Hoooooooooi!!!
Het is inmiddels jaaaaren geleden dat ik hier voor het laatst (actief) online ben geweest. Heel even was ik bang dat Quizlet niet meer bestond, maar hallelujah-er is alleen een andere naam. Is Rutger er nog? Wat is er nog meer veranderd???
Ik ben de laatste tijd het schrijven weer iets meer aan het uitproberen en zodoende dacht ik aan Q... wat een wonder dat ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord nog wist (grapje, niet echt een wonder, ik ben de fora doorgestruind tot ik mezelf tegenkwam zodat ik in ieder geval mijn gebruikersnaam kon achterhalen, daarna heb ik gewoon alle mogelijke wachtwoorden geprobeerd).
Ik heb zo'n fantastische tijd gehad op deze website dat ik er oprecht een beetje emo van word dat ik hier al zo lang niet meer ben geweest!!!!
Hoe gaat het met jullie?????? Zijn hier nog mensen van (minstens) 10 jaar geleden?????
Ik word overmorgen 25 en ben dus (zoals je ziet) een tikkeltje nostalgisch... Wat heb ik veel meegemaakt en geleerd hier op Q.. nog steeds wijd ik mijn liefde voor schrijven aan mijn duizenden (miljoenen?) uren op deze website, dus ik ben zo dankbaar dat het nog steeds bestaat.
Nou voordat ik echt moet huilen stop ik maar even, hahahaha.
Liefs,
Evi
-
17 maart 2025 - 20:3818 maart 2025 - 22:20
Cecia schreef:
(...)
Dat rechtvaardigt niet om er zomaar mee te verdwijnen. Hij had zelf gekozen om Q over te nemen.
In elk geval: welkom terug, @Blaeu!
Het is ook geen rechtvaardiging? Geen idee waar je dat leest.[ bericht aangepast op 18 maart 2025 - 22:25 ]
Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.
18 maart 2025 - 22:56Caverna schreef:
(...)
Wow dit is nieuwe info voor mij, dan heeft Guido toen 50K gecasht bij leden en is daar mee vandoor gegaan??
Het doel, dat Guido toentertijd had gesteld, was om 50K te halen. Er was geloof ik bijna 1.000 gedoneerd. Er waren best wat onderlinge strijden bij de users omtrent de doneeractie, gezien ieder een eigen idee en mening had. Q is toch wel een thuis voor redelijk wat (vaste) users. Ik weet nog dat ik bijna dagelijks (moet ik schaamtevol toegeven) bang was dat Q elk moment zou verdwijnen met deze hechte gemeenschap. Waren best donkere tijden tbh, niet alleen voor mij, maar voor genoeg anderen gok ik zo. Waaronder het breken van vertrouwen. (Niet per se richting de Qrew! Dat wil ik echt even benadrukken, de Qrew was fantastisch bezig en zaten er bovenop. Meer richting Guido, want hij was snel nowhere to be found, en omtrent die situatie.)
It was a weird f*cking situation.
But thank God it ended.
Dus ja, om je te richten op je titel van het topic: Ik ben ook blij dat Q nog steeds bestaat![ bericht aangepast op 18 maart 2025 - 23:01 ]
Don't walk. Run, you sheep, run.
18 maart 2025 - 23:23Guido was... Een boulevard of broken dreams. ik ben nog steeds salty, lol
Three words, large enough to tip the world. I remember you.
19 maart 2025 - 10:49I have no idea who u are (i may have stalked ur forum history) but welcome back!
Al herken ik sommige van je oude usernames vaag hmmmm
help
19 maart 2025 - 10:51ProngsPotter schreef:
Guido was... Een boulevard of broken dreams. ik ben nog steeds salty, lol
S a m eEven the smallest can change the course of the future
19 maart 2025 - 15:29Hi Evi! Welcome back!
Volgens mij kennen wij elkaar niet? Maar toch super leuk dat je terug bent en het schrijven weer wilt oppakken! Ik heb er hier ook minstens een decade opzitten en ben super blij dat Q ondanks alles nog best wel actief is!Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.
19 maart 2025 - 22:03Welkom terug! Jouw username zegt me inderdaad nog wel iets. Ik ben ook sinds een aantal maanden terug na een afwezigheid van iets meer dan 8 jaar, net als jij wilde ik weer wat meer met schrijven doen en Quizlet is daar nog steeds het perfecte platform voor!
If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.
21 maart 2025 - 17:00SPECS schreef:
(...)
Het is ook geen rechtvaardiging? Geen idee waar je dat leest.
In jouw bericht. Goed dat je dat nu verduidelijkt, aangezien het nogal bagatelliserend leest imo. Dan wordt het daarbij gelaten.[ I will always love you ]
21 maart 2025 - 17:36Cecia schreef:
(...)
