• [ bericht aangepast op 18 maart 2022 - 9:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 dec 2022 - 11:46 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jeez, ik sta facking 4 weken jou werk op te vangen terwijl je collega niks doet. Ik ga mijn grenzen voorbij, werk 4 dagen achtereen wat lichamelijk amper lukt waarvan 2 hele dagen alleen zonder pauzes. Ik vraag je nu 1 dienst te ruilen zodat ik een middag vrij kan zijn omdat ik echt overloop en dan reageer je zo.

    Komop zeg dat je thuis wilt zijn snap ik maar het moet wel realistisch blijven als er de helft bijna ziek is en iedereen overloopt en je kind niet naar je luisterd en zichzelf steeds in de shit werkt

    ( ugh dit lucht op)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Een auteur een mail sturen dat je haar manuscript niet goed vindt om verder te gaan met de redactie. My my, weinig dingen zijn zo zenuwslopend als dat.


    Every villain is a hero in his own mind.

    IrishNialler schreef:
    Jeez, ik sta facking 4 weken jou werk op te vangen terwijl je collega niks doet. Ik ga mijn grenzen voorbij, werk 4 dagen achtereen wat lichamelijk amper lukt waarvan 2 hele dagen alleen zonder pauzes. Ik vraag je nu 1 dienst te ruilen zodat ik een middag vrij kan zijn omdat ik echt overloop en dan reageer je zo.

    Komop zeg dat je thuis wilt zijn snap ik maar het moet wel realistisch blijven als er de helft bijna ziek is en iedereen overloopt en je kind niet naar je luisterd en zichzelf steeds in de shit werkt

    ( ugh dit lucht op)


    Ik zou schijt hebben en mezelf dan ook ziekmelden hoor!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De scene is bijna af, na een jaar in shambles gelegen te hebben, omggg


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fuck fietsen en buikpijn

    Uggla schreef:
    (...)

    Ik zou schijt hebben en mezelf dan ook ziekmelden hoor!
    het probleem is dat dat dus niet kan gezien ik in de kinderopvang werk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb echt heeel veel twijfels en net als ik denk naar het ene te neigen, dan ga ik toch weer over het andere nadenken... Ik weet het echt even allemaal niet meer.


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    Het moment dat je een mailtje van je opdrachtgever ietwat kritisch beantwoordt en niet doorhebt dat je op allen beantwoorden hebt gedrukt en je daarna ontslagen wordt.

    Nou verdiende het toch ruk en deed ik nog maar een klusje in de maand maat chill is het niet


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Het moment dat je een mailtje van je opdrachtgever ietwat kritisch beantwoordt en niet doorhebt dat je op allen beantwoorden hebt gedrukt en je daarna ontslagen wordt.

    Nou verdiende het toch ruk en deed ik nog maar een klusje in de maand maat chill is het niet


    Aaahh noo D: D:


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    IrishNialler schreef:
    (...) het probleem is dat dat dus niet kan gezien ik in de kinderopvang werk


    Je collega’s kunnen het toch ook? Dan gaan ze maar wat regelen. Je bent geen loopje c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    plotholes plotholes PlOtHoLeS fuuuuuuuu


    [ heaven knows ]

    Uggla schreef:
    (...)

    Je collega’s kunnen het toch ook? Dan gaan ze maar wat regelen. Je bent geen loopje c:


    Ene kant wel maar gezien de Kids dan de dupe er van worden :(


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ha, pfiew, oké, niks kapot dus 😂


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Heb ik eens motivatie om te gaan zwemmen, staken ze in het zwembad ook al. (cat)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    IrishNialler schreef:
    (...)

    Ene kant wel maar gezien de Kids dan de dupe er van worden :(


    Snap dat je daar mee zit, maar dat is echt de schuld van je collega’s. Als ik het zo lees zijn ze gewoon niet collegiaal helaas :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.