• Beste vrienden,

    het is weer zover! Een nieuw seizoen van De Mol (niet te verwarren met Wie is de Mol uit Nederland (krul) )
    Zitten er nog mollenvangers op Q? En zo ja, wie is jullie mol?

    De kandidaten:
    Bernard (33) Leerkracht
    Charlotte (26) Farmaceut
    Gillian (27) Technisch tekenaar
    Karolien (46) Audioloog
    Lynn (38) Videograaf
    Marta (Coco) (31) Verpleegkundige
    Michaël (41) Boomverzorger
    Philippe (53) Bedrijfsleider
    Senne (28) Sociaal werker
    Stéphanie (35) Verpleegkundige



    [ bericht aangepast op 2 april 2024 - 11:07 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mamma mia wat een b r i l j a n t e mol. Enkel 1 moment dat ik 'm verdacht heb, maar was het eigenlijk alweer vergeten tot hij binnen kwam lopen als mol zijnde.

    Wat een ontzettend tof seizoen, ben benieuwd na alle molacties, de reeds getoonde filmpjes zijn al b r i l j a n t!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    ^

    Ik heb het tegenovergestelde (: Lynn en Senne waren altijd mijn 2 mollen en toen Lynn eruit lag, was het nog zekerder voor mij.
    Maar indd wel een heel tof seizoen!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    HAHA MIJN STREAK IS NIET GEBROKEN

    Ik ben weer eens aan het twijfelen of ik me wil inschrijven voor volgend seizoen lol


    help

    Blijkbaar wist Senne dus ook niet dat hij met de moeder van Bernard in bad zou moeten xD dat is wel echt briljant - zit er ook voor De Mol een verrassingselement in.

    Ik heb zo gelachen om al zijn voorbereidingen en de verdenkingen van de andere kandidaten enzovoorts. Wat een briljant seizoen was het toch weer. Zo jammer dat het nu echt gedaan is :(


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik moest toch even een traantje wegpinken toen Bernard zei dat hij wilde schenken aan dat fonds

    En ik heb beslist dat ik me ga inschrijven oop

    nu even nadenken hoe ik een zo min mogelijk awkward voorstellingsfilmpje kan maken


    help