In jouw bericht. Goed dat je dat nu verduidelijkt, aangezien het nogal bagatelliserend leest imo. Dan wordt het daarbij gelaten.
Interpretatie is een ding, laten we het daar inderdaad maar op houdenTake it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.
21 maart 2025 - 19:52Welkom terug!
Ik ben straks in juni al weer 15(!) jaar aanwezig op Q, pffft.Ik word 30 in november, oof
Ben zelf niet heeeel actief meer, maar nog wel eens op het forum een paar keer per week."Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO
22 maart 2025 - 9:39Wooow eind mei zit ik op 14 jaar lidmaatschap
If you want the rainbow, you gotta put up with the rain
22 maart 2025 - 15:34SPECS schreef:
(...)
Interpretatie is een ding, laten we het daar inderdaad maar op houden :W
Hij heeft 16 posts en het is ook nog een hergebruikt account, heeft Rutger zelf gezegd. Na de uiterste datum voor de donatie was gepasseerd was Guido verdwenen. Eerste bericht was 13 maart 2020 - ergens in Oktober 2020 voor het laatst gezien (geen idee of hij dat was of niet want rond 18 maart geen reactie meer). Wat heeft hij gedaan voor de site naast (wellicht) wat bugs? Veel beloofd, weinig actie. De Qrew heeft ook toentertijd aangegeven dat ze amper reactie krijgen. Dit was een stukje van zijn (mind you, èèrste) post waar hij ons mee begroette: "Zelf zal ik helemaal geen winst gaan maken; ik ben ook vrijwilliger en als mijn kosten zijn gedekt, ben ik al dik tevreden." Hij heeft zelf aangegeven dat het zou gaan naar de site, dus ik begrijp waar de reactie van Cecia vandaan komt. Het is niet te justificeren imo.
Dus het is maar wat je wilt geloven, gok ik dan.[ bericht aangepast op 22 maart 2025 - 16:01 ]
Don't walk. Run, you sheep, run.
22 maart 2025 - 16:17SPECS schreef:
(...)
Interpretatie is een ding, laten we het daar inderdaad maar op houden :W
Oh, dear. Als jij mijn berichten verkeerd wilt interpreteren, ga vooral je gang. Voor de rest besteed ik er in ieder geval geen energie meer aan, want dit topic hoort leuk te zijn. Fijne dag verder.[ I will always love you ]
22 maart 2025 - 17:42Cecia schreef:
(...)
Oh, dear. Als jij mijn berichten verkeerd wilt interpreteren, ga vooral je gang. Voor de rest besteed ik er in ieder geval geen energie meer aan, want dit topic hoort leuk te zijn. Fijne dag verder.
Tbh ik lees niet waar überhaupt vandaan komt dat Jolijn Guido's gedrag om te verdwijnen rechtvaardigt? In de reacties ben jij degene die dat er ineens bijhaalt terwijl zij alleen maar een korte samenvatting gaf van wat er gebeurd is (en dat het toch wel om zo'n 1200 euro ging). Waar de fuck komt überhaupt 'het rechtvaardigen' vandaan? Als er iemand is die berichten verkeerd interpreteert…maar ik ben het eens dat deze discussie zinloos is.
Anyways, gelukkig is RJ er nu en bestaat deze site nog, ook gezien de naamswijziging etc (het had ook zomaar kunnen zijn dat er gewoon in z'n geheel een stekker uit ging, of dat dingen niet omgezet zouden worden. Is best veel werk ook als de naam in het domein zat en met allerlei links…). Heb vroeger ontzettend veel uit Q gehaald en het is nu ook nog m'n go-to site als ik ergens ff frustraties wil luchten. Een soort veilige bubbelso if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly
22 maart 2025 - 17:54Derks schreef:
(...)
Tbh ik lees niet waar überhaupt vandaan komt dat Jolijn Guido's gedrag om te verdwijnen rechtvaardigt? In de reacties ben jij degene die dat er ineens bijhaalt terwijl zij alleen maar een korte samenvatting gaf van wat er gebeurd is (en dat het toch wel om zo'n 1200 euro ging). Waar de fuck komt überhaupt 'het rechtvaardigen' vandaan? Als er iemand is die berichten verkeerd interpreteert…maar ik ben het eens dat deze discussie zinloos is.
Anyways, gelukkig is RJ er nu en bestaat deze site nog, ook gezien de naamswijziging etc (het had ook zomaar kunnen zijn dat er gewoon in z'n geheel een stekker uit ging, of dat dingen niet omgezet zouden worden. Is best veel werk ook als de naam in het domein zat en met allerlei links…). Heb vroeger ontzettend veel uit Q gehaald en het is nu ook nog m'n go-to site als ik ergens ff frustraties wil luchten. Een soort veilige bubbel
Dat is precies wat ik dacht, maar de andere reacties zijn mijn tijd niet waard. Thanks VinceTake it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.