• Videogames, D&D, bordspellen, truth or dare of gewoon lekker verstoppertje in het park... Wat heb jij het laatst gespeeld?

(Haha help ik heb per ongeluk 'Vrije tijd' in de topictitel gezet (lang geleden dat ik een nieuw topic heb geopend) en nu weet ik niet hoe ik dat weg krijg)

[ bericht aangepast op 24 dec 2024 - 12:41 ]

I've looked worse, believe me.

PC: Crusader Kings III

Caution first, always.

Bordspel: Mysterium 🌙

hodie mecum eris in paradiso

PC: de Sims 4

Ben na jaren weer eens een nieuw spel gestart en wat denk je? Na 10 minuten spelen, stond ik al in de fik. (lol)

I've looked worse, believe me.

PC: Borderlands 3 en Return to Moria

Do it scared, but do it anyway.

PC: Detroit: Become Human - favoriete game aller tijden.

“Find what you love and do it for the rest of your life” - Matthew Gubler

PS5: Genshin Impact

Callen schreef:
    PS5: Genshin Impact

Maar dan op mobiel.

[ I will always love you ]

AMuppetOfAWoman schreef:

Jaaa!!

Omnia mutantur, nihil interit

PC: Baldur's Gate 3

Finally gave in to the hype and bought it 🙈😂

Dramatic

PC: A Little To The Left

O mia lost elan. Tu isag elythe.

AMuppetOfAWoman schreef:

Omgg jaaa, wat tof! Ik wist niet dat je deze ook hebt gespeeld! 😍

[ bericht aangepast op 9 jan 2025 - 14:45 ]

PS5: Red Dead Redemption (remastered) uitgespeeld vorige week <3.

Nu is het echt gedaan met de Red Dead universe. <'3 Ben nog steeds niet over RDR2 heen. Love that game so so much!

[ bericht aangepast op 9 jan 2025 - 14:47 ]

escuella schreef:
    PS5: Red Dead Redemption (remastered) uitgespeeld vorige week <3.

Nu is het echt gedaan met de Red Dead universe. <'3 Ben nog steeds niet over RDR2 heen. Love that game so so much!

Ohhhh I feel u friend, RDR2 heeft echt mijn hart 🥹

Heb de remastered Red Dead 1 nog te spelen tho, kan me nog even in die wereld wanen voordat alle nieuwe content op is en ik afscheid moet nemen

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    Ohhhh I feel u friend, RDR2 heeft echt mijn hart 🥹

Heb de remastered Red Dead 1 nog te spelen tho, kan me nog even in die wereld wanen voordat alle nieuwe content op is en ik afscheid moet nemen

Ohh my God, the teeeears that have been spilled during THAT scene (iykyk!). `
    En oooh, wat heerlijk dat je RDR1 nog kan spelen! Ik moest er zelf wel echt eventjes inkomen na de insane wereldbouw en gameplayelementen van 2. Love trouwens dat jij (net als ik) de games blijkbaar ook in de "story canon" volgorde speelt (RDR1 speelt zich af na RDR2) terwijl de meeste mensen natuurlijk jaaaren geleden op de PS3 begonnen met 1 en later pas 2 speelden! In onze volgorde kun je mooi uitkijken naar bekende gezichten... 👀 Wie waren je favorite characters in RDR2?

[ bericht aangepast op 9 jan 2025 - 16:01 ]

escuella schreef:
    (...)
    Ohh my God, the teeeears that have been spilled during THAT scene (iykyk!). `
    En oooh, wat heerlijk dat je RDR1 nog kan spelen! Ik moest er zelf wel echt eventjes inkomen na de insane wereldbouw en gameplayelementen van 2. Love trouwens dat jij (net als ik) de games blijkbaar ook in de "story canon" volgorde speelt (RDR1 speelt zich af na RDR2) terwijl de meeste mensen natuurlijk jaaaren geleden op de PS3 begonnen met 1 en later pas 2 speelden! In onze volgorde kun je mooi uitkijken naar bekende gezichten... 👀 Wie waren je favorite characters in RDR2?

Ja man na het einde was ik letterlijk een week in rouw, wist niet wat ik meemaakte hahahahahah. En ja idd!! Heb pas sinds twee jaar een game-pc en daarvoor nooit een game console of iets gehad, dus ik heb veel gouwe ouwe games nog in te halen.
    Mijn favo karakters, hmm... naast Arthur natuurlijk Sadie. John grew on me later on. Little Jack was always a delight met dat hoge stemmetje haha. Ik ging ook heel goed op Hosea z'n begrudging dad-vibes, en Sean met z'n charmes. Kieran verdiende beter. En ik vond Javier ook echt cool (en jij ook aan je naam te zien heheheheh) dus ik was heel sad toen hij loyaal bleef aan Dutch 🥲
    En jij? ^-^

Dramatic