Derks schreef:
(...)
Hoe is dat bij Rammstein dan geregeld?Ben ik benieuwd naar, hahaha. Acht de kans klein dat ik daar zelf ervaring in op ga doen
Ja, en het was natuurlijk een maandagavond. Dat speelt vermoedelijk ook mee. Geen vakantie of zoiets. In het weekend of bij een vakantiedag heb je ook sneller de kans dat mensen een dagje uit ervan maken en al in de buurt zijn. Maandagen zijn meestal wel werkdagen/studiedagen enzovoorts.
Het was in ieder geval droog buiten. En het scheelt waarschijnlijk ook dat het hoofdprogramma (Simple Plan) om 21:00 uur begon terwijl de deuren om 18:00 uur open gingen. Wellicht dat mensen Air-Yel, Mayday Parade en State Champs toch minder interessant vonden om daarvoor vroeg in Tilburg te zijn
Je hebt speciale tickets voor de 'feuerzone' die het dichts bij het podium is. Was de laatste keren altijd in een stadium en dan is zo'n 1/5 van het veld de feuerzone. Elke keer dat ik er rond 5 of zelfs nog wat later was, kon ik nog gewoon ergens op de 4e rij staan. Erg fijn!
Ahja. Maandag zal ook meegespeeld hebben en dat mensen dan niet voor de voorprogramma's wilden komen. Gelukkig was er geen regen in elk geval. Al stond er best wel een windje in Tilburg maandag, dus kan me voorstellen dat het nog steeds fris was.
--
Hopelijk kan ik mijn thesis doen over of 'the big five' een effect heeft op de uitkomsten van het onderzoek, want dat klinkt oprecht interessant. De psychologie kant zit duidelijk nog in me.
If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn