• S.P.O.T.
    Special      ⦿      Paranormal      ⦿      Operations      ⦿      Team


    Om tot het S.P.O.T. - soms ook wel De Cel - toegelaten te worden, moet je de beste van de beste zijn: topconditie, hoge intelligentie, stalen zenuwen en een ijzersterke geest. De 3-jarige opleiding is dan ook niet voor iedereen weggelegd.

    Wanneer het Fort afbrandt en enkelen van de gevaarlijkste, paranormaal begaafde gevangenen ontsnappen, zit het hoofdteam in de shit. Daarom worden zelfs de rekruten, meteen voor de leeuwen gegooid. Met hun ervaren leiders moeten de groentjes op pad. Op jacht.

    De vraag is echter: wie jaagt op wie?

    ⦿      Achtergrond: klik
    ⦿      Te spelen rollen:
    -      S.P.O.T. leden: de 'nieuwe' rekruten, maar ook 1 of 2 ervaren rotten die als leider/lesgever op het team gezet worden.
    -      Nummers: mogen effectief gevaarlijke criminelen zijn, maar dat kunnen ook onschuldige mensen zijn (zie achtergrondinfo)

    Stel gerust andere ideeën voor!

    ⦿      Invullijstje:
    S.P.O.T.
    -      naam
    -      leeftijd (min. 23)
    -      uiterlijk
    -      innerlijk
    -      achtergrond: sowieso einde 3-jarige opleiding, na selectieproces
    -      (relaties)
    -      (extra's)
    Nummers
    -      naam
    -      leeftijd (min. 18)
    -      uiterlijk
    -      innerlijk
    -      paranormale begaafdheid
    -      achtergrond: tijd in het Fort + hoe terecht gekomen?
    -      (relaties)
    -      (extra's)

    ⦿      Regels:
    -      Momenteel geen beperking op rollen of woordenaantal
    -      Q-huisregels
    -      16+ mag, maar geef wel een trigger-waarschuwing aan het begin van je post/rol
    -      OOC - relaties in het praattopic of (eventuele) chat
    -      Bij ruzie: wees rustig, denk na over wat je typt en probeer het niet over de topics te smeren. Als het niet met jou te maken heeft, probeer je dan niet te moeien. Vraag eventueel vriendelijk om dit niet in de RPG op te lossen. Heb respect voor elkaar en dan komt het vast wel goed!

    rollentopic      ▾      praattopic      ▾      speeltopic
    Beheerders: Frisk      ▾      Athalar      ▾      Valkyria
    ROLLEN
    ⦿      user - Naam - leeftijd - pronouns - FC - nr. / SPOT - kracht - p.

    S.P.O.T. agenten
    ⦿      Liara - Fyodor Aleksej Orlov - 37 - hij / hem - Oleg Abramov - leider / strategic analyst / senior mentor- p. 3
    ⦿      Reeses - Naam - leeftijd - hij / hem - Adam Levine - rookie mentor - p. 0

    S.P.O.T. rekruten
    ⦿      Vice - Elodie Ana de Torote - 26 - zij / haar- FC Alicia Vikande - psychological tactist / EHBO - p. 2
    ⦿      Halsin - Mayra Estrada-Reyes - 29 - zij / haar- FC - p. 3
    ⦿      Tahani - Victoria Esther Montague - 5 - zij / haar- FC Florence Pugh - senior - p. 4
    ⦿      midnight_rain - Naam - leeftijd - zij / haar- FC - SPOT - p. 0
    ⦿      Saureus - Ethan Campbell - 28 - hij / hem- FC - SPOT - p. 5
    ⦿      Mijita - Gareth Wright- 39? - hij / hem - FC - SPOT - p. 3
    ⦿      Valkyria - Brooks Rigsby - 24 - hij / hem- FC Anthony Turpel - senior - IT / Analyst - p. 2
    ⦿      eternalsunshine - Christopher Walker - early thirties - hij / hem - FC Robert Pattinson - Combat - p. 5

    Nummers
    ⦿      Frisk - Vijf - 26 - hij / hem - no FC - nr 5 - jack-of-all-trades - p. 4
    ⦿      eternalsunshine - Seven - 28 - hij / hem - FC - nr. 7 - cognitive architect - p. 4
    ⦿      lotte - Donovan Bishop - 27 - hij / hem- FC Theo James - nr. 2 - clairaudient- p. 4
    ⦿      Tahani - Jacob Stoke - 35 - hij / hem - FC Matt Bomer - nr. 17 - kracht - p. 5
    ⦿      Cavaliere - Nev Chevalier - leeftijd - hij / hem - FC Cory Michael Smith - nr. 66 - kracht - p. 5
    ⦿      Athalar - Thirteen - 25 - zij / haar- FC Renee Murden - nr. 13 - elektrokinese (?) - p. 3
    ⦿      Madwoman - Piper Mallory Number Three - 26 - zij / haar- FC - nr. 3 - Illlusie - p. 4
    ⦿      Mijita - Ophelia "Lilith" Ravenscroft - 18- zij / haar- FC - nr. 4 - duisternis - p. 3
    ⦿      Saureus - Evelyn Harper - 22 - zij / haar- FC Sage Tullis - nr. 36 - telepathie/herinneringen beheersen - p. 4
    ⦿      midnight_rain - June - 24 - zij / haar- FC - nr. 6 - charmvoice - p. 4
    ⦿      Novalunosis - Nasha Emerson Twelve - 25 - zij / haar - FC - nr. 12 - dream walking / metal bending - p. 5
    ⦿      SweetTooth - Kasey Glassman / Gaya - 25 / 19 - zij / haar - nr. 9 - phytokinese / telekinese - p. 5
    ⦿      Ken_ - Conan - 23 - hij / hem - nr. 23 - gravity pulse - p. 5



