• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

    🍂 🍄 🧡


    Light it up.

    Nederland, wat? Ik vind het nog steeds bs en ben in mei hopelijk te druk met stage anyway. XD
    En voor mijn klasgenoten die denken dat musicals makkelijk zijn: ga naar Frozen (they would never) of Back To The Future (ik denk dat ze hier te jong voor zijn) toe ofzo. No way dat dit 'erg makkelijk' is voor de crew.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Hoe moet ik werken als ik zulke nachten draai?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Fucking hell, lekkage in de keuken, en de verhuurder wil niks doen, vindt het mijn probleem.

    Ik heb dus geen geld voor een loodgieter als 78% van m'n inkomen (inclusief huurtoeslag) al naar de huur gaat hè.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2024 - 13:31 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Serieus, werken met Kerst én met oudjaarsavond?


    Omnia mutantur, nihil interit

    Derks schreef:
    Fucking hell, lekkage in de keuken, en de verhuurder wil niks doen, vindt het mijn probleem.

    Ik heb dus geen geld voor een loodgieter als 78% van m'n inkomen (inclusief huurtoeslag) al naar de huur gaat hè.


    Uuh het is niet jouw probleem?!! Zijn/haar huis gaat eraan door lekkage en dat mogen ze lekker zelf oplossen. Dus vooral niet zelf gaan oplossen en er toch bovenop zitten bij de huurbaas, want het is wettelijk gezien gewoon NIET jouw verantwoordelijkheid


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Verdrietig dat ik dit opgeef.


    Omnia mutantur, nihil interit

    Ik ben best wel trots dat ik gemaild heb en daarbij ook de reden heb aangegeven waaróm ik annuleer, maar wel op een vriendelijke, respectvolle maar duidelijke toon. Als het niet goed voelt, voelt het niet goed.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Huilen dit, nog een onderdeel van m'n fiets kapot, dus ik zit wss nog een week langer zonder fiets 🥲


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Caverna schreef:
    (...)

    Uuh het is niet jouw probleem?!! Zijn/haar huis gaat eraan door lekkage en dat mogen ze lekker zelf oplossen. Dus vooral niet zelf gaan oplossen en er toch bovenop zitten bij de huurbaas, want het is wettelijk gezien gewoon NIET jouw verantwoordelijkheid


    Ja: 'Is een probleem met de kraan en dat valt onder het besluit kleine herstellingen'. Daar staat in dat je bijvoorbeeld leertjes zelf moet vervangen. Maar surprise surprise, daarvoor moet je het water afsluiten, en ik heb daar geen toegang toe. Zelfde reden als dat ik het stopcontact in de keuken dat al los zit sinds ik hier woon niet kan aanschroeven: ik kan de stroom niet uitschakelen.

    En dit is toch echt iets wat ik niet zelf kan aanpassen. Bovendien was het al zo sinds ik hier kwam wonen - althans, dat de kraan mini plasjes water veroorzaakte op het aanrechtblad. Maar die werden steeds groter en ik had ook steeds schimmel in de keukenkast eronder (waar schoonmaakmateriaal staat, en pannen). Nu kwam er überhaupt steeds geen water uit voor de eerste paar seconde en dan knalde ineens wel het water eruit. En nu blijft het constant druppen, als ik de kraan opendraai spuit het water er aan alle kanten uit, heb de keukenkast leeggeruimd en er een emmer neer gezet die ik steeds leeggooi (leuk als ik morgen een hele dag weg ben.)

    Maar hé, ik zat ook anderhalf jaar met een kapot raam (glas), het raam kan nog steeds niet dicht, ander onderhoud wordt niet uitgevoerd, dus wat had ik ook anders verwacht.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dat ik even zooooooooooo ontzettend veel te schrijven heb en er echt even gestrest van ben. Bleh.


    Omnia mutantur, nihil interit

    oneindig schreef:
    Dat ik even zooooooooooo ontzettend veel te schrijven heb en er echt even gestrest van ben. Bleh.


    Don't stress, take your time 🤍


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Au


    Light it up.

    Derks schreef:
    (...)

    Ja: 'Is een probleem met de kraan en dat valt onder het besluit kleine herstellingen'. Daar staat in dat je bijvoorbeeld leertjes zelf moet vervangen. Maar surprise surprise, daarvoor moet je het water afsluiten, en ik heb daar geen toegang toe. Zelfde reden als dat ik het stopcontact in de keuken dat al los zit sinds ik hier woon niet kan aanschroeven: ik kan de stroom niet uitschakelen.

    En dit is toch echt iets wat ik niet zelf kan aanpassen. Bovendien was het al zo sinds ik hier kwam wonen - althans, dat de kraan mini plasjes water veroorzaakte op het aanrechtblad. Maar die werden steeds groter en ik had ook steeds schimmel in de keukenkast eronder (waar schoonmaakmateriaal staat, en pannen). Nu kwam er überhaupt steeds geen water uit voor de eerste paar seconde en dan knalde ineens wel het water eruit. En nu blijft het constant druppen, als ik de kraan opendraai spuit het water er aan alle kanten uit, heb de keukenkast leeggeruimd en er een emmer neer gezet die ik steeds leeggooi (leuk als ik morgen een hele dag weg ben.)

    Maar hé, ik zat ook anderhalf jaar met een kapot raam (glas), het raam kan nog steeds niet dicht, ander onderhoud wordt niet uitgevoerd, dus wat had ik ook anders verwacht.


    Pff dat is echt een matige huisbaas... En als je dit aangeeft? Want nogmaals, zijn huis gaat eraan. En zijn er niet van die huur instanties waar je kunt aankloppen als je huurbaas niet z'n best doet?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik moet echt minder petty gaan worden


    Light it up.

    Help me "nee" zeggen tegen deze persoon


    Omnia mutantur, nihil interit