• Helloww friends! *O*

Halloween. De laatste dag van oktober, het moment dat de sluier tussen vredige wereld en die van het bovennatuurlijke ploeteren het dunst is. De draad die de rust van de maand ervoor vastnaait aan de wilde hysterie van de maand erna.
          Klokslag middernacht gaan we de loopgraven in.
          Klokslag middernacht begint de tijd te lopen.

Tijd, voor NaNoWrimo. Dertig dagen om (meer dan) 50.000 woorden te schrijven. Degene die de drempel halen, zijn winnaars voor het leven—althans, het komende jaar. Fanfictie of eigen werk; deze challenge is voor iedereen. Doe jij mee? :3

Wat is NaNoWriMo?
    NaNoWriMo staat voor National Novel Writing month en is bedacht door Chris Baty in 1999. De uitdaging is om in november een boek te schrijven van minimaal 50.000 woorden. Dit komt neer op 1.667 woorden per dag voor 30 dagen. Je houdt je proces bij op de officiële NaNoWriMo-site:

Hoe kan ik meedoen?
    Als je mee wilt doen aan de officiële NaNoWriMo kun je je aanmelden op nanowrimo.org en daar aangeven dat je mee gaat doen. Mocht je nog geen 18 zijn en geen 50.000 woorden willen schrijven, kun je je ook aanmelden bij de Young Writers Program waar je je eigen doel kunt stellen. Vanaf 1 november kun je op de site bijhouden hoeveel woorden je per dag hebt geschreven, ook krijg je via de site af en toe motiverende berichtjes en is er een forum vol andere enthousiaste schrijvers.

Officiele regels
    ✍ Write a 50,000-word (or longer!) novel, between November 1 and November 30.
    ✍ Only count words written during November. None of your own previously written prose can be included in your NaNoWriMo draft (though outlines, character sketches, and research are all fine, as are citations from other people's works).
    ✍ Write a novel. We define a novel as a lengthy work of fiction. If you consider the book you're writing a novel, we consider it a novel too!
    ✍ Be the sole author of your novel. Apart from those citations mentioned two bullet-points up.
    ✍ Write more than one word repeated 50,000 times.

Wist je dat...?

Je in dit topic de volgende dingen allemaal kan doen?

- Je kan... de deelnemers ontzettend hard aanmoedigen!
    - Je kan... je huidige wordcounts droppen
    - Je kan... andere deelnemers uitdagen tot een WordWar duel (extra punten voor theatraliteit)
    - Je kan... je laatst geschreven zin plaatsen
    - Je kan... klagen over het zware leven dat is schrijver zijn
    - Je kan... vragen om advies!
    - Je kan... je eigen wist-je-datjes plaatsen
    - Je kan... vast nog wel meer dingen verzinnen! Voel je welkom, maak er wat gezelligs van met zijn allen :Y)

#zijdiegaanstervengroetenu #klammehandjes #maartochwelenthousiast

ReisverslagNummerEen

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Ik ben voorbij de 10K *O*

Every villain is a hero in his own mind.

Ohh fantastisch!! *O* Proud of u :3

Heb vandaag 315 woorden voor elkaar gekregen, morgen wat vroeger opstaan om aan het eerste project te werken en een inhaalslagje te maken. Had het liefst vandaag ook aan dat project gewerkt, maar helaas wilde het leven niet zo. Morgen weer een kans!

Pfff de motivatie tijdens de werkweek lag extreem laag dus nou loop ik 6K achter :'D Ik wist van tevoren dat die 50K dit jaar wel erg buiten bereik lag, maar had niet verwacht dat de lage winkansen ook meteen al mijn zin om te schrijven zouden doen verdwijnen.

Maar okay, nu zit Froukje tegenover me op de bank te typen, dus om me toch enigszins nuttig te voelen pak ik mijn pen ook maar weer op.

Hoe staat het bij de rest? c:

Dramatic

Ik wilde dit jaar mee gaan doen, maar toen ging de eerste week eigenlijk al helemaal mis.
    Vandaag toch 1500 woorden geschreven en dat is toch weer meer dan wat ik gisteren had. De 50k gaat m niet worden, maar ik ben wel benieuwd wat mijn eindstand gaat worden :D

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Renna schreef:
    Pfff de motivatie tijdens de werkweek lag extreem laag dus nou loop ik 6K achter :'D Ik wist van tevoren dat die 50K dit jaar wel erg buiten bereik lag, maar had niet verwacht dat de lage winkansen ook meteen al mijn zin om te schrijven zouden doen verdwijnen.

Maar okay, nu zit Froukje tegenover me op de bank te typen, dus om me toch enigszins nuttig te voelen pak ik mijn pen ook maar weer op.

Hoe staat het bij de rest? c:

Kun je niet gewoon een haalbaar doel stellen dan? Kan me voorstellen dat dat meer motiveert :'P

Ik lig nog wel op schema, maar ik begon met een goede voorsprong en die zakt steeds een beetje verder haha. Maar so far so good.

Novalunosis schreef:
    Ik wilde dit jaar mee gaan doen, maar toen ging de eerste week eigenlijk al helemaal mis.
    Vandaag toch 1500 woorden geschreven en dat is toch weer meer dan wat ik gisteren had. De 50k gaat m niet worden, maar ik ben wel benieuwd wat mijn eindstand gaat worden :D

Ieder woord dat je door NaNo toch op papier weet te zetten is er weer eentje extra, 50K gehaald of niet :D

En @Natas: lekker bezig weer meid! Die voorsprong krijg je wel weer terug, met jouw rep

Ik zit 7000 woorden achter, letsgooo

help

Ringwraith schreef:
    (...)

Kun je niet gewoon een haalbaar doel stellen dan? Kan me voorstellen dat dat meer motiveert :'P

Ik lig nog wel op schema, maar ik begon met een goede voorsprong en die zakt steeds een beetje verder haha. Maar so far so good.

Ja tbh daar heb je wel een goed punt :'D Misschien de 25K proberen te halen dan :3

Dramatic

^ Jaa 25K is mooi, go for it! :Y)

Mijn doel is gewoon soty afwerken en ik hoop dat dat lager ligt dan 50k

help

Ik wil nog de schade inhalen van de vorige keer

Lol ik ga toch maar juichen! Ik wilde joinen (maar dan niet voor 50k), maar toen besloot mijn werk ineens een nieuw merk aan te nemen waardoor het nu zo druk is dat ik in de avond helemaal instort en schrijven niet echt meer lukt behalve in de weekenden xD

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

Me: I'm gonna join nano and finish my dang book!
    Also me: *has a sudden existential crisis that makes her doubt every single thing about herself and her life and the themes she wants to put in her book and everyone will definitely hate it*

help

Toch weer duizend woorden geschreven vandaag!

^jeeeeej!

Ik ging echt heel lekker maar nu ben ik snipverkouden en een wattig hoofd en nergens zin in ):