Videogames, D&D, bordspellen, truth or dare of gewoon lekker verstoppertje in het park... Wat heb jij het laatst gespeeld?
(Haha help ik heb per ongeluk 'Vrije tijd' in de topictitel gezet (lang geleden dat ik een nieuw topic heb geopend) en nu weet ik niet hoe ik dat weg krijg)
Echt ongelooflijk. Ik ben het einde aan het uitstellen cuz i don't want it to end
Als je nog zo'n games kent als deze, pls raad ze aan <3
Heb nog niet veel van Clair Obscur gespeeld, maar het thema deed me onmiddellijk ontzettend aan Xenoblade Chronicles 3 denken. Tijd, en van tevoren weten wanneer je (gedwongen) dood zal gaan en je lot willen veranderen zijn bijvoorbeeld een heel groot ding in het verhaal. Het is echt een van de meest hartverscheurende verhaallijnen die ik ooit in een spel (of ander soort media) heb ervaren. De personages, voice acting, de wereld, de muziek, alles is top.
Het is wel een Nintendo Switch exclusive though, hopelijk is dat geen probleem + Misschien is de art style en gameplay niet je ding, maar het is 100% het proberen waard. 1 en 2 eerst spelen is in principe niet nodig (behalve dat deel 1 nog beter is lol). Bijna alle personages zijn nieuw.
Niet opnieuw aan het huilen door alleen al de trailers loool.
Also this definitely didn't inspire me to finally grab the username
PSA: Als er iemand van Stardew Valley/JRPGs/romancing dreamy anime-style characters houdt... Rune Factory 4 is nu €8,99 op Steam, wat echt een steal is voor hoeveel content dat spel heeft. Ik heb 'm ooit 50+ uur gespeeld op 3DS en daarna 80+ uur op Switch, it's so so good.