• Videogames, D&D, bordspellen, truth or dare of gewoon lekker verstoppertje in het park... Wat heb jij het laatst gespeeld?

(Haha help ik heb per ongeluk 'Vrije tijd' in de topictitel gezet (lang geleden dat ik een nieuw topic heb geopend) en nu weet ik niet hoe ik dat weg krijg)

[ bericht aangepast op 24 dec 2024 - 12:41 ]

I've looked worse, believe me.

Pc: Plague Tale Innocence

Ik join ook even in de rdr2 liefde! Nog altijd boos dat ik gespoiled werd over Dutch door een paar random mensen in werkcollege die een hele luide discussie over het spel hadden.

Kobyla schreef:
    Pc: Plague Tale Innocence

Ik join ook even in de rdr2 liefde! Nog altijd boos dat ik gespoiled werd over Dutch door een paar random mensen in werkcollege die een hele luide discussie over het spel hadden.

Noooo ooh wat zuur is dat!! Gelukkig dat het je er niet van hebt weerhouden het spel te spelen haha

On topic:
    PC: Baldur's Gate 3
    Had niet gedacht het zó leuk te vinden! 44 uur in 9 dagen oeps

Dramatic

PC: Mass Effect

Caution first, always.

Voor het eerst sinds 11 december mijn PC weer eens aangezet om met vrienden Marvel Rivals te spelen *O*

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Renna schreef:
    (...)
    Ja man na het einde was ik letterlijk een week in rouw, wist niet wat ik meemaakte hahahahahah. En ja idd!! Heb pas sinds twee jaar een game-pc en daarvoor nooit een game console of iets gehad, dus ik heb veel gouwe ouwe games nog in te halen.
    Mijn favo karakters, hmm... naast Arthur natuurlijk Sadie. John grew on me later on. Little Jack was always a delight met dat hoge stemmetje haha. Ik ging ook heel goed op Hosea z'n begrudging dad-vibes, en Sean met z'n charmes. Kieran verdiende beter. En ik vond Javier ook echt cool (en jij ook aan je naam te zien heheheheh) dus ik was heel sad toen hij loyaal bleef aan Dutch 🥲
    En jij? ^-^

Oooh, wat heerlijk dat je nog zoveel in te halen hebt! In mijn geval kwam RDR2 net uit toen ik er helemaal geen tijd voor had, en toen ben ik het spel uit het oog verloren ondanks dat ik hem wel gekocht had. Ik ben zo blij dat ik afgelopen jaar op een saaie dag de keuze maakte om het spelletje toch eens te proberen! Het is een van mijn favoriete games geworden. <3

En jaaa, I totally get you! Sadie is geweldig, vond haar vriendschap met Arthur zo leuk en authentiek geschreven. Ik vond Charles ook een heel fijn personage. En ja, Javier Escuella vond ik ook cool, jammer dat hij doorgedraaid raakte in 1 D':. De hele vibe tussen Hosea-Dutch-Arthur was fantastisch, en ik had zo'n hekel aan Micah (wat echt perfect is natuurlijk), vooral wanneer hij Arthur "blacklung" noemde💀. Ik vond het verhaal van Molly ontzettend tragisch en had enorm met haar te doen, en ik kon altijd lachen om mevrouw Grimshaw (tot het einde dan..). En ja, Dutch.. ik vind het storywise zoooo briljant hoe je (ik in elk geval) begint met hem aardig en charismatisch vinden, maar heeeel langzaam door het spel heen ik steeds meer klaar begon te worden met zijn praatjes, om uiteindelijk gewoon klaar met hem te zijn. Fantastisch personage. <3

Oh, en ik vond de non ook een heel mooie toevoeging aan het verhaal! Ik weet niet of je die scene destijds getriggerd hebt gekregen (want volgens mij heeft niet iedereen die gevonden, waarschijnlijk moest je bepaalde sidemissions doen), maar haar scene met Arthur, waarin hij zich kwetsbaar bij haar opstelde, was een van mijn favoriete momenten uit de hele game. <'3

[ bericht aangepast op 13 jan 2025 - 15:25 ]

hodie mecum eris in paradiso

PC: Crime Scene Cleaner. Die zou niet zo leuk moeten zijn, maar goddd it's good (':

Caution first, always.

escuella schreef:
    (...)
    Oooh, wat heerlijk dat je nog zoveel in te halen hebt! In mijn geval kwam RDR2 net uit toen ik er helemaal geen tijd voor had, en toen ben ik het spel uit het oog verloren ondanks dat ik hem wel gekocht had. Ik ben zo blij dat ik afgelopen jaar op een saaie dag de keuze maakte om het spelletje toch eens te proberen! Het is een van mijn favoriete games geworden. <3

En jaaa, I totally get you! Sadie is geweldig, vond haar vriendschap met Arthur zo leuk en authentiek geschreven. Ik vond Charles ook een heel fijn personage. En ja, Javier Escuella vond ik ook cool, jammer dat hij doorgedraaid raakte in 1 D':. De hele vibe tussen Hosea-Dutch-Arthur was fantastisch, en ik had zo'n hekel aan Micah (wat echt perfect is natuurlijk), vooral wanneer hij Arthur "blacklung" noemde💀. Ik vond het verhaal van Molly ontzettend tragisch en had enorm met haar te doen, en ik kon altijd lachen om mevrouw Grimshaw (tot het einde dan..). En ja, Dutch.. ik vind het storywise zoooo briljant hoe je (ik in elk geval) begint met hem aardig en charismatisch vinden, maar heeeel langzaam door het spel heen ik steeds meer klaar begon te worden met zijn praatjes, om uiteindelijk gewoon klaar met hem te zijn. Fantastisch personage. <3

Oh, en ik vond de non ook een heel mooie toevoeging aan het verhaal! Ik weet niet of je die scene destijds getriggerd hebt gekregen (want volgens mij heeft niet iedereen die gevonden, waarschijnlijk moest je bepaalde sidemissions doen), maar haar scene met Arthur, waarin hij zich kwetsbaar bij haar opstelde, was een van mijn favoriete momenten uit de hele game. <'3

Oh man bij iedere "Blacklung" werd ik agressiever hahahahah. En inderdaad, arme Molly! Vond het verhaal-technisch echt ontzettend goed gedaan want (even in een spoiler want spoiler-territory haha)
    eerst verdacht ik Micah ervan verdacht een snitch te zijn, maar ik dacht dat het misschien te obvious was, dus wellicht was hij een red herring dan? En toen inderdaad Molly als mooie twist die ik niet zag aankomen. Om vervolgens te horen dat het TOCH MICAH WAS?! Should've let him rot in Strawberry.

Ja het verhaal is echt 1000/10. Inderdaad ook Dutch' gradual descent into madness. Heb aan de ene kant echt heel veel zin om RDR1 te spelen, aan de andere kant ben ik bang voor nog meer hartzeer :'D

Dramatic

PC: Roller Coaster Tycoon

Dark Souls.

Don't walk. Run, you sheep, run.

PC: Return to Moria

Do it scared, but do it anyway.

Pokémon Red

Live Your Life

Viperian schreef:
    Dark Souls.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Switch: Disney dreamlight valley

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

PC: Digseum

Caution first, always.

PC: Sworn

Do it scared, but do it anyway.