• Hoi allen, ik weet niet of hier animo voor is maar met al onze creatieve koppies leek het me leuk om een topic te hebben waarin we het lekker kunnen hebben over creatieve creaties die niet op Q staan, maar die we wel maken. (Digitaal) tekenen, verven, knutselen, haken, breien, kleien, boetseren, houtgraveren, bakken, koken, noem het maar op! Ook kunnen we elkaar hier motiveren, becomplimenteren, stimuleren, en adviseren over materiaal, resultaten, leuke hobby's, etc.

Zo wil ik misschien investeren in een tablet om beter digitaal te kunnen tekenen en was ik benieuwd of er mensen ervaring mee hebben (:

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Caverna schreef:
    (...)

Maar goed dat je ermee oefent haha! Ik oefen altijd door meteen een groot project op te pakken en dan nooit tevreden te zijn omdat ik de basis nog niet beheers. Erg onhandig xD

Ja heel herkenbaar hahahahahah, meestal ben ik ook zo maar deze keer probeer ik het anders aan te pakken. Hoe is het met je SOTY cover? c:

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    Ja heel herkenbaar hahahahahah, meestal ben ik ook zo maar deze keer probeer ik het anders aan te pakken. Hoe is het met je SOTY cover? c:

Op zich gaat dat goed, maar het is wel een ambitieus plan haha. Vooral omdat het een soort dark theme is waarin ik dus met lantaarns werk, maar dan wordt ineens licht en schaduw nog veel belangrijker. En dat vind ik al zo moeilijk 😂 Zal binnenkort eens een update sturen :3

Caverna schreef:
    (...)

Op zich gaat dat goed, maar het is wel een ambitieus plan haha. Vooral omdat het een soort dark theme is waarin ik dus met lantaarns werk, maar dan wordt ineens licht en schaduw nog veel belangrijker. En dat vind ik al zo moeilijk 😂 Zal binnenkort eens een update sturen :3

Oehhh dat klinkt heel cool :o Ben benieuwd!

Dramatic

Donderdag m'n growtent opzetten en pressure pot druktesten en dan als alles goed is ga ik zaterdag voor het eerst in 2 jaar weer iets met dice doen denk ik. Poh... "Gelukkig" eerst molds maken van m'n geprinte masters, maar denk dat ik volgend weekend voor het eerst weer resin kan casten dan. En daarna begint het meest pijnlijke: polishing. Echt de bane of my existence met hoe makkelijk je krassen maakt die je niet meer weg krijgt. En dan zie je al die mirror finishes van anderen en ga je echt huilen om de micro scratches op je eigen dice. Jip en janken, die stap.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    Donderdag m'n growtent opzetten en pressure pot druktesten en dan als alles goed is ga ik zaterdag voor het eerst in 2 jaar weer iets met dice doen denk ik. Poh... "Gelukkig" eerst molds maken van m'n geprinte masters, maar denk dat ik volgend weekend voor het eerst weer resin kan casten dan. En daarna begint het meest pijnlijke: polishing. Echt de bane of my existence met hoe makkelijk je krassen maakt die je niet meer weg krijgt. En dan zie je al die mirror finishes van anderen en ga je echt huilen om de micro scratches op je eigen dice. Jip en janken, die stap.

Oeeee! Als je ooit van plan bent om er te verkopen, hmu ^^

help

Halbrand schreef:
    (...)

Oeeee! Als je ooit van plan bent om er te verkopen, hmu ^^

Is wel m'n plan! Zal als het ooit zo ver is wel een topic op Q aanmaken om te promoten ^^

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ik heb vandaag een tekening van mezelf opnieuw gemaakt, maar dan digitaal :3 Verhoudingen zijn niet helemaal hetzelfde haha, stukje ongeduld denk ik 😂

Caverna schreef:
    Ik heb vandaag een tekening van mezelf opnieuw gemaakt, maar dan digitaal :3 Verhoudingen zijn niet helemaal hetzelfde haha, stukje ongeduld denk ik 😂

Prettyyyyy! Love the colours

help

Caverna schreef:

Wat vet!! Als je niet had gezegd dat hij digitaal was, had ik zo geloofd dat hij op papier stond. Echt gaaf dat je dat zo goed na kan maken met een iPad :o

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    Wat vet!! Als je niet had gezegd dat hij digitaal was, had ik zo geloofd dat hij op papier stond. Echt gaaf dat je dat zo goed na kan maken met een iPad :o

Ja vond ik zelf ook haha, die soft pastel-kwast is best wel goed! Het teken wel heel anders hehe.

Ik heb net een sneeuwpop gemaakt en in het kader van creativiteit deel ik die ook even:

Heeft me wel veel gekost, want door m'n burn-out viel ik bijna flauw en sta ik nu te trillen op m'n benen :')