• Helloww friends! *O*

Halloween. De laatste dag van oktober, het moment dat de sluier tussen vredige wereld en die van het bovennatuurlijke ploeteren het dunst is. De draad die de rust van de maand ervoor vastnaait aan de wilde hysterie van de maand erna.
          Klokslag middernacht gaan we de loopgraven in.
          Klokslag middernacht begint de tijd te lopen.

Tijd, voor NaNoWrimo. Dertig dagen om (meer dan) 50.000 woorden te schrijven. Degene die de drempel halen, zijn winnaars voor het leven—althans, het komende jaar. Fanfictie of eigen werk; deze challenge is voor iedereen. Doe jij mee? :3

Wat is NaNoWriMo?
    NaNoWriMo staat voor National Novel Writing month en is bedacht door Chris Baty in 1999. De uitdaging is om in november een boek te schrijven van minimaal 50.000 woorden. Dit komt neer op 1.667 woorden per dag voor 30 dagen. Je houdt je proces bij op de officiële NaNoWriMo-site:

Hoe kan ik meedoen?
    Als je mee wilt doen aan de officiële NaNoWriMo kun je je aanmelden op nanowrimo.org en daar aangeven dat je mee gaat doen. Mocht je nog geen 18 zijn en geen 50.000 woorden willen schrijven, kun je je ook aanmelden bij de Young Writers Program waar je je eigen doel kunt stellen. Vanaf 1 november kun je op de site bijhouden hoeveel woorden je per dag hebt geschreven, ook krijg je via de site af en toe motiverende berichtjes en is er een forum vol andere enthousiaste schrijvers.

Officiele regels
    ✍ Write a 50,000-word (or longer!) novel, between November 1 and November 30.
    ✍ Only count words written during November. None of your own previously written prose can be included in your NaNoWriMo draft (though outlines, character sketches, and research are all fine, as are citations from other people's works).
    ✍ Write a novel. We define a novel as a lengthy work of fiction. If you consider the book you're writing a novel, we consider it a novel too!
    ✍ Be the sole author of your novel. Apart from those citations mentioned two bullet-points up.
    ✍ Write more than one word repeated 50,000 times.

Wist je dat...?

Je in dit topic de volgende dingen allemaal kan doen?

- Je kan... de deelnemers ontzettend hard aanmoedigen!
    - Je kan... je huidige wordcounts droppen
    - Je kan... andere deelnemers uitdagen tot een WordWar duel (extra punten voor theatraliteit)
    - Je kan... je laatst geschreven zin plaatsen
    - Je kan... klagen over het zware leven dat is schrijver zijn
    - Je kan... vragen om advies!
    - Je kan... je eigen wist-je-datjes plaatsen
    - Je kan... vast nog wel meer dingen verzinnen! Voel je welkom, maak er wat gezelligs van met zijn allen :Y)

#zijdiegaanstervengroetenu #klammehandjes #maartochwelenthousiast

ReisverslagNummerEen

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Renna schreef:
    (...)
    Heel netjes!!

Ik was tot 2020 gekomen haha, vond ik een mooi moment om te stoppen. Vandaag hoop ik weer een goede slag te slaan om alvast een voorsprong te hebben dit weekend voordat m'n werkweek weer begint

Oeh wat goed!

Every villain is a hero in his own mind.

ik heb een eerste start gemaakt met 356 :)

Renna schreef:
    (...)
    Body doublen? Froukje heeft me die term geleerd haha, werkt voor haar ook goed zegt ze!

Yes! Die bedoel ik! Thanks, haha. Dat werkte voor mij dus ook redelijk deze week.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Was oprecht van plan mee te doen dit jaar maar toen kwamen er tijdvergende dingen op mijn pad en nu gaat het me écht niet lukken (tenzij ik heel november niet wil slapen) dus ik kom jullie wel aanmoedigen (hoera)

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik doe momenteel mee en heb binnen 2 dagen al bijna 4k woorden geschreven.

filosofie schreef:
    Ik doe momenteel mee en heb binnen 2 dagen al bijna 4k woorden geschreven.

Oeeehh wat goed!! Lekker bezig zeg, goed begin zo

Dramatic

Ik zit vandaag op 2451, maar hoop nog wat te schrijven in het komende uur. Ik hoop morgen ook wat meer vaart te hebben want ik raak sowieso niet elke dag aan mijn wordcount :')

Edit: we eindigen vandaag op 3899

[ bericht aangepast op 3 nov 2024 - 22:10 ]

help

Halbrand schreef:
    Ik zit vandaag op 2451, maar hoop nog wat te schrijven in het komende uur. Ik hoop morgen ook wat meer vaart te hebben want ik raak sowieso niet elke dag aan mijn wordcount :')

Edit: we eindigen vandaag op 3899

Holy shit man, wat goed!!

Ik zit op 6003 woorden atm, feeling good about it ^-^

Dramatic

Wauw wat goed allemaal! Ik zit op 5858 dus ook heel blij mee :3

Every villain is a hero in his own mind.

Look at yall gooo! Ik hoop vandaag dus wat bij te benen, maar bijna 3000 woorden laten me toch even slikken :')

help

Ringwraith schreef:
    Wauw wat goed allemaal! Ik zit op 5858 dus ook heel blij mee :3

Ohhh wat goed! Lekker bezig man! *O*
    Halbrand schreef:
    Look at yall gooo! Ik hoop vandaag dus wat bij te benen, maar bijna 3000 woorden laten me toch even slikken :')

Mood omg hahaha
    Succes!!

Wat is iederen hier lekker bezig!!!

Gisteren 1178 woorden erbij kunnen knallen waardoor ik nu op een 1850 woordjes zit voor m'n 25K goal (of 40K tot 20 december).

Catmint schreef:
    Wat is iederen hier lekker bezig!!!

Gisteren 1178 woorden erbij kunnen knallen waardoor ik nu op een 1850 woordjes zit voor m'n 25K goal (of 40K tot 20 december).

Oeehh wat goed ook!!

Mijn plan was om deze ochtend veel te schrijven, maar toen werd ik ongesteld en wilde ik alleen maar in bed liggen :'D Nu toch 750 woorden eruit geknald en zit daarmee op 8479, dus wonderbaarlijk genoeg nog op schema! Morgen en donderdag de hele dag werken tho, dus ben benieuwd hoe lang dat blijft, maar we gaan het zien (:

Dramatic

432 woorden maar geschreven, + een boel random zinnetjes die ik niet heb geteld, maar heb wel wat gepuzzeld met random chapters die ik al had liggen. Act 2 is bijna klaar. Maybe I rushed it, maar dan kan ik sneller aan de fatsoenlijker voorbereide versie gaan werken, want a lot of shit is happening at once right now en het voelt een beetje too much

(rebellion, fmc finding out her origin, meeting the villain whilst searching an abandoned lab, while the mmc is working on another project with their mutual friend who also finds out who she is - op 4-5 chapters tijd?

[ bericht aangepast op 5 nov 2024 - 23:14 ]

Ik ben er gisteren niet meer geraakt (huil). Hopelijk vandaag op de trein wel nog een stukje.

help