Radinov schreef:
    (...)

And here we are.

Wow dit is nieuwe info voor mij, dan heeft Guido toen 50K gecasht bij leden en is daar mee vandoor gegaan??

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Blaeu schreef:
    (...)

Oei, heb je vraag helemaal over het hoofd gezien! Het gaat reeedelijk, ik doe mee met een challenge vanuit mijn universiteit waarbij we de beginzin van een bestaand boek krijgen, en dan zelf een nieuwe tweede en derde zin moeten verzinnen! Het is echt een fijne manier om er weer een beetje terug in te komen vind ik:) Nu lees ik mijn oude verhalen van op Q weer terug en begint het al helemaaaal te kriebelen. Dus stukje bij beetje steeds een beetje meer :-)

Oeeh wat leuk! Nou, heel veel succes dan alvast, hihi <3

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Caverna schreef:
    (...)

Wow dit is nieuwe info voor mij, dan heeft Guido toen 50K gecasht bij leden en is daar mee vandoor gegaan??

Nah, volgens mij was er iets van 1230 euro oid ingezameld (als dat het al was want niemand wilde doneren) en laten we eerlijk zijn; Quizlet draaiende houden kost ook geld en een admin verdient (in mijn ogen) ook wel een loon voor zijn tijd. Dus ja hij zal vast iets van ongeoorloofde winst gemaakt hebben.

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

SPECS schreef:
    (...)
    Nah, volgens mij was er iets van 1230 euro oid ingezameld (als dat het al was want niemand wilde doneren) en laten we eerlijk zijn; Quizlet draaiende houden kost ook geld en een admin verdient (in mijn ogen) ook wel een loon voor zijn tijd. Dus ja hij zal vast iets van ongeoorloofde winst gemaakt hebben.

Dat rechtvaardigt niet om er zomaar mee te verdwijnen. Hij had zelf gekozen om Q over te nemen.

In elk geval: welkom terug, @Blaeu!

[ I will always love you ]

Ik vind het zo'n onwijs toffe gedachte dat mensen deze website weer terugvinden, na zó veel jaren.
    En dan worden overspoeld door nostalgie; door fijne en warme herinneringen c:
    Welkom terug, Blaeu!
    Ook ik was hier in mijn tienerjaren héél veel te vinden, hehe c:
    Alweer bijna 13 jaar geleden dat ik mijzelf op deze website registreerde. Hemel. Waar blijft de tijd? :c

“Find what you love and do it for the rest of your life” - Matthew Gubler