• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 29 jan 2025 - 14:17 ]

Ich liebe dich 27.12.23

@SweetTooth

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 29 jan 2025 - 14:00 ]

Whittaker -> Mando

Whittaker schreef:
    @SweetTooth

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Thank you ^^

[ bericht aangepast op 29 jan 2025 - 14:11 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Maandag een zoom call voor deze werkplek, aah. Ik hoop echt dat het iets kan worden!
    En 2/3 van de spannende dingen deze week at least somehow survived. Nog alleen morgen daadwerkelijk een 'show' draaien te gaan. Spannend!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Natuurlijk heb ik weer last van mysterieuze rode bultjes over m'n hele torso (die niet jeuken) in de week dat ik eindelijk naar de spa zou gaan...Een afspraak die eigenlijk al in december zou plaatsvinden (en geboekt was in oktober), maar toen werd de vriendin met wie ik zou gaan ziek en nu kan ik het hoogstwaarschijnlijk weer verplaatsten tenzij ik heel toevallig vanmiddag/morgen nog bij de huisarts terecht kan om te kijken wát het precies is (ik acht die kans zeer klein...)

Hopelijk gaan ze niet moeilijk doen als ik de afspraak wéér wil verplaatsen :c Lijkt wel alsof het universum niet wil dat ik heenga.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Uh, o--kay. . .

Don't walk. Run, you sheep, run.

ik wou al zeggen: def not gonna open a topic again

[ I will always love you ]

Iemand hoofdpijn hebben? Ik ben er onderhand wel weer klaar mee.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Sgaeyl schreef:
    Iemand hoofdpijn hebben? Ik ben er onderhand wel weer klaar mee.

Nah ik ben al voorzien

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Caverna schreef:
    (...)
    Nah ik ben al voorzien

Same. Laten we hopen dat het snel overgaat 🖤

[ I will always love you ]

Is het gek dat ik (tevergeefs) hoop dat er iemand aan me denkt of verwacht ik dan te veel? Vond het al zo spannend om in het berichtje in de groepsapp te zetten dat ik het leuk zou vinden als mensen even hoi kwamen zeggen op mijn kamer, ondanks mijn extreme vermoeidheid, maar zelfs mijn beste vriendin hier vergeet mijn bestaan gewoon als ze terugkomt van het skiën…

Ik weet dat mensen echt wel om me geven. Maar als ze zouden weten hoe ik me nu voel, zouden ze sowieso anders met me omgaan…

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Okay ik kan altijd veel klagen op mijn huisarts, maar toch even kudo's dat ik binnen 10 minuten terecht kon, die had ik niet zien aankomen.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Pfffft na m'n meeting kostte die twee mails echt zoveel moeite om voor elkaar te krijgen, al het andere dat ik vandaag had moeten doen schuiven we wel naar morgen...

Do it scared, but do it anyway.

Last day at work ... vanaf dit weekend officieel unemployed 🥲

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Hongeeeeerr

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

ProngsPotter schreef:
    Hongeeeeerr

Naar onschuldig burgervlees? (wbw)

Okay keelpijn, het is nu wel tijd om weg te gaan, dag en bedankt

[ bericht aangepast op 29 jan 2025 - 18:35 ]

Even the smallest can change the course of the future