• Hoi allen, ik weet niet of hier animo voor is maar met al onze creatieve koppies leek het me leuk om een topic te hebben waarin we het lekker kunnen hebben over creatieve creaties die niet op Q staan, maar die we wel maken. (Digitaal) tekenen, verven, knutselen, haken, breien, kleien, boetseren, houtgraveren, bakken, koken, noem het maar op! Ook kunnen we elkaar hier motiveren, becomplimenteren, stimuleren, en adviseren over materiaal, resultaten, leuke hobby's, etc.

Zo wil ik misschien investeren in een tablet om beter digitaal te kunnen tekenen en was ik benieuwd of er mensen ervaring mee hebben (:

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Rassalentar schreef:
    Laatste twee cadeautjes die ik voor vrienden heb gemaakt (boek not included ;p). Waarom zijn cadeautjes altijd hét moment dat je denkt dat je prima een nieuwe skill kunt gaan aanleren ^^" Alsnog erg tevreden over wat ik gemaakt heb, zeker voor een eerste keer.

Ooohhh zo veel liefde voor dit!! Hoe heb je dit gemaakt? :o

Dramatic

Caverna schreef:
    Omdat je dan een "doel" hebt om het voor te maken haha. Ik heb ook digitaal tekenen geleerd door meteen een prentenboek voor mijn nichtje te maken 😂

Ze zijn echt mega cute though 😍 En gaaf ook die verschillende materialen

Thanks! Also so true, een goal hebben maakt het wel echt makkelijker al is het in het vervolg ook wel eens leuk om gewoon al bestaande skills te gebruiken ^^"

Renna schreef:
    (...)
    Ooohhh zo veel liefde voor dit!! Hoe heb je dit gemaakt? :o

Thanks!
    De linker met redelijk wat ingenuity en te weinig rescources (yay voor in het buitenland zijn zonder je kast aan crafting supplies ^^) met twee totebags waar dat bos-design op stond en handborduren voor de letters. Om de boeken erin te beschermen zit er heel dun foam achtig spul van goedkope strijkplank covers tussen de lagen totebag.

De rechter is van leer met pockets aan de binnenkant waar je dan een boekje in kunt schuiven.

Do it scared, but do it anyway.

Belle reinvented :3

[ bericht aangepast op 17 april 2025 - 20:04 ]

Caverna schreef:

Awh I love that!

Even the smallest can change the course of the future

Caverna schreef:

for the love of god use a bigger brush to reveal the image

(its very pretty)

help

RSK schreef:
    (...)

for the love of god use a bigger brush to reveal the image

(its very pretty)

😂😂😂

Dit was opname nummer 5, het ging allemaal niet soepel so I just went with it :3

Caverna schreef:
    (...)

😂😂😂

Dit was opname nummer 5, het ging allemaal niet soepel so I just went with it :3

Valid hahaha

help

Caverna schreef:

Aah, deze is heel mooi gedaan!
    Ik zou willen dat ik kon tekenen, maar het enige kleine mini beetje creatieve hierin heb ik bij het zetten van nagels 🙈

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Caverna schreef:

Oeeeehhh, love iiitt!!! It's giving Anastasia in Cinderella 2 + Anastasia (the russian one) vibes qua kleuren en haar, en love it <3 Little bit of a modern twist ook, very cute

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    (...)

Oeeeehhh, love iiitt!!! It's giving Anastasia in Cinderella 2 + Anastasia (the russian one) vibes qua kleuren en haar, en love it <3 Little bit of a modern twist ook, very cute

Ooh ja nu je het zegt haha! Ik vond het echt leuk om te doen, vooral omdat je niet helemaal uit het niets hoeft te beginnen dus echt een hele leuke oefening :3

Naoe schreef:
    (...)

Aah, deze is heel mooi gedaan!
    Ik zou willen dat ik kon tekenen, maar het enige kleine mini beetje creatieve hierin heb ik bij het zetten van nagels 🙈

Nou dat is ook gewoon iets creatiefs hoor. En tekenen is ook wel iets wat je moet trainen haha, het gaat er vooral om of je het leuk vindt (:

Vandaag m'n tekentablet er weer eens bij gepakt en een tutorial gevolgd c:

Dramatic

Renna schreef:

Vandaag m'n tekentablet er weer eens bij gepakt en een tutorial gevolgd c:

Oooh die is echt gaaf geworden zeg!! 😍😍😍 Met welk programma heb je dit gemaakt? (: En vond je het leuk om te doen?

[ bericht aangepast op 26 april 2025 - 9:33 ]

Caverna schreef:
    (...)

Oooh die is echt gaaf geworden zeg!! 😍😍😍 Met welk programma heb je dit gemaakt? (: En vond je het leuk om te doen?

Thaaanks :D
    Met Krita! Was even improviseren want de tutorial was voor Procreate, maar het lukte uiteindelijk dus wel! Werd steeds leuker toen ik doorkreeg dat het wel wat werd hahahahahah

Dramatic

Ik heb een nieuwe hobby: cosy tekeningen inkleuren :3

[ bericht aangepast op 14 mei 2025 - 11:36 ]