• Heyhallooo friends! 🌸


    >> TLDR; introvert turns BookTokker.

    Er was eens een schrijvertje dat de boekenwereld in wilde. En omdat we nou niet allemaal special unicorns kunnen zijn die dat met hun verhalen kunnen, kiende dit schrijvertje uit dat ze het ook best vanaf de andere kant kon proberen. En zo gezegd, met veel vastberadenheid gedaan, en sinds februari ben ik de marketingstagiaire van uitgeverij Unieboek | Het Spectrum.

    Ehehehe :Y)

    Unieboek doet bij jullie waarschijnlijk niet zoveel belletjes rinkelen, maar één van onze imprints waarschijnlijk wel, want dat is Best of YA. Die heeft onder andere de Nederlandse versies uitgegeven van Heartstopper, de Hongerspelen, Percy Jackson, en de boeken van Sarah J. Maas. Echt, talk about a dream job!
    Nou doe ik allerlei coole dingen op m'n stage, maar één daarvan is het bijhouden van het TikTok-account van BOYA. Zag ik eerst enorm tegenop omdat TikTok dus eeecht mijn ding niet was, maar... Nouja, weetje. Het is eigenlijk best leuk om te doen? 😂 Op zo'n hoppy-boppy muziekje dingen uitspelen die je in het dagelijks leven als boekenwurm vast wel ervaren hebt, boeken-nieuws delen, hoe het is om bij een uitgeverij te werken, het is stiekem het hoogtepunt van mijn dag. En die deel ik graag met jullie! Dus, voor degenen die zich altijd al afvroegen welk mens hoort bij mijn profiel of als je ondertussen wel benieuwd bent, jullie zitten absoluut in het goede topic, want wist je dat...

    "We know something"




    ((Op laptop loopt ie niet synchroon en ik erger me dood, maargoed. You win some, you lose some😂😂))


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    'Kleine Gelukjes' van Audrey Adelin (blush)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Een nieuw kwartet aan video's! Heb het hardst gewerkt aan de laatste om wat te oefenen met het videoconcept en het proces ervan wat in de vingers te krijgen, dus als je nog een plek zoekt om wat positivity te dumpen nomineer ik die comment section lol :W Enjoy!

    Boekenpost!

               
    Kennismaken met Nesta...

               
    Dit kan nog nét goedkomen, toch?

               
    Tea, spoilers & opinions (half-time review)

               

    [ bericht aangepast op 23 okt 2024 - 14:39 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.