RJ schreef:
Het spijt mij dat we/ik deze gevoelens als dusdanig teweeg hebben gebracht. Dat is wat mij betreft nooit de bedoeling geweest.
Ik ben absoluut dankbaar voor alle input die welke gebruiker dan ook geeft tbv Qreaties, op welk vlak dat dan ook is.
Binnen mijn macht ben ik wel degelijk bereid om dergelijke input ook te benutten. Mijn mogelijkheden en tijd zijn echter niet onuitputtelijk en daarmee gaat deze zitten in de zaken die de meeste prio hebben.
Liefs roep ik direct "ja!" op dit soort zaken/vragen, echter moet ik realistisch blijven. Ik wil echter ook geen "nee" verkopen, en daardoor - tezamen met de bovenstaande prio zaken en beperkte tijd - is antwoord op dit topic helaas uit gebleven. Mijn excuzes daarvoor.
Zonder toestemming worden uiteraard geen aangedragen werken gebruikt.
Het is jammer en fijn tegelijkertijd dat er nu een antwoord wordt gegeven. Het was fijner geweest toen te antwoorden, al was het met een (simpel) antwoord als "Er is nog niets duidelijk erover." of iets in die trant, dan was het meer duidelijk geweest dan het onbeantwoorde bericht.
Wat ik niet begrijp is waarom zaken zoals deze geopend worden als je / de crew er geen tijd voor heeft? Als er een situatie ligt als dat een andere website erop dringt de naam te veranderen (wat gebeurd is ondertussen), lijkt het mij eig logisch ook het logo van de website z.s.m. te veranderen. Niet enkel voor de users (qua verwarring e.d.), maar ook om de hele situatie / druk omtrent de naamsverandering af te ronden. Het is imo vreemd dat kleine bugs of onbelangrijke topics de voorrang hebben in plaats van een best wel groot probleem dat op de voorgrond ligt. Er zijn een boel "problemen" / "ideeën", maar het word niet afgerond en dat stuit mij vooral tegen de borst.
[ bericht aangepast op 30 juli 2023 - 17:34 ]
Don't walk. Run, you sheep, run.