• Videogames, D&D, bordspellen, truth or dare of gewoon lekker verstoppertje in het park... Wat heb jij het laatst gespeeld?

(Haha help ik heb per ongeluk 'Vrije tijd' in de topictitel gezet (lang geleden dat ik een nieuw topic heb geopend) en nu weet ik niet hoe ik dat weg krijg)

[ bericht aangepast op 24 dec 2024 - 12:41 ]

Lupinus -> Fantabulosa

PC: Kingdom Come Deliverance II.

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

PS5: Genshin Impact

Pc: LA Noire

Nog maar één case te gaan. I'm gonna miss this game :C

Ps5: Elden Ring

PS5; Ghost of Yōtei

Life is a beautiful struggle

PS5: Monster Hunter Wilds

PC: Fallout: New Vegas aan het herspelen. Ik heb de constante game crashes niet gemist. 🤡

PC: Old School RuneScape 💀

PS5: Monster Hunter Wilds

Eindelijk de Savage Omega gear bij elkaar

PC: I Am Not a Human. So good.

hodie mecum eris in paradiso

Moriendi schreef:
    PC: I Am Not a Human. So good.

Aanrader dus? :3 Ik wilde hem meteen spelen toen ik de trailer zag, maar heb geen idee wat ik moet verwachten en wil er ook eigenlijk een keer gewoon blind in springen.

PC: House Flipper 2 (de Scooby-Doo DLC (krul))

Pc: Prehistoric Kingdom

Lysander schreef:
    (...)
    Aanrader dus? :3 Ik wilde hem meteen spelen toen ik de trailer zag, maar heb geen idee wat ik moet verwachten en wil er ook eigenlijk een keer gewoon blind in springen.

Jaaaa doen doen doen!! Er blind ingaan is denk ik het allerleukste.

Hele generieke, mini gameplay uitleg:
    Het deed me een klein beetje denken aan de gameplay van Papers Please (qua het moet vertrouwen en controleren van mensen), maar ik vind deze game veel onheilspellender. Paranoia the Game, basically.

Ik heb hem ook aangeraden aan mn beste vriendin en haar vriend en heb hen dit weekend zien spelen. Zij vonden het ook een fascinerend en heel bijzonder spel. Laat het vooral even weten als je besluit hem te spelen, ben benieuwd wat je ervan vindt!

hodie mecum eris in paradiso

Moriendi schreef:
    (...)
    Jaaaa doen doen doen!! Er blind ingaan is denk ik het allerleukste.

Hele generieke, mini gameplay uitleg:
    Het deed me een klein beetje denken aan de gameplay van Papers Please (qua het moet vertrouwen en controleren van mensen), maar ik vind deze game veel onheilspellender. Paranoia the Game, basically.

Ik heb hem ook aangeraden aan mn beste vriendin en haar vriend en heb hen dit weekend zien spelen. Zij vonden het ook een fascinerend en heel bijzonder spel. Laat het vooral even weten als je besluit hem te spelen, ben benieuwd wat je ervan vindt!

Oehh, dat klinkt interessant!
    I love Paper's Please-achtige games hehe

Ik denk dat ik 'm een keer koop als hij on sale is, want ik heb bijvoorbeeld ook nog Mouthwashing in mijn library staan en die schijnt ook mega goed te zijn. :3 Maar ik laat het weten wanneer ik 'm gespeeld heb!