• [ bericht aangepast op 18 maart 2022 - 9:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 dec 2022 - 11:46 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    haha wat een kut weekend was dit.


    because i knew you, i have been changed for good

    Ein-de-lijk de aanmelding voor de psych praktijk gefixt. Eerlijk: deze aanmeldprocedure was een hel en excutive disfunction stopped me from getting help for two whole ass months because it was all organised that shittily. soooooo just sayin' ; not a good look


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik voel mij zo enorm klote… ik wil dit niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik had om eerlijk te zijn echt niet verwacht dat dit nog afgerond zou worden, maar ik ben er erg blij mee dat het toch nog geregeld is! En het voelt stiekem best goed dat het eindelijk mooi afgerond is.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    chrissy wake uuuupp, i don't like this, chrissy wake uuu-up

    why am i so tired? :')


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Haat aan kiespijn. Echt.


    Every villain is a hero in his own mind.

    haha mijn laptop is misschien ten dode opgeschreven ook al is 'ie pas drie jaar oud.. lekkere timing ook zo direct voor de feestdagen, alsof ik geld over heb 🙃🙃


    because i knew you, i have been changed for good

    Ibuprofen je bent echt een held.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Teveel stress. T enige waar dit goed voor is, is voor m'n gewicht. Huuln.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben gesloopt na vandaag..... Maar haleluja, ik heb eindelijk mn pepernoten en marsepein!


    Stenenlikker

    Vorig jaar een ezel gedumpt en een paard gekocht.
    Na een jaar kan ik zeggen dat het de beste beslissing was die ik ooit heb gemaakt :'D


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    The distance is killing me. I wish I could just hold you all the time.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Tijd voor pasta :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    hmmm ik mis het online rp'en de laatste tijd ineens heel erg? misschien heeft mijn mislukte nano-poging toch iets schrijverigs opgewekt :)


    because i knew you, i have been changed for good

    Is dit een euforisch moment? Met het plaatsen van deze reactie zijn de laatste posts in de meest recente 16 topics van de Actieve Topics (zonder RPG) van mij, hehehe :Y)

    Je moet wat als je in paniek raakt doordat vrienden van de buren het leuk vinden om keihard op je deur te bonzen. Schrok me dood. Echt niet leuk.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly