• Heyhallooo friends! 🌸

>> TLDR; introvert turns (now also political and activistische) BookTokker.

Er was eens een schrijvertje dat de boekenwereld in wilde. En omdat we nou niet allemaal special unicorns kunnen zijn die dat met hun verhalen kunnen, kiende dit schrijvertje uit dat ze het ook best vanaf de andere kant kon proberen. En zo gezegd, met veel vastberadenheid gedaan, en sinds februari ben ik de marketingstagiaire van uitgeverij Unieboek | Het Spectrum.

Ehehehe :Y)

Unieboek doet bij jullie waarschijnlijk niet zoveel belletjes rinkelen, maar één van onze imprints waarschijnlijk wel, want dat is Best of YA. Die heeft onder andere de Nederlandse versies uitgegeven van Heartstopper, de Hongerspelen, Percy Jackson, en de boeken van Sarah J. Maas. Echt, talk about a dream job!
    Nou doe ik allerlei coole dingen op m'n stage, maar één daarvan is het bijhouden van het TikTok-account van BOYA. Zag ik eerst enorm tegenop omdat TikTok dus eeecht mijn ding niet was, maar... Nouja, weetje. Het is eigenlijk best leuk om te doen? 😂 Op zo'n hoppy-boppy muziekje dingen uitspelen die je in het dagelijks leven als boekenwurm vast wel ervaren hebt, boeken-nieuws delen, hoe het is om bij een uitgeverij te werken, het is stiekem het hoogtepunt van mijn dag. En die deel ik graag met jullie! Dus, voor degenen die zich altijd al afvroegen welk mens hoort bij mijn profiel of als je ondertussen wel benieuwd bent, jullie zitten absoluut in het goede topic, want wist je dat...

"We know something"

((Op laptop loopt ie niet synchroon en ik erger me dood, maargoed. You win some, you lose some😂😂))

[ bericht aangepast op 10 nov 2024 - 17:36 ]

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

'Kleine Gelukjes' van Audrey Adelin (blush)

Een nieuw kwartet aan video's! Heb het hardst gewerkt aan de laatste om wat te oefenen met het videoconcept en het proces ervan wat in de vingers te krijgen, dus als je nog een plek zoekt om wat positivity te dumpen nomineer ik die comment section lol :W Enjoy!

Boekenpost!

Kennismaken met Nesta...

Dit kan nog nét goedkomen, toch?

Tea, spoilers & opinions (half-time review)

[ bericht aangepast op 23 okt 2024 - 14:39 ]

Een iets andere video dan normaal! Dit is een nieuw account dat ik samen met studiegenoten heb gemaakt. De komende tijd gaan wij namelijk een whole ass kinderboek schrijven, als commentaar op de BTW verhoging op boeken. In de onderstaande eerste video vertellen we waar we mee bezig gaan, en meer video's zullen volgen. Ons ideale einddoel? Een motie in de tweede kamer om kinderboeken vrij te stellen van de BTW verhoging. Help je ons mee? Like en deel dan onze video en ons account, en laat van je horen in de comments <3

QOTD: Wat was vroeger jouw favoriete kinderboek? (blush)

[ bericht aangepast op 10 nov 2024 - 17:34 ]

De boeken van Lotje de heks for sure!:Y)

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Debbaut schreef:
    De boeken van Lotje de heks for sure!:Y)

Oehh, die ken ik niet, maar het ziet er wel supercute uit hahaha. Mijne waren denk ik de serie van 'De bende van de Korenwolf', of 'De Vijf'. Heel verschillend van elkaar maar manmanman wat heb ik daarvan genoten!

De tweede video van de woordsmokkelaars! One writer to rule them all... and om te beweren dat het heus een slim plan is om een heel kinderboek te gaan schrijven in slechts een paar weken.
    #jajohkanbest
    #gewooneenbeetjedoorpakken

Help je ons mee? Like en deel dan onze video en ons account, en laat van je horen in de comments (blush)

>>>