    [ bericht aangepast op 22 juni 2024 - 12:37 ]


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Yaasss. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Zou ik een mannelijke gevangene kunnen reserveren? 🌼

    Ik zou graag een vrouwelijke gevangene (ipv spot) willen reserveren als dat kan? 🩷


    You could rattle the stars.

    MT


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Een vrouwelijke gevangene met de kracht van de Duisternis graag (onder voorbehoud) ^^


    [ heaven knows ]

    oeh dit klinkt heel interessant!! Mag ik een man van SPOT en een vrouwelijke gevangene?

    Mag ik een SPOT man die één van de leiders is? De char die ik wil hergebruiken voelt niet helemaal geschikt als rekruut 🙈


    Stenenlikker

    Zou ik een vrouwelijke gevangene mogen reserveren 🙏🏼?


    darling, you can't let everything seem so dark blue

    MT


    someone out there feels better because you exist

    Mag ik een vrouwelijke SPOT? c:


    What if he's written 'mine' on my upper thigh, only in my mind?

    Ik zet jullie er zo bij!


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Ziezo! De rode bolletjes zijn gevangenen, de blauwe nummers.

    Ondertussen ook een klein ideetje van mij, mocht er iemand in geïnteresseerd zijn:
    Ik ging oorspronkelijk de oudere (pleeg)broer van mijn personage in S.P.O.T. gebruiken, omdat ik die latere confrontatie wel interessant vond. Mocht iemand die rol 'overnemen' (behalve een gedeelde 8 jaar geschiedenis, volledig vrij in te vullen), mag dat zeker ^^ En anders ook niet, geen verlies!

    Mijn bedoeling is wel niet puur op die relatie te gaan posten, ik zag het als een leuk en interessant extra kantje dat het plot voor iedereen misschien wat kan boosten.


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Leuk, dankjewel voor het toevoegen van mijn reservering! Ik heb twee dingen waar ik even benieuwd naar ben.

    Heeft SPOT buiten deze actie veel te maken met het Fort?
    En, de tweede vraag: hoe zien jullie het qua vooropleiding van rekruten voor je? Kunnen ze ergens gestudeerd hebben voor de opleiding van drie jaar, of juist niet?

    [ bericht aangepast op 7 juni 2024 - 18:03 ]


    Omnia mutantur, nihil interit

    Exulansis schreef:
    Leuk, dankjewel voor het toevoegen van mijn reservering! Ik heb twee dingen waar ik even benieuwd naar ben.

    Heeft SPOT buiten deze actie veel te maken met het Fort?
    En, de tweede vraag: hoe zien jullie het qua vooropleiding van rekruten voor je? Kunnen ze ergens gestudeerd hebben voor de opleiding van drie jaar, of juist niet?


    - Nee, het team is van de Amerikaanse regering terwijl het Fort onafhankelijk is. Het is meer dat het Fort met deze crisis hulp heeft gevraagd aan de regering (die de ontsnapping van paranormaal begaafde criminelen niet bepaald leuk vindt) en dat het team dus eigenlijk een soort van ingehuurd worden. Het kan wel zijn dat oudere SPOT-leden ooit eens in contact zijn gekomen met een nummer voor dat zij in het Fort terechtkwamen, maar de rekruten niet.

    - Ja, dat mag zeker! Een rekruut kan ook ouder zijn dan 23 en later pas begonnen zijn. De kans is waarschijnlijk zelfs groter dat ze iets van vooropleiding hebben gehad binnen bvb het leger of de FBI (of volledig daarbuiten), omdat ze dan logischerwijze makkelijker bij SPOT terechtkomen.


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Frisk schreef:
    (...)

    - Nee, het team is van de Amerikaanse regering terwijl het Fort onafhankelijk is. Het is meer dat het Fort met deze crisis hulp heeft gevraagd aan de regering (die de ontsnapping van paranormaal begaafde criminelen niet bepaald leuk vindt) en dat het team dus eigenlijk een soort van ingehuurd worden. Het kan wel zijn dat oudere SPOT-leden ooit eens in contact zijn gekomen met een nummer voor dat zij in het Fort terechtkwamen, maar de rekruten niet.

    - Ja, dat mag zeker! Een rekruut kan ook ouder zijn dan 23 en later pas begonnen zijn. De kans is waarschijnlijk zelfs groter dat ze iets van vooropleiding hebben gehad binnen bvb het leger of de FBI (of volledig daarbuiten), omdat ze dan logischerwijze makkelijker bij SPOT terechtkomen.


    Perfect, thank youuu!


    Omnia mutantur, nihil